Co o tym sądzisz? |
To może się udać |
|
73% |
[ 14 ] |
Pomysł niezły, ale nie da rady... |
|
21% |
[ 4 ] |
To nie jest nikomu potrzebne |
|
5% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 19 |
|
|
Autor Wiadomość |
|
Wysłany: Środa 01 Sierpień, 2007 19:29 |
|
|
Cytat: | zwykły żołnierz motywuje resztę i im dowodzi |
No, cóż... Zwykły żołnierz raczej nie ____________ "Chyba że wraz z toczeniem się kostki spadnie na mnie deszcz czaszek moich wrogów (wszystkie ze złota); wtedy uznam to za cud spowodowany przez boga Sharumazagonahomalefantayuiskrimtnweqrana i powrócę na forum."- Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Środa 01 Sierpień, 2007 19:31 |
|
|
Wiesz, zawsze znajdzie się ktoś zdolny, kogo jednak nie było stać na kształcenie oficerskie. ____________ Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Środa 01 Sierpień, 2007 19:43 |
|
|
No niby tak, ale raczej zwykły żołnierz nie będzie miał cechy Dowodzenie ____________ "Chyba że wraz z toczeniem się kostki spadnie na mnie deszcz czaszek moich wrogów (wszystkie ze złota); wtedy uznam to za cud spowodowany przez boga Sharumazagonahomalefantayuiskrimtnweqrana i powrócę na forum."- Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Środa 01 Sierpień, 2007 19:47 |
|
|
Czemu? Wysoka charyzma, duże umiejętności walki, wola przetrwania, podświadomie tworzona taktyka. Zdarza się
Ale dobra, już, już się nie odzywam. Mówcie dalej. Ja po prostu nie zrozumiałem tego, że oficer może stać się dowódcą. ____________ Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Środa 01 Sierpień, 2007 19:51 |
|
|
Cytat: | Ale dobra, już, już się nie odzywam. |
Jak to się nie odzywasz? Jeszcze dużo rzeczy do omówienia Na przykład trzeba by się zastanowić jak wyglądałaby walka i takie tam...
Nie odzywa się, a to dobre... ____________ "Chyba że wraz z toczeniem się kostki spadnie na mnie deszcz czaszek moich wrogów (wszystkie ze złota); wtedy uznam to za cud spowodowany przez boga Sharumazagonahomalefantayuiskrimtnweqrana i powrócę na forum."- Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Środa 01 Sierpień, 2007 19:54 |
|
|
A jak wygląda w np. LotR, WFB? Dla porównania; wiesz? ____________ Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Środa 01 Sierpień, 2007 22:04 |
|
|
w lotr:
rzuca się k6. kto ma wyższy wynik wygrywa. jeśli jest remis wygrywa ten co ma wyższą statystykę "walka". potem są obrażenia. zależą od siły atakującego i obrony broniącego się. chyba jest taka tabelka.
to w dużym skrócie.
niektóre postacie/bohaterzy rzucają więcej niż jedną kostką. mogą też podnosić swoje wyniki dzięki punktom potęgi (które się jednak wyczerpują - no chyba ze jesteś aragornem =P). |
|
|
|
|
Wysłany: Czwartek 02 Sierpień, 2007 6:29 |
|
|
Cytat: | chyba jest taka tabelka. |
Jest, jest...
Nie chcę namieszać, ani niczego pominąć, więc podaję linki, pod którymi są w miarę przyzwoicie opisane zasady walki:
LOTR
WFB |
|
|
|
|
Wysłany: Czwartek 02 Sierpień, 2007 9:47 |
|
|
Hmmm... A jak długa mniej-więcej mogłaby być tura? ____________ Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Czwartek 02 Sierpień, 2007 9:51 |
|
|
Zależy jak bardzo miałaby być rozbudowana (Walka, magia, strzelanie...) i ile jednostek uczestniczyłoby w bitwie.
