Rejestracja
Rejestracja
FAQ
FAQ
Szukaj
Szukaj
Kup efekty
Efekty
My wszyscy
My wszyscy
Grupy
Grupy
Profil
Profil
Poczta
Poczta
Zaloguj
Zaloguj
Trylogia Prince of Persia
Idź do strony 1, 2, 3  
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Mythai -> Gry komputerowe
 (« Zobacz poprzedni tematZobacz następny temat »)

Autor
Wiadomość
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 23 Luty, 2007 21:19 Odpowiedz z cytatem

Wprawdzie nie jest to RPG, bo zręcznościówka/platformówka/akcji, ale fantasy i o świetnej (według mnie) fabule, więc zamieszczam temat.

Z pewnością wielu z was grało w Prince of Persia Jordana Mechnera z 89-ego roku. Grafika 2D, prosta fabuła... ale animacja zadziwiająco ładna jak na tamte czasy, wciąga, ogólnie bardzo dobra gra - również jak na tamte czasy, bo "te" czasy przyzwyczaiły nas do trochę lepszej grafiki i bardziej złożonej fabuły Smile
Powstały zresztą jeszcze 2 części: bezpośrednia kontynuacja i pierwsza gra 3D z sagi, obydwie zrobione przez Mechnera.
Jednak temat ma być o nowej trylogii.

W 2001, chyba, Ubisoft wykupił licencję na grę i zaczął robić kontynuację. Po 2 latach wyszło The Sands of Time (Piaski Czasu). Podobnie jak 14 lat temu gra okazała się zaskakująco dobra Smile Z tego co wiem to po raz pierwszy zastosowano tam np. taki bajer, jak przechodzenie na drugą stronę drabiny.
Przede wszystkim posiadamy tam Sztylet Czasu, który pozwala nam panować nad czasem - oczywiście w ograniczonym stopniu. Możemy więc spowalniać, czy cofać czas, a także wykonywać parę innych "trików". "Paliwo" pozwalające tak się bawić czasem to tytułowe Piaski Czasu.
Poza tym, Książę posiadł również nadzwyczajne umiejętności akrobatyczne. Umożliwiają one np. chodzenie po ścianach, niczym w pewnej innej trylogi...
To wszystko brzmi może trochę niepoważnie (szczególnie jeśli dodam do tego jeszcze Piaskowe Potwory, będące przeciwnikami), ale gra się fajnie.

Potem - w 2004 r - powstała kontynuacja - Warrior Within (po polsku Dusza Wojownika, nazwa do której nigdy się nie przyzwyczaiłem). Książe z młodzika stał się mężczyzną; wraz z nim "dorosła" także gra: stała się brutalniejsza itd. Przede wszystkim brutalniejsza. Zastosowano tu takie chwyty jak przecinanie wroga na dwie części... pionowo. Podobno umieli tak samuraje Rolling Eyes
Zmienił się także klimat: zastosowano rockową, czy jakąś tam muzykę w tle, mniej arabskie wdzianka. Dopracowano walkę - zastosowano nowy system, umożliwiający bardziej dynamiczną szermierkę, a raczej siepanie. O ile w Piaskach Czasu walczyliśmy prawie zawsze sztyletem (Czasu, oczywiście) w lewej ręce i bronią zmieniającą się w miarę postępów fabuły w prawej, to teraz walczymy... tak, znów w prawej mamy broń zależną od fabuły, ale możemy mieć lewą rękę wolną, lub z inna bronią. Wolną ręką możemy robić inne akrobacje, np. trzymając się wroga przeskoczyć nad nim i uderzyć go od tyłu. Natomiast mając dwie bronie możemy walczyć obiema rękoma naraz, lub rzucić dodatkową bronią w przeciwnika. Warto zauważyć jeszcze, że o ile główna broń jest niezniszczalnym mieczem, to dodatkowa niszczy się szybko (fajne jest to, że nawet po ciosie w ścianę, nie tylko za zadane obrażenia), każda sztuka ma własne statystyki (no, chodzi o rodzaj, bo oczywiście egzemplarzy jednego rodzaju jest wiele) i jest podzielona na parę grup: miecze, topory, sztylety i coś jeszcze (nie pamiętam ) Aha, i jeszcze broń specjalna: ja odkryłem chyba dwie, w tym miecz świetlny, który nigdy się nie niszczy i zabija każdego wroga jednym ciosem. Niestety przepadł, gdy sprawdzałem czy wróci, jak go wyrzucę. Nie wrócił.
Autorzy dodali jeszcze więcej bonusów. W świecie gry poumieszczane są skrzynie, po otworzeniu których uaktualnia się np. galeria. Poza tym jest jeszcze menu z listą i statystykami każdej odkrytej broni (jeszcze nigdy nie udało mi się odkryć wszystkich).
Sztylet Czasu zastąpił amulet, posiadający mniej-więcej takie same możliwości, prócz paru nowych mocy. I warto jeszcze wspomnieć, że ciekawym urozmaiceniem jest przechodzenie między czasami, w specjalnych wirach - czasem trzeba dojść do jakiegoś miejsca w przeszłości, czasem w teraźniejszości.

