Rejestracja
Rejestracja
FAQ
FAQ
Szukaj
Szukaj
Kup efekty
Efekty
My wszyscy
My wszyscy
Grupy
Grupy
Profil
Profil
Poczta
Poczta
Zaloguj
Zaloguj
Bitewniak Mythai
Idź do strony   1, 2, 3, 4, 5, 6  
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Mythai -> Gry bitewne
 (« Zobacz poprzedni tematZobacz następny temat »)


Co o tym sądzisz?
To może się udać
73%
 73%  [ 14 ]
Pomysł niezły, ale nie da rady...
21%
 21%  [ 4 ]
To nie jest nikomu potrzebne
5%
 5%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 19

Autor
Wiadomość
Brat Gilbert
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 3445
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
1 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 7:32 Odpowiedz z cytatem

Dwóch (lub więcej) na jednego. W przypadku walki formacji jestem za rozdzieleniem walk na mniejsze potyczki, tak jak ma to miejsce w LOTR. Formacje będą przynosić raczej bonusy dla jednostek/pozwolą na dodatkowe manewry (szarża, walka z drugiego szeregu itp.) i może coś jeszcze. Chyba, ze uważasz, że walki całymi formacjami będą lepszym rozwiązaniem.
____________

"Chyba że wraz z toczeniem się kostki spadnie na mnie deszcz czaszek moich wrogów (wszystkie ze złota); wtedy uznam to za cud spowodowany przez boga Sharumazagonahomalefantayuiskrimtnweqrana i powrócę na forum."- Domius Very Happy

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Netrath
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 2253
Postać   Chowaniec

10 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 7:47 Odpowiedz z cytatem

nie. ale uwazam ze przy walce kilku na jednego wszyscy powinni rzucac "walke". bo inaczej ten jeden mialby za duze szanse na wygrana.
a formacje powinny miec dosc duze bonusy, tyle ze musza byc stworzone z odpowiednich jednostek i miec ze soba sztandar. albo/i oficera.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
Brat Gilbert
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 3445
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
1 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 7:55 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
bo inaczej ten jeden mialby za duze szanse na wygrana.

Niekoniecznie... Zawsze może być słabszy Smile Zresztą nawet gdyby rzucano za wszystkich pod uwagę brana byłaby tylko najwyższa wartość. Zakładając oczywiście, że tylko zwycięska strona ma prawo ciosu.

Cytat:
a formacje powinny miec dosc duze bonusy, tyle ze musza byc stworzone z odpowiednich jednostek i miec ze soba sztandar. albo/i oficera.

Sztandar i oficera, który w dodatku ma na tyle wysokie Dowodzenie, aby stworzyć formację i ją utrzymać. Tu się waham pomiędzy samym testowaniem Dowodzenia, a stworzeniem dodatkowego 'licznika' (Czyli z każdym użyciem dowodzenia odejmuje się od niego jakąś-tam-wartość) specjalnie do tego celu.
____________

"Chyba że wraz z toczeniem się kostki spadnie na mnie deszcz czaszek moich wrogów (wszystkie ze złota); wtedy uznam to za cud spowodowany przez boga Sharumazagonahomalefantayuiskrimtnweqrana i powrócę na forum."- Domius Very Happy

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Netrath
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 2253
Postać   Chowaniec

10 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 9:22 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Zresztą nawet gdyby rzucano za wszystkich pod uwagę brana byłaby tylko najwyższa wartość. Zakładając oczywiście, że tylko zwycięska strona ma prawo ciosu.

tak. ale nadal uważam, że rzucać powinien każdy Smile

może zastanowimy się jakie cechy powinni posiadać żołnierze a jakie oficerowie/dowódcy?

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
Brat Gilbert
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 3445
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
1 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 9:23 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
może zastanowimy się jakie cechy powinni posiadać żołnierze a jakie oficerowie/dowódcy?

