|
|
|
|
|
|
Znak Akkira
|
Przygodę należy ściągnąć na komputer klikając tutaj. |
♦ Zobacz inne utwory autora » ♦ Skomentuj »
KOMENTARZE Ułóż od najnowszych ↑
Już to widzieliśmy |
- praktycznie znikome powiązania z systemem. Przygoda nijak się ma do realiów stworzonych przez Sapkowskiego
- za dużo pozostaje w rękach MG
- błędy logiczne – np. barman sporządzający wino
- zero jakichkolwiek alternatyw dla graczy
- marna nagroda za zadanie, które jest dość niebezpieczne
- bardzo zdawkowe opisanie wydarzeń, które dzieją się poza głównym nurtem scenariusza, przez co MG musi się domyślać „co autor miał na myśli”
- duża ilość nieścisłości i nielogiczności. Widać pewne wydarzenia, które zostały wepchnięte „na siłę”, a które można by zaprezentować w ciekawszy i bardziej wiarygodny sposób (np. spotkanie Berna w lesie)
- za dużo w scenariuszu „gracze na pewno...”, „z pewnością...”, „jeżeli się zdecydują na...”. Brak ewentualnych opcji do wyboru i błędne założenie, że gracze zrobią wszystko to, co zostało opisane w przygodzie
- przygoda zdecydowanie za krótka
Podsumowanie:
Ten scenariusz bardziej nadaje się do D&D, niż do systemu z Wiedźminem w roli głównej. Dodatkowo wszystko jest strasznie liniowe. Autor zapomina, iż gracze to nie kukiełki, które zatańczą tak, jak im się zagra. Ponadto schemat jest dość oklepany – znajdźcie, po drodze zabijcie i przynieście |
Autor: Ivan
|
Rzeczywiście liniowe |
Rzeczywiście liniowe, ale co gorsza, jakieś takie niedokończone, jakby napisane w pośpiechu. Trochę ciężko się w tych dodatkach połapać, co oznacza śmierć dla sesji. Nieciekawy jest też język, jakim tekst został napisany. Trochę za dużo błędów jak na mój gust. |
Autor: Whitefire
|
« Powrót
Nasi użytkownicy napisali 77204 wiadomości na forum oraz dodali 443 publikacji. Zapisało się nas już 2008 Ostatnio do paczki dołączył IdioticFishe Po stronie kręci się 184 osób: 0 zarejestrowany, 0 ukrytych, 184 gości. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|