Trylogię kończy The Two Thrones (czyli Dwa Trony - wyszedł 2 końcówce 2005 r, w Polsce w lutym 06-ego). Powraca stary, dobry Sztylet Czasu, choć tym razem to on jest bronią główną i nie zmienia się w czasie gry. Poza tym ma trochę inny wygląd: jest dłuższy i przystosowany do walki nim, nie tylko dobijania.
Teraz możemy okresowo zmieniać sie w Mrocznego Księcia - oczywiście ma to uzasadnienie w fabule Wink . Wprawdzie jest on mocniejszy od "zwykłego" Księcia, ale cały czas traci życie, które trzeba uzupełniać pożerając Piaski Czasu, rozsypane tu i tam, bądź wydobywające się z wrogów (jak w poprzednich częściach, zresztą).
System walki nie zmienił się, przynajmniej dla Księcia. Mroczny nie może używać broni dodatkowych, do dyspozycji ma "tylko" Sztylet i łańcuch, przymocowany na stałe do ramienia. Warto wspomnieć, że jest to łańcuch "bojowy", składający się z ostrzy.
Mówiłem o podstawowym systemie, bo doszedł też nowy, który ja nazwałem Systemem Skrytobójstwa. Polega on bowiem na zakradnięciu się do wrogów i zabiciu ich po cichu. Jako Mroczny Książe zazwyczaj tylko klikamy szybko, żeby udusić kogoś łańcuchem, jako normalna wersja naszego bohatera musimy klikać w odpowiednim czasie: akcja na chwilkę zatrzymuje się, żebyśmy kliknęli. Jeśli zdążymy - zadajemy cios i przechodzimy do następnego, jeśli nie - wróg np. zrzuca nas z siebie. Oczywiście możemy podchodzić od tyłu, z góry...
Wraz z nowym wcieleniem Księcia pojawiły się nowe możliwości akrobatyczne, np. bujanie się na łańcuchu. Parę doszło również "naturalnie": wbijanie się Sztyletem specjalnych miejsc na ścianie, czy stawanie na drągach wystających ze ściany (dotychczas można było na nich tylko się huśtać, więc doszły dwie możliwości).
Zdaje się, że po raz pierwszy wrogowie mogą zaszkodzić nam z odległości, doszli bowiem łucznicy. My niestety (a może na szczęście?) nie możemy używać ich broni.
Ogólnie ostatnia część technologicznie jest podobniejsza do drugiego epizodu, klimatem do Piasków Czasu.

Ja cenię sobie tę trylogię głównie za dynamiczną walkę i fantastyczne elementy zręcznościowo-platformowe oraz za świetną fabułę. Po prostu jak się skończy wszystkie części to trzeba usiąść i przemyśleć jeszcze raz, albo więcej wszystkie elementy tej "układanki".

Warto zauważyć poza tym, że wyszło sporo adaptacji na konsole - Piaski Czasu w paru wersjach, oraz Revolutions i Rival Swords, na podstawie dwóch kolejnych części, na PSP.