Tak... Raczej powinniśmy Razz

Cytat:
tak. ale nadal uważam, że rzucać powinien każdy

Może... Stosowałem się do propozycji Domiusa, aby zmniejszyć ilość wykorzystywanych kości...
____________

"Chyba że wraz z toczeniem się kostki spadnie na mnie deszcz czaszek moich wrogów (wszystkie ze złota); wtedy uznam to za cud spowodowany przez boga Sharumazagonahomalefantayuiskrimtnweqrana i powrócę na forum."- Domius Very Happy

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Netrath
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 2253
Postać   Chowaniec

10 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 9:32 Odpowiedz z cytatem

zwykły wojownik:
Walka - wyszkolenie w walce
Strzelanie - wiadomo
Siła ciosu - wiadomo
Pancerz - wiadomo
Zwinność - możliwość uniknięcia ciosu
Atak - ilość ataków
Fronty - możliwośc obrony przed określoną liczbą przeciwników
Odwaga - wiadomo
Zorganizowanie - cecha ta określałaby jak łatwo stworzsyć formację danych jednostek

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 9:36 Odpowiedz z cytatem

Hmmm... Jeśli figurki miałyby mieć 4-5 cm wysokości to można by założyć, że metr to 2.5 cm, a więc nawet wygodniej byłoby grać używając cali.

Walka: można założyć, że najsłabsi żołnierze mają "statystyki" mniej-więcej takie, jak średnie statystyki początkującej postaci w RPG. Byłbym za używaniem większych wartości liczbowych (zamiast Walka 2 to Walka np. 14), co umożliwiłoby stosowanie kości k10 do porównywania szans na trafienie.
Jeśli walczą dwie figurki to po prostu bierze się ich Walkę, dodaje ew. bonusy (np. wygrywają bitwę i mają premię za morale), rzuca k10 i dodaje się wynik do wcześniejszego. Następnie porównuje się wyniki obu figurek i ta, która ma wyższy wygrywa starcie (czyli bardzo podobnie jak w Mythai). Dodatkowo można wprowadzić zasadę, że różnica między tymi wynikami daje premię do obrażeń zwycięzcy. Ponieważ obrażenia są małe (1 rana, 2 rany itd.) to mogłoby to wyglądać tak: jeśli różnica jest większa od obrony przegranego to dostaje on dodatkową ranę.
Wtedy jest odsunięcie się jednej figurki na metr, czy półtora. Następnie figurka, która wygrała starcie zadaje ilość ran, równą jej atakowi (lub sile, to jest do uzgodnienia) + modyfikatory (np. ten przy ustalaniu balansu sił) - ewentualny pancerz broniącego się. Tyle, że pancerz dający np. -2 rany byłby tylko u rycerzy itd.
Jeśli figurka ma więcej ataków niż 1 to podczas balansu sił może rzucić jeszcze raz k10 (ZAMIAST poprzedniego rzutu), ale wtedy atak "zużyty" na poprzedni rzut już nie "zadaje obrażeń". Przykładowo: żołnierz z 2 atakami bije się z wojownikiem z jednym. Rzuca k10, niestety wypada tylko 1, czyli dość mało. Poświęca jeden atak, rzuca k10 powtórnie i wygrywa starcie. Ale przy zadawaniu obrażeń zadaje tylko jedną ranę.
Figurka może być atakowana przez każdą figurkę, w której zasięgu stoi. Każda atakująca figurka powyżej wartości Frontów ma premię (na razie zakładam, że 1 do ran, można to oczywiście zmienić).
Jeśli parę figurek atakuje jedną "jednostkę" to sumują swoje cechy, chyba, że jest ich więcej niż 5, wtedy zachowują się tak, jakby tylko 5 najlepszych figurek atakowało. Podczas balansu sił sumują walkę i premie, ale już rzutu k10 - nie. Ataki również są sumowane, ale tak, że każde 2 jednostki powyżej 5 zadają tylko jedną ranę (to znaczy, jedna zadaje pół rany).

Byłbym za systemem, który do minimum ograniczyłby tabelki, a szczególnie takie jak "siła-obrona i jakie obrażenia". Informacje o premiach i karach za różne sytuacje byłyby chyba niezbędne.
Cytat:

a formacje powinny miec dosc duze bonusy, tyle ze musza byc stworzone z odpowiednich jednostek i miec ze soba sztandar. albo/i oficera.

Hmmm... A więc powinno być wielu oficerów? Ja myślałem, że tylko bohaterowie-dowódcy. Ale można i tak zrobić: sztandarowy musi być tego samego rodzaju co "jego" oddział (to znaczy: konny, pieszy). "Kosztuje" trochę więcej punktów dowodzenia, niż najsłabsza piechota/konnica. Sztandarowi walczą bardzo kiepsko, ale dają premie do morale. Oficerowie natomiast muszą być tego samego typu (konkretnego) co ich oddział. Mogą "kosztować" na przykład 3 razy więcej, ale lepiej walczą i dają kolejne premie do morale.

