Rejestracja
Rejestracja
FAQ
FAQ
Szukaj
Szukaj
Kup efekty
Efekty
My wszyscy
My wszyscy
Grupy
Grupy
Profil
Profil
Poczta
Poczta
Zaloguj
Zaloguj
Trylogia Prince of Persia
Idź do strony   1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Mythai -> Gry komputerowe
 (« Zobacz poprzedni tematZobacz następny temat »)

Autor
Wiadomość
WinterWolf
Wędrowiec


Płeć: Płeć:Żeńska    Posty: 328
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 05 Październik, 2007 21:02 Odpowiedz z cytatem

Króla Piasków pokonałam po kilku dniach ciągłych powtórek... Przeszkadzali mi jego pomagierzy. Po ich wybiciu on sam jest banalnie łatwy. W PoP:WW Shahdee i Cesarzową pokonałam odpowiednio za pierwszym i za drugim razem. Banały.
____________



Strefa gier

DeviantArt

TRPG

"Eala Earendel engla beorhtast
Ofer middangeard monnun sended."

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Odwiedź stronę autora Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 05 Październik, 2007 21:09 Odpowiedz z cytatem

Bo w TSoT był system walki gorszy, nudniejszy, bardziej powtarzalny i powodujący, że po jakimś czasie (a jakiś czas może oznaczać i końcówkę gry, jeśli ktoś gra szybko) opanowujemy wszystkie ataki i tylko je powtarzamy. Więc takiego ojca Księcia to pokonuje się ciągłymi przeskokami czy tam odbiciami do ścian, nie pamiętam.
A Shahdee na początku to dość dziwny pomysł. To znaczy, powinna być tam jakaś możliwość przeskakiwania, bo dla niewprawionych ta walka może być nawet trudniejsza niż druga (a mi obie sprawiały trudności po preferowałem odskoki, które u bossów się nie sprawdzały [pomijając Dahakę i Gryfa... No, czyli mówię o Shahdee x2 i Kaileena x1/x2], tymczasem tam wystarczyło blokować  Smile  ), gdy już obeznają się trochę bardziej z systemem walki.
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
WinterWolf
Wędrowiec


Płeć: Płeć:Żeńska    Posty: 328
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 05 Październik, 2007 21:19 Odpowiedz z cytatem

TSoT było pierwsze więc nie dziw się, ze mało ciosów jest. Trochę to kłopotliwe gdy się człowiek przywyczai do wsystkich kombinacji z dwóch następnych częsci, ale gra nie jest zła. Mam do niej sentyment. Głoównie dlatego, że rozpoczyna serie o Piaskach Czasu Very Happy

A to dziwne bo w moim przypadku odskoki w walce z bossami sprawdzały się pięknie. Pomijając gryfa i Dahakę Razz Tych trzymałam się jak najbliżej. Za to bloki to głupi pomysł, bo Shahdee je przebija swoimi ostrzami (cięcie w górę i nabicie na ostrza samego Księcia, potężne kopnięcie odrzucające do tyłu). Cesarzowa też to potrafi znaczy mocnym cięciem przebić blok. Nie wiem czy kopie, bo odskakiwałam od niej nauczona w walce z Shahdee.

Króla Piasków pokonuje się skacząc nad nim. Skok, cięcie, skok, cięcie, skok, cięcie... Koleś nie może nas trafić i gdy się przewróci ciach go sztyletem Razz
____________



Strefa gier

DeviantArt

TRPG

"Eala Earendel engla beorhtast
Ofer middangeard monnun sended."

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Odwiedź stronę autora Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 05 Październik, 2007 21:45 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Króla Piasków pokonuje się skacząc nad nim. Skok, cięcie, skok, cięcie, skok, cięcie... Koleś nie może nas trafić i gdy się przewróci ciach go sztyletem Razz

Właśnie o to mi chodziło Smile

Cytat:
Mam do niej sentyment. Głoównie dlatego, że rozpoczyna serie o Piaskach Czasu Very Happy

Ja mam z kolei sentyment do WW: nie dość, że najlepsza wg mnie w serii to jeszcze od niej zaczynałem  Smile  

Cytat:
A to dziwne bo w moim przypadku odskoki w walce z bossami sprawdzały się pięknie. Pomijając gryfa i Dahakę Razz Tych trzymałam się jak najbliżej. Za to bloki to głupi pomysł, bo Shahdee je przebija swoimi ostrzami (cięcie w górę i nabicie na ostrza samego Księcia, potężne kopnięcie odrzucające do tyłu). Cesarzowa też to potrafi znaczy mocnym cięciem przebić blok. Nie wiem czy kopie, bo odskakiwałam od niej nauczona w walce z Shahdee.