Tutaj, dla tych co nie boją się spoilerów, ni angielskiego, filmik, opisujący fabułę i historię wszystkich gier z serii:
http://www.youtube.com/watch?v=SgTRBJCa6WY

Niedługo dodam własny skrót fabuły

PS. Mój avatar jest zresztą z Warrior Within Very Happy
PS2. Jeśli ktoś jednak nie grał w pierwszą część to mogę przesłać Prince of Persia z 89-ego i Prince of Persia 2: The Shadow and The Flame Razz

____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
d'Aryon
Wędrowiec


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 56
Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Sobota 24 Luty, 2007 12:10 Odpowiedz z cytatem

Prince of Persia to jedna z pierwszych gier na kompa w jakiekolwiek grałem  aureola2 .

Grałem w I i II część.
I potem miałem okazję zagrać w PoP Warrior Within. Tak jak już kolega posta wyżej napisał w tle jest bardzo fajna rockowa muzyczka.

Co do trailera na YouTube, którego nam ładnie zapodałeś, również ładnie zrobiony.

Każdemu kto nie grał w tą gierkę również ją polecam.

A właśnie, chciałbym jeszcze dodać bardzo ciekawy tekst Księcia  Rolling Eyes , którego napisałem ze słuchu po przesłuchaniu trailera  Very Happy

Most people think time is like a river it flows swift in shore in one direction, but I have seen face of time and I can tell you they wrong .

Time is an ocean in a storm. You may wonder who I am and why I say this. Sit down and I will tell you a tale like none which you have ever heard.

Jeżeli ktoś dysponuje oryginalną wersją tego tekściku, albo widzi, że zrobiłem jakiś błąd prosiłbym o poprawienie  Wink

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
WinterWolf
Wędrowiec


Płeć: Płeć:Żeńska    Posty: 328
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 07 Wrzesień, 2007 11:58 Odpowiedz z cytatem

Pierwszy system walki o ktorym mowisz to Free Form Fighting System
Pojawia się pierwszy raz w PoP:WW i daje wielką frajdę i urozmaica grę. Pozwala stworzyć własny system walki. Jedni wolą tłuc ile wlezie mieczem inni wolą odbić się od ściany zmielić przeciwnika, a jego kolegę udusić...
W PoP:T2T pojawia się jeszcze tryb Speed Kill, czyli szybkie zabijanie. Wystarczy się podkraść od tyłu lub od góry i... Poderżnąć przeciwnikowi gardło Razz
____________



Strefa gier

DeviantArt

TRPG

"Eala Earendel engla beorhtast
Ofer middangeard monnun sended."

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Odwiedź stronę autora Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 07 Wrzesień, 2007 12:53 Odpowiedz z cytatem

Tak, F3S (  Razz  ) to fantastyczny system. Owszem, grając któryś raz z kolei znamy już chyba wszystkie ciosy, ale i tak nie ma wrażenia: 2 ataki, 5 kombosów, odkrywam wszystko w połowie gry, potem używam tylko jednego cały czas  Smile  
A Speed Kill... Też fajny system, ale trzeba przyznać, że to nie jest taka "rewolucja" w stosunku do poprzedniej części jak Free Form Fighting System  Smile
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Karion
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 2554
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 07 Wrzesień, 2007 13:39 Odpowiedz z cytatem

Przed PoP : WW nie miałem okazji tak brutalnie zarzyna setek wrogów. Wcześniej i później było mało gier któe miałyby tak ciekawą fabułę i zostały przygotowane tak ładnie. Może Dark Messiah miało lepsiejszą grafikę, trzymało klimat ale fabuła nie powalała. Co mnie osobiście nie przeszkadzało.

Bardzo nie podoba mi się pomysł filmu PoP. Jak można tak potwornie opkaleczać doskonałą historię?
____________

"Żyjąc być użytecznym dla innych, inaczej bowiem nie żyć" - Ignacy Domeyko

Życie to nic innego, jak ciągłe umieranie - Ja

Czy człowiek, który nie jest potrzebny już nikomu, nikomu na całym świecie, które nie ma żadnego celu w życiu nadal jest człowiekiem?

Oddajcie cześć wielkiemu przedwiecznemu!!!