A więc, na razie cechy zwykłych jednostek to mogłyby być: Atak, Front, Obrona, Walka, Strzelanie, Pancerz, Zdrowie.
W systemie Mythai RPG Moc (Mana) jest zapisywana w dziesiątkach, a potem i w setkach. Jednak tutaj myślę, że lepiej byłoby zapisywać Moc w jednościach i tak, żeby 1 punkt Mocy mógł mniej-więcej zadać lub wyleczyć (ale nie wskrzesić - chociaż... to jest do przemyślenia) jedną ranę. Można też np. dać błogosławieństwo figurce, aby zadawała jednorazowo (chyba) dodatkową ranę albo przekląć ją, aby zadawała o jedną ranę mniej albo żeby obrywała jedną ranę więcej.
Trzeba by określić czary i ich koszta, gdyż w czasie bitwy zapewne nie będzie MG, który mógłby to kontrolować.

Jak coś jeszcze wymyślę to napiszę.
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius


Ostatnio zmieniony przez Domius dnia Piątek 03 Sierpień, 2007 9:37, w całości zmieniany 1 raz

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Brat Gilbert
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 3445
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
1 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 9:37 Odpowiedz z cytatem

Hmm... Jeszcze Zdrowie, Obrona, Ruch. No i będą jeszcze jednostki władające magią.
____________

"Chyba że wraz z toczeniem się kostki spadnie na mnie deszcz czaszek moich wrogów (wszystkie ze złota); wtedy uznam to za cud spowodowany przez boga Sharumazagonahomalefantayuiskrimtnweqrana i powrócę na forum."- Domius Very Happy

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 9:44 Odpowiedz z cytatem

Nie zauważyłem waszych nowych postów, bo pisałem.
Cytat:

Zwinność - możliwość uniknięcia ciosu

Według mnie to nie ma co komplikować starć zwykłych jednostek. Zwinność można zostawić dowódcom.
Cytat:

może zastanowimy się jakie cechy powinni posiadać żołnierze a jakie oficerowie/dowódcy?

Według mnie oficerowie to powinni być zwykli, tyle, że mocniejsi i dający morale żołnierze. A dowódcy do prawdziwi bohaterowie.

Cytat:
Odwaga - wiadomo

Według mnie powinna to być cecha, którą dodaje się do Morale (ewentualnie dodaje się, tyle, że "minus jeden")

Cytat:
Ruch

Albo Szybkość  Very Happy  

Cytat:
Siła ciosu - wiadomo

Według mnie - niepotrzebne. Napisałem już, jak ja wyobrażam sobie walkę.
Cytat:

No i będą jeszcze jednostki władające magią.

Tu myślę, że należy magię ograniczyć do dowódców.
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Netrath
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 2253
Postać   Chowaniec

10 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 9:50 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Według mnie oficerowie to powinni być zwykli, tyle, że mocniejsi i dający morale żołnierze.

muszą też mieć cechy pozwalające dowodzić odpowiednimi oddziałami.

nadal jestem za tym, żeby wprowadzić siłę. bo np. taki dobrze wyszkolony rycerz (np. alanti) może być szybszy/zwinniejszy od powiedzmy kesteri (krasnoluda) z gór, ale może nie dorównywać mu siłą.
takie jest moje zdanie. ale oczywiście, jeśli większość uważa inaczej, nie będę się upierał =P

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 9:58 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
muszą też mieć cechy pozwalające dowodzić odpowiednimi oddziałami.

Można to potraktować luźno: dają premie do Morale i formowania szyków. Myślałem nad tym, żeby dodawali też trochę punktów Dowodzenia, ale... to by było bez sensu. Najpierw by się ich wykupywało za punkty Dowodzenia, a potem oni by część zwracali  Razz  

Co do drugiego: znowu uważam, że nie ma co komplikować. Myślę, że bitewniak musi mieć zasady szybkiego rozstrzygania starć. Kesteri jest silny, Alanti szybki, a więc obydwaj mają więcej ataków. Mniej-więcej się równoważą.
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Brat Gilbert
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 3445
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
1 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 10:07 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Jeśli figurki miałyby mieć 4-5 cm wysokości to można by założyć, że metr to 2.5 cm, a więc nawet wygodniej byłoby grać używając cali.

