Autor Wiadomość |
|
Wysłany: Sobota 14 Marzec, 2009 23:54 |
|
|
No właśnie, Neuroshima.
Czeka mnie jutro prowadzenie scenariusza, którego jeszcze nie mam, w systemie, który znam niezbyt dokładnie.
Co sądzicie o Neuro?
Moim zdaniem mechanika jest nieco wredna. Nie udało mi się jej w weekend nauczyć... Ale może to dlatego, że trochę mi się choruje, co nieco obniżyło moje statystyki . ____________
|
|
|
|
|
Wysłany: Niedziela 15 Marzec, 2009 10:14 |
|
|
Coś wymyślisz, cała sztuka w zamyleniu graczy
Osobiście nigdy nie mogłem się jakoś przełamać do tego systemu, chociaż wiem że ma bardzo zagorzałych fanów. Myślę, że jak w większości RPG to jednak kwestia przyzwyczajenia. ____________
|
|
|
|
|
Wysłany: Poniedziałek 08 Listopad, 2010 12:42 |
|
|
Stary temat, pewnie już nieaktualny. Ale się wypowiem:P
W neuro gram od 2 lat i muszę powiedzieć, że nie widziałem jeszcze bardziej plastycznego systemu RPG. Z pozoru trudny, po pierwszej sesji to już bułka z masłem:) A widziałem nawet adaptacje tego pod realia fantasy:) |
|
|
|
|
Wysłany: Wtorek 09 Listopad, 2010 22:00 |
|
|
Pierwsza sesja upłynęła nam na godzinnym walczeniu z kartami postaci (może to efekt tego, że na kilka osób był tylko 1 podr. ) i zakończyła się efektowną śmiercią postaci graczy. Mechanika zeszła na dalszy pan, a obecnie jeśli robię coś w realiach neuroshimowych, to staram się używać mechaniki nWoD. Nie ma to jak kilka k10 i natychmiastowo rozpoznawane wyniki . ____________
|
|
|
|
|
Wysłany: Niedziela 21 Listopad, 2010 18:16 |
|
|
Ciekawe, bo poza faktycznie uciążliwym tworzeniem kart postaci nie widziałem w neuro nic skomplikowanego. Porównując do innych systemów w jakich grałem, ten jest najbardziej przejrzysty i prosty (nie grałem nigdy w mechanice WoD).
Inna sprawa, że dla mistrza gry poważnym wyzwaniem jest nie zabicie graczy już na pierwszej sesji:P |
|
|
|
|