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Odwiedź stronę autora Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 07 Wrzesień, 2007 13:54 Odpowiedz z cytatem

Jezu, mam nadzieję, że producent walnie się ponownie w głowę (podobno pomaga) i nagle go olśni, że lepiej dokładnie skopiować fabułę z gier. Mało kreatywne, ale one i tak mają tak dobrą historię, że starczy. A do tego jeszcze mnóstwo walk i byłby hit. Byleby nie zrobili Księcia z imieniem...
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Karion
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 2554
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 07 Wrzesień, 2007 13:56 Odpowiedz z cytatem

To jest jego najgorszy pomysł...
____________

"Żyjąc być użytecznym dla innych, inaczej bowiem nie żyć" - Ignacy Domeyko

Życie to nic innego, jak ciągłe umieranie - Ja

Czy człowiek, który nie jest potrzebny już nikomu, nikomu na całym świecie, które nie ma żadnego celu w życiu nadal jest człowiekiem?

Oddajcie cześć wielkiemu przedwiecznemu!!!

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Odwiedź stronę autora Powrót do góry ⇑
Mitris
Dowódca Oddziału
Zmierzch Świata


Płeć: Płeć:Żeńska    Posty: 4887
Chowaniec

6306 Miedziaków
17 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 07 Wrzesień, 2007 18:21 Odpowiedz z cytatem

A mi najbardziej sie podobała druga część...  Very Happy
____________

Serkret z Przeszłości--> Asteria

Ofiara --> Morgan Smith

Bóg Imperator --> Katia Furia Wiatru

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Odwiedź stronę autora Powrót do góry ⇑
WinterWolf
Wędrowiec


Płeć: Płeć:Żeńska    Posty: 328
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Poniedziałek 24 Wrzesień, 2007 18:56 Odpowiedz z cytatem

Argh! Trafilam na info z sierpnia... No to wszystko co się fanom serii nie podaba w pomyśle filmowców zostanie zrealizowane...
Cytat:
Ze źródła jakim jest magazyn IESB, dowiedzieć się można, że prawdopodobnie Michael Bay, stworzy ekranizację Prince Of Persia: The Sands Of Time, z pod znaku Ubisoft’u. Jeżeli ktoś jest znawcą kina na pewno wie, że producent filmu Jerry Bruckheimer współpracował już nie jeden raz z reżyserem Michael'em Bay'em. Z pod ich skrzydła, na światło dzienne wyszły takie hity jak: Bad Boys (produkcja z 1995 roku, która zarobiła w Ameryce 65,8 miliona dolarów i 75 milionów poza nią) Armagedon (1998r) The Rock/Twierdza ( 1995r z Sean Connery w roli głównej) oraz Pearl Harbor (2001 rok, film zdobył ogromną liczbę nagród za dźwięk, efekty specjalne, których na pewno w Piaskach Czasu nie zabraknie.) Istotną informacją może być też fakt, że Michael Bay wraz z Jerrym Bruckheimer'em oszacowali kwotę , która zostanie przeznaczona na produkcję hitu Ubisoftu , a wynosi ona aż 130 000 000 dolarów. Aktualnie w kinach możemy zobaczyć najnowsze dzieło Michaela Bay'a pt: "Transformers", które jest remake'iem klasycznej serii filmów animowanych opowiadających o wojnie robotów, które z kosmosu przybywają na ziemię. Wracając jednak do Prince of Persia Piasków Czasu to fabuła nie będzie dokładnym odzwierciedleniem tej z jaką spotkaliśmy się w grze. Księciu nadano imię Dastan. Atakuje on wraz z ojcem i bratem Tusanem bogate miasto Alamut. Dwaj bracia odnajdują w oblężonej twierdzy artefakty: Jeden z nich to sztylet umożliwiający panowanie nad czasem, drugi natomiast przeklęta szata, która uśmierca ojca głównego bohatera. Dastan posądzony o zabójstwo ojca musi uciec by odwrócić bieg wydarzeń. Pomoże mu w tym Taminia (znana graczom pod imieniem Farah) Pozostaje więc nam drogim fanom przygód Perskiego Księcia czekać do 10 lipca 2009r czyli do planowanej daty premiery.


Nic tylko zgrzytać zębami...
____________



Strefa gier

DeviantArt

TRPG

"Eala Earendel engla beorhtast
Ofer middangeard monnun sended."