A to jest coś dziwnego... Bo jak ja odskakiwałem od nich to właśnie jakimś kopniakiem mnie często przewracały. Natomiast przy bloku... nie mogły mnie trafić  Neutral  Poza tym oddalając się odskokami można mieć trudności (wpadnięcie w ogień, wpadnięcie pod kombosa przy powrocie, oddalenie się od Shahdee zwalającej Kaileenę itp.)
Natomiast co do Gryfa: przecież u niego są tylko odskoki! Przetaczanie się, gdy atakuje z lotu i uniki przed łapą, ogonem. Podobnie z Dahaką, jego ciosu chyba nie da się zablokować, a te macki...
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
WinterWolf
Wędrowiec


Płeć: Płeć:Żeńska    Posty: 328
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 05 Październik, 2007 23:03 Odpowiedz z cytatem

Jak wpadasz w coś przy odskoku to dziwna sprawa... Problemy z koordynacją? Razz Ja miałam je przy Twins w PoP:T2T Razz Tam można się przestraszyć Razz Wezyr też nie jest prosty. Co do Dahaki najlepiej sprawdza się opcja: uderzenie i w turlanie się, uderzenie i turlanie się... Wtedy nawet nie trzeba bawić się piaskami czasu. Najbardziej nienawidzę gdy Dahaka jest trochę za daleko i ciągle odskakuje... Wtedy najwięcej życia schodzi...
Co do gryfa to moja strategia wygląda tak: spowolnienie czasu, nawalanie, spowolnienie czasu, nawalanie... I do skutku... Uniki tylko gdy gryf jest w powietrzu. Gdy walczy się z tym stworkiem jest się upiorem piasków czasu więc nie ma co się o piach bać Razz Szkoda że walcząc z Dahaką nie można mieć maski na mordzie <wzdycha> Tyle by to ułatwiło...
____________



Strefa gier

DeviantArt

TRPG

"Eala Earendel engla beorhtast
Ofer middangeard monnun sended."

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Odwiedź stronę autora Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 05 Październik, 2007 23:14 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Jak wpadasz w coś przy odskoku to dziwna sprawa... Problemy z koordynacją? Razz

Smile
Nie, chodzi raczej o to, że jeden odskok przy kombosie Shahdee nic nie daje, a przy zbyt wielu wpadasz w ogień na krawędziach małej "areny".
Cytat:

Uniki tylko gdy gryf jest w powietrzu. Gdy walczy się z tym stworkiem jest się upiorem piasków czasu więc nie ma co się o piach bać Razz

Jak jest się Upiorem Czasu to spowolnienie robi się bez przerwy Smile Z Gryfem to nie ma specjalnej techniki: leci - przeturlanie się, potem na tyły atakować nogi, unik pod ogonem (Ale to brzmi Razz ), jak się odwraca - tak samo.
Cytat:

Co do Dahaki najlepiej sprawdza się opcja: uderzenie i w turlanie się, uderzenie i turlanie się... Wtedy nawet nie trzeba bawić się piaskami czasu. Najbardziej nienawidzę gdy Dahaka jest trochę za daleko i ciągle odskakuje... Wtedy najwięcej życia schodzi...

A ja tam używałem Piasków dużo. Jak nie używałem, tylko oszczędzałem to przegrywałem (wiem, wiem, jestem "miszczu" Very Happy ). W końcu postanowiłem używać ich maksymalnie i takim sposobem przechodząc do unikania tych "macek z ziemi" można sobie co "rundę" je odnowić.
Zresztą z tym też miałem na początku mały problemik, aż odkryłem, że wystarczy się wtedy w kółko kręcić, a on cię nie trafi  Very Happy
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Raziel-chan
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 1947
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Sobota 08 Grudzień, 2007 4:30 Odpowiedz z cytatem

(Odkurzę, bo przegapiłem)

@Domius: Mówiłeś o niezawodności engine'ów? Żadna z gier nie miała niezawodnego engine'u:

PoP:tSoT - problemy z prędkością - albo za szybko bez Vsyns, albo cholernie wolno z. Poza tym przekłamania graficzne i okazjonalne nietrafianie w belki mimo, że książę upada wprost na nie.