Rzeczywiście Smile

Cytat:
Ponieważ obrażenia są małe (1 rana, 2 rany itd.) to mogłoby to wyglądać tak: jeśli różnica jest większa od obrony przegranego to dostaje on dodatkową ranę.

Rozumiem, że widzisz Zdrowie jako kilka, a nie kilkanaście punktów (W końcu jeśli bitwy mają być duże...).

Cytat:
zadaje ilość ran, równą jej atakowi (lub sile, to jest do uzgodnienia

Raczej sile... Tyle, że zwycięstwo w potyczce nie musi wcale oznaczać zadania ran/y. Przydałby się jakis test...

Cytat:
(na razie zakładam, że 1 do ran, można to oczywiście zmienić)

Wydaje mi się, że przy tylu modyfikatorach do ran jednostki nie 'żyłyby' zbyt długo...

Cytat:

Hmmm... A więc powinno być wielu oficerów? Ja myślałem, że tylko bohaterowie-dowódcy.

BOhaterowie-dowódcy i pomniejsi oficerowie. Wydaje mi się, że sam nawet o czymś tkaim pisałeś.

Cytat:
Sztandarowi walczą bardzo kiepsko, ale dają premie do morale.

Dokładnie.

Cytat:
Oficerowie natomiast muszą być tego samego typu (konkretnego) co ich oddział. Mogą "kosztować" na przykład 3 razy więcej, ale lepiej walczą i dają kolejne premie do morale.

Do 'plusów' dowódców dodałbym jeszcze różnorakie zasady specjalne. Choćby zapewnianie dodatkowych możliwości dla niektórych żołnierzy.

Cytat:
Tu myślę, że należy magię ograniczyć do dowódców.

Czy ja wiem... Zwykłe jednostki również mogą operować podstawową magią.

Cytat:
Myślę, że bitewniak musi mieć zasady szybkiego rozstrzygania starć

Właśnie... Zwłaszcza, że jak już ustaliliśmy, ma być przystosowany do wieeeeelkich walk Smile

Cytat:
Najpierw by się ich wykupywało za punkty Dowodzenia, a potem oni by część zwracali

Raczej Very Happy

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 10:21 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Rozumiem, że widzisz Zdrowie jako kilka, a nie kilkanaście punktów (W końcu jeśli bitwy mają być duże...).

Dokładnie.
Cytat:
Raczej sile... Tyle, że zwycięstwo w potyczce nie musi wcale oznaczać zadania ran/y. Przydałby się jakis test...

Jak nie? W RPG jest tak samo, tyle, że się testuje obrażenia, a tutaj to byłoby trochę bez sensu. A Atakiem... żeby było łatwo. Skoro Ataków i tak jest mało to czemu nie?

Cytat:
Wydaje mi się, że przy tylu modyfikatorach do ran jednostki nie 'żyłyby' zbyt długo...

Hmmm... To jest skrajna sytuacja. Wyobraź sobie wojownika, który został otoczony przez wrogów. Jedni go walą mieczami i buzdyganami, ci z tyłu włóczniami. On by przeżył długo...

Cytat:
BOhaterowie-dowódcy i pomniejsi oficerowie. Wydaje mi się, że sam nawet o czymś tkaim pisałeś.

Nie, ja się wręcz zdziwiłem waszej koncepcji oficerów. Ale teraz to przemyślałem i to może być dobre. Ale napisałem już, jak sobie wyobrażam oficerów.
Cytat:

Do 'plusów' dowódców dodałbym jeszcze różnorakie zasady specjalne. Choćby zapewnianie dodatkowych możliwości dla niektórych żołnierzy.

Tak, ja tylko ogólnie powiedziałem.
Cytat:

Czy ja wiem... Zwykłe jednostki również mogą operować podstawową magią.

No i tu właśnie ja myślę inaczej. Magia jest według mnie na tyle skomplikowana i potężna, że jednostka Maga powinna być figurką specjalną.
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Brat Gilbert
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 3445
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
1 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 10:27 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Jak nie? W RPG jest tak samo, tyle, że się testuje obrażenia, a tutaj to byłoby trochę bez sensu. A Atakiem... żeby było łatwo. Skoro Ataków i tak jest mało to czemu nie?