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Odwiedź stronę autora Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Poniedziałek 24 Wrzesień, 2007 19:54 Odpowiedz z cytatem

Ja tam przyłączam się do bojkotu... Co myślicie o podpaleniu kin, jak już toto wyjdzie?
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
WinterWolf
Wędrowiec


Płeć: Płeć:Żeńska    Posty: 328
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Poniedziałek 24 Wrzesień, 2007 20:14 Odpowiedz z cytatem

Wiesz... W kinach fajne czasem filmy grają... Ale cos trzeba z tym zrobić... Kurde! Może jakieś mają forum na ten temat, gdzie można ten pomysł skrytykować...
____________



Strefa gier

DeviantArt

TRPG

"Eala Earendel engla beorhtast
Ofer middangeard monnun sended."

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Odwiedź stronę autora Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Poniedziałek 24 Wrzesień, 2007 20:19 Odpowiedz z cytatem

Może tworzymy petycję? Wielu fanów wielu rzeczy na całym świecie robi takie bezsensowne pety... Jakieś inne pomysły?
Co do forum: jakieś się znajdzie.

Ech... Teraz robią tylko Prince'y na konsole. Oj... Gdy myślę o machaniu mieczem na Wii to...  Surprised

Dodane po 1 minutach:

http://persia.moviechronicles.com/

Wejdź sobie tu... Rozwalili fabułę, rozwalili logo. Biorą kogoś, kto nie pasuje do Księcia...  mad3
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
WinterWolf
Wędrowiec


Płeć: Płeć:Żeńska    Posty: 328
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Poniedziałek 24 Wrzesień, 2007 20:21 Odpowiedz z cytatem

Na myśl o machaniu mieczem na Wii bolą mnie ramiona Very Happy Kurde szkoda, ze nie mam kasy na własną konsolę... To by dopiero była zabawa. Bieganie po ścianach na Wii, machanie mieczem i te wszystkie ewolucje.
____________



Strefa gier

DeviantArt

TRPG

"Eala Earendel engla beorhtast
Ofer middangeard monnun sended."

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Odwiedź stronę autora Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Poniedziałek 24 Wrzesień, 2007 20:40 Odpowiedz z cytatem

Właśnie, dodać zaawansowany system wychwytywania ciosów i byłaby... jak to mówią? Sieczka!  Twisted Evil
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
WinterWolf
Wędrowiec


Płeć: Płeć:Żeńska    Posty: 328
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Poniedziałek 24 Wrzesień, 2007 20:45 Odpowiedz z cytatem

A niech tylko ktoś spróbowałby powiedzieć, że gracze nie mają kondycji bo siedzą tylko przed monitorem i się nie ruszają Razz Wii eliminuje te argumenty Razz

Coś dla miłośników PoP:T2T. Z przymrużeniem oka mały prezent od twórców gry Razz
PoP: T2T - Outtake
____________



Strefa gier

DeviantArt

TRPG

"Eala Earendel engla beorhtast
Ofer middangeard monnun sended."

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Odwiedź stronę autora Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Poniedziałek 24 Wrzesień, 2007 20:52 Odpowiedz z cytatem

Mogliby wprowadzić wii-pada pod USB i emulator gier na Wii  Smile

Dodane po 5 minutach:

Co do filmików to widziałem je już dawno (chyba w grze), ale są świetne  Razz  Szczególnie ostatni i mina Księcia w trzecim Smile (jakkolwiek grafa się już zestarzała)
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
WinterWolf
Wędrowiec


Płeć: Płeć:Żeńska    Posty: 328
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Wtorek 25 Wrzesień, 2007 13:14 Odpowiedz z cytatem

Tha, wiem, że można to znaleźć w grze, ale nie wszyscy grali i nie wszyscy znają Razz Może takie podejście kogoś zachęci  Very Happy Poczucie humoru twórców gry to bardzo dobry objaw Very Happy
____________



Strefa gier

DeviantArt

TRPG

"Eala Earendel engla beorhtast
Ofer middangeard monnun sended."