PoP:WW - tu to w ogóle - błędy graficzne, znikające części poziomów (tak, grze czasami zdarza się 'zapomnieć' o gzymsie, bez którego nie da się przejśc danego kawałka, albo jakiś element nagle znajduje się w powietrzu po środku komnaty, zamiast pod ścianą (mechanical tower). W jednym poziomie (grobowiec po śmierci Kaileeny) bryły często rozciągały mi się do sąsiednich brył - np. krawędź platformy tworząca niemiłosiernie rozciągnięty trójkąt stykający się z sufitem, przenikalny)

PoP:RV (w 3cią cześć grałem tylko na PSP - niezłe wyzwanie, gdy możesz ALBO kontrolować kamerę, ALBO się poruszać :3) - przenikające się i migające tekstury, błędy pozycyjne (np. przy wchodzeniu przez okno do pierwszego skarbca, po filmiku, książę po prostu wpadł do środka i spadł na ziemię, zanim odzyskałem nad nim kontrolę, alarmując wszystkich przeciwników. Często też postać księcia nagle przeskakuje o metr lub więc przy lądowaniu. Raz, spadając, zaklinował się między dwoma kamieniami, podskakując zawrotnie i zużywając cały piasek. Innym razem spadł przez podłogę - poza planszę - i umarł :3)

Ja sam uwielbiam tę serię, a już the Sands of Time. WG. mnie znacznie lepszy klimat od WW (chociaż WW dościga ją, a nawet prześciga, miodnością po zamianie w Sand Wraith), poza tym mógłbym godzinami patrzeć na to słońce, które widzi się podczas wspinaczki na tę wierzę na końcu, bez sztyletu. No i ten klimacik baśni... Muzyka w WW jest strasznie syntetyczna, taki 'random rock/metal', który pasował by w dziesiątkach innych produkcji. Są fajne kawałki, ale większość jest naprawdę banalna. To muzyka z SoT zapada w pamięć i ma świetny klimat.

Z drugiej strony zawsze, gdy uruchamiam WW i słyszę te dźwięki użyte przy logu gry, to mi ciarki po plecach chodzą :3

cya
Raziel-chan
____________


Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Odwiedź stronę autora Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Wtorek 25 Grudzień, 2007 1:23 Odpowiedz z cytatem

No dobra... Może troszkę przesadziłem...  Smile  Chodziło mi o to, że jednak silnik sprawuje się wcale dobrze, a takich błędów jak ty nie miałem (tylko w Dwóch Tronach, z tego co pamiętam, było parę, ale grałem bez łatki). Dużo zależy od sprzętu, np. ATI nie wspiera tak wielu gier jak NVidia i często gorzej działają na Radeonach.
Masz rację, pod wieloma względami SoT są lepsze od WW, ale są za krótkie, za łatwe... A ta muzyka leci w nich zbyt rzadko.
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Sobota 12 Styczeń, 2008 12:05 Odpowiedz z cytatem

[cenzura: człowiek inteligentny inaczej :]ów filmowych ciąg dalszy:
Imperium Prince of Persia napisał:
W zeszłym tygodniu huczało od pogłosek, że to Mike Newell ma zostać reżyserem filmu "Prince of Persia : Sands of Time", a nie jak wcześniej zapowiadano Michael Bay. Dziś już oficjalnie wiadomo, że oferta została przez pana Newella przyjęta - sam przyznał, że będzie twórcą ekranizacji „Piasków czasu”. Nowy reżyser zdradził też, iż nie miał jeszcze do czynienia z Ubisoftową trylogią, ale jego asystent już wkrótce zaprezentuje mu jedną z części.
Po przeczytaniu scenariusza Newell stwierdził, że ekranizacja nie będzie grą wideo, tylko wspaniałą, epicką historią, która ogromnie mu się podoba, a zapytany o „sztylet czasu” powiedział, że główny wątek filmu będzie traktował właśnie o tym artefakcie

Świetnie. Biorą reżysera, który nawet nie grał jeszcze w grę, nawet jej nie widział, przeczytał tylko fatalny scenariusz i tyle. Świetnie. Jak to dobrze, że chociaż ma asystenta, który "zaprezentuje mu jedną z części"...
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Darx
Mieszkaniec Krain


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 3
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Sobota 11 Październik, 2008 9:34 Odpowiedz z cytatem

Grałem w PoPa 1i2 (3 niestety nie miałem okazji) uważam że są boskie i mógłbym grac w nie godzinami Very Happy

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Mythai -> Gry komputerowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 3 z 3 Idź do strony   1, 2, 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 
  
Strona glówna | Mapa serwisu | O stronie | Podziekowania | Kontakt
Sponsoruj mythai.info | Informacje o prawach autorskich


© 2004 -2016 Mariusz Moryl
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - modified by Mythai Team

Ten serwis wykorzystuje pliki cookie w celu ulatwienia identyfikacji uzytkownika.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawien Twojej przegladarki oznacza, ze beda one umieszczane w Twoim urzadzeniu koncowym. Pamietaj, ze zawsze mozesz zmienic te ustawienia.