Właściwie... Zobaczy sie jak to bedzie wyglądać w praktyce.

Cytat:
Hmmm... To jest skrajna sytuacja. Wyobraź sobie wojownika, który został otoczony przez wrogów. Jedni go walą mieczami i buzdyganami, ci z tyłu włóczniami. On by przeżył długo...

W LOTRze się zdarza Laughing Kiedyś miałem kilkanaście walk pod rząd jednym elfem (łucznikiem Smile ) przeciwko ośmiu krasnoludami...

Cytat:
Ale napisałem już, jak sobie wyobrażam oficerów.

Też tak myślę.

Cytat:
Magia jest według mnie na tyle skomplikowana i potężna, że jednostka Maga powinna być figurką specjalną.

Nie jestem przekonany. A propos figurek specjalnych: dowódca, oficer, zwierzęta bojowe, bestie, machiny wojenne, eee... Niech Ci bedzie, Magowie. Coś jeszcze?


Ostatnio zmieniony przez Brat Gilbert dnia Piątek 03 Sierpień, 2007 10:50, w całości zmieniany 1 raz

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 10:46 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
W LOTRze się zdarza   Laughing  

Dlatego musimy mieć lepsze zasady  Razz  
Cytat:

Nie jestem przekonany. A propos figurek specjalnych: dowódca, oficer, zwierzęta bojowe, bestie, machiny wojenne, eee... Niech Ci bedzie, Magowie. Coś jeszcze?

Ja magów utożsamiam z dowódcami. Jeden mag na całą armię, staje na wzgórzu i miota piorunami... Czy może zwykli żołnierze, którzy czarują? Eee...
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Brat Gilbert
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 3445
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
1 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 10:52 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ja magów utożsamiam z dowódcami.

Czyli nie jednostka elitarna? Dobra, niech będzie.

Cytat:
Czy może zwykli żołnierze, którzy czarują? Eee...

Figurki specjalne to nie są zwykli żołnierze Smile
____________

"Chyba że wraz z toczeniem się kostki spadnie na mnie deszcz czaszek moich wrogów (wszystkie ze złota); wtedy uznam to za cud spowodowany przez boga Sharumazagonahomalefantayuiskrimtnweqrana i powrócę na forum."- Domius Very Happy

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 11:12 Odpowiedz z cytatem

Ja już sam nie wiem, jaki podział stosujesz Smile Jednostki specjalne, elitarne, zwykłe  Very Happy  Tyle, że to tylko moje zdanie. Warto by było usłyszeć wypowiedź Netratha.
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Brat Gilbert
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 3445
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
1 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 11:13 Odpowiedz z cytatem

Uznajmy, że specjalne=elitarne Wink
____________

"Chyba że wraz z toczeniem się kostki spadnie na mnie deszcz czaszek moich wrogów (wszystkie ze złota); wtedy uznam to za cud spowodowany przez boga Sharumazagonahomalefantayuiskrimtnweqrana i powrócę na forum."- Domius Very Happy

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Netrath
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 2253
Postać   Chowaniec

10 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 11:33 Odpowiedz z cytatem

podział:
- bohaterowie: dowódcy armii (którzy mogą być magami)
- oficerowie
- żołnierze: wszelkiej maści wojownicy
- jednostki specjalne: wszelkie potwory, machiny wojenne itp.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 11:39 Odpowiedz z cytatem

Tak, tyle, że obok oficerów jeszcze sztandarowi  Smile
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Mythai -> Gry bitewne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 5 z 6 Idź do strony   1, 2, 3, 4, 5, 6  

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 
  
Strona glówna | Mapa serwisu | O stronie | Podziekowania | Kontakt
Sponsoruj mythai.info | Informacje o prawach autorskich


© 2004 -2016 Mariusz Moryl
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - modified by Mythai Team

Ten serwis wykorzystuje pliki cookie w celu ulatwienia identyfikacji uzytkownika.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawien Twojej przegladarki oznacza, ze beda one umieszczane w Twoim urzadzeniu koncowym. Pamietaj, ze zawsze mozesz zmienic te ustawienia.