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Odwiedź stronę autora Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Wtorek 25 Wrzesień, 2007 13:54 Odpowiedz z cytatem

Jak dla mnie to powinni zrobić nową część Księcia. Mam nadzieję, że wyjdzie coś fajnego za jakiś czas, jak już będą popularniejsze kompy w stylu "next-genów" itp. Tylko jaka wtedy byłaby fabuła? Kim byśmy sterowali? Czy Książe bez TEGO Księcia to byłoby to samo?
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
WinterWolf
Wędrowiec


Płeć: Płeć:Żeńska    Posty: 328
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Wtorek 25 Wrzesień, 2007 19:27 Odpowiedz z cytatem

A czy przypadkiem nie ma za jakis czas wyjść czwarta część Księcia? Słyszałam coś, że roboczy tytuł brzmi Prince of Persia: The Ghosts of the Past... Czy jakoś tak. Nawet są grafiki koncepcyjne.

Logo
Książę 1
Książę 2
Jakaś kobieta (swoją drogą wychodzi na to, ze w każdej częsci PoP jest jakaś nowa kobita... Albo trochę zmieniona postać z poprzednich części...)

PS. Sądząc po tej bliźnie pod okiem na prawym policzku istnieje szansa, że to ten sam Książę... Ale mogę się mylić...
____________



Strefa gier

DeviantArt

TRPG

"Eala Earendel engla beorhtast
Ofer middangeard monnun sended."

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Odwiedź stronę autora Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Wtorek 25 Wrzesień, 2007 21:02 Odpowiedz z cytatem

Też coś słyszałem, ale nie było pewnych faktów, obrazki były zamieszczone nieuważnie na serwerze i nie utajnione, dzięki czemu uważni fani je wykryli, nie wiadomo było kiedy wyjdzie...

Książe nie ten sam. To jest blizna czy tatuaż? Poza tym jego blizna była dłuższa, prosta i biegła PRZEZ oko. I była chyba po lewej stronie.
Logo może być - jakaś odmiana, choć zachowali tą świetną czcionkę (czego o filmie powiedzieć nie można...). Ogólnie styl zdaje mi się bardziej jeszcze jak "Baśnie z tysiąca i jednej nocy", ale... przekombinowany. Oczywiście, to pierwsze dopiero concept-arty, ale zbyt wyraźnie zarysowane są mięśnie, na lewej ręce ma zbyt dużą rękawicę (płytówka?), a i dziewczyna jakaś dziwna... wygląda bardziej jak bohaterka jakiegoś obrazka amatorsko-fanowskiego, jeśli wiesz, o co mi chodzi. Na pierwszym obrazku co trzyma Książe (jeszcze Książe? Czy kolejny "Dastan"?  mad3  ) - wygląda jak wakizashi i katana  Shocked  Styl graficzny wydaje się bardziej niebieski, niż żołty/czerwony, co może być znów ciekawą odmianą... Mam nadzieję, że będzie dorównywać poprzednim częściom.

No to zrecenzowałem Smile

A z tą blizną wiąże się taka ciekawostka - miał ją dopiero od pierwszego starcia z Shahdee... Ale "technicznie miał ją już wcześniej". Nie zmieniali tekstur twarzy, więc jeszcze przed tym starciem widać było ślad po ostrzu  Smile  

I cieszę się trochę, że to nie ten sam Prince... No bo mogłoby wyjść coś w stylu "...i żyli długo i szczęśliwie... ale stracił pamięć i znowu musiał walczyć". Trochę jak z nowym cRPG-iem - Wiedźminem. Z drugiej strony to tamta postać była świetna. I co to w końcu będzie? Confused

A wiesz co... Postać z pierwszego arta mi z twarzy trochę Toma Cruise'a przypomina Smile
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Mythai -> Gry komputerowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 3 Idź do strony 1, 2, 3  

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 
  
Strona glówna | Mapa serwisu | O stronie | Podziekowania | Kontakt
Sponsoruj mythai.info | Informacje o prawach autorskich


© 2004 -2016 Mariusz Moryl
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - modified by Mythai Team

Ten serwis wykorzystuje pliki cookie w celu ulatwienia identyfikacji uzytkownika.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawien Twojej przegladarki oznacza, ze beda one umieszczane w Twoim urzadzeniu koncowym. Pamietaj, ze zawsze mozesz zmienic te ustawienia.