Myślę, że od kilku minut, przy kilkunastu figurkach, do nawet pół godziny przy kilkutysięcznych armiach... ____________ "Chyba że wraz z toczeniem się kostki spadnie na mnie deszcz czaszek moich wrogów (wszystkie ze złota); wtedy uznam to za cud spowodowany przez boga Sharumazagonahomalefantayuiskrimtnweqrana i powrócę na forum."- Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Czwartek 02 Sierpień, 2007 10:05 |
|
|
Hehe, kilkutysięczne armie z tektury A co by się stało jakby mocniej powiało?
Chodziło mi o długość tury w... świecie gry. ____________ Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Czwartek 02 Sierpień, 2007 10:11 |
|
|
Czy ja wiem... Niedługo w każdym bądź razie. Kilkanascie sekund? |
|
|
|
|
Wysłany: Czwartek 02 Sierpień, 2007 10:13 |
|
|
15? 10? W sumie to bieg i walenie na lewo i prawo ____________ Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Czwartek 02 Sierpień, 2007 10:14 |
|
|
Cytat: | W sumie to bieg i walenie na lewo i prawo |
Dokładnie ____________ "Chyba że wraz z toczeniem się kostki spadnie na mnie deszcz czaszek moich wrogów (wszystkie ze złota); wtedy uznam to za cud spowodowany przez boga Sharumazagonahomalefantayuiskrimtnweqrana i powrócę na forum."- Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Czwartek 02 Sierpień, 2007 10:18 |
|
|
Właśnie. Chciałeś formacje, ale przecież w średniowieczu czegoś takiego praktycznie nie było ____________ Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Czwartek 02 Sierpień, 2007 10:23 |
|
|
Na razie formacje sobie darujmy. Ewentualnie później można się nad tym zastanowić. ____________ "Chyba że wraz z toczeniem się kostki spadnie na mnie deszcz czaszek moich wrogów (wszystkie ze złota); wtedy uznam to za cud spowodowany przez boga Sharumazagonahomalefantayuiskrimtnweqrana i powrócę na forum."- Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Czwartek 02 Sierpień, 2007 16:31 |
|
|
przede wszystkim, trza by pomyśleć czym mbs miałby się wyróżniać/dlaczego miałby być lepszy od innych. |
|
|
|
|
Wysłany: Czwartek 02 Sierpień, 2007 16:40 |
|
|
Darmowy? System w miarę zintegrowany z Mythai RPG, możliwości konwersji, nowe spojrzenie na limit dowodzenia... ____________ Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 6:30 |
|
|
I jeszcze gdzieś coś pisałeś o rozwoju dowódców. Na razie trochę mało...
Tak na szybko sporządziłem system walki. Oczywiście jest dużo do dopracowania i dodania. Choćby wpływ terenu na walkę, rozwinięcie punktu 0, czy przedyskutowanie 5a (Nie jestem do końca do tego przekonany…). Oczywiście inne propozycje wyglądu walki mile widziane.
0.(Czyli właściwie przed walką…) Wykorzystanie zasad specjalnych i manewrów;
1.Wybór wojownika o najlepszej walce/ Obliczenie średniej wojowników w walce (Byłbym raczej za pierwszym);
2.Rzut k10;
3.Zsumowanie dwóch powyższych i prawo ciosu dla lepszego.
4.Odsunięcie wrogich modeli o 3cm, lub, jeśli nie ma takiej możliwości, przyznanie dodatkowego bonusu dla zadającego cios (Tylko jakiego? Rzecz jasna mowa o bonusie jedynie do najbliższego ciosu, a nie czegoś stałego);
5.Cios wedle następujących zasad:
a)(Obrona atakowanego – siła atakującego) +5 = Trudność testu na trafienie;
b)Test na trafienie można zdawać tyle razy, ile w sumie ataków posiadają zadające cios postaci;
c)Atakowana jednostka może bronić się przed x wrogami, gdzie x:
-Jest równe, bądź mniejsze od ilości frontów jednostki;
-Nie zawiera jednostek o ataku większym niż 3xFront atakowanego (Gdyby było 1x to wojownicy dość szybko znikali by ze stołu ) ____________ "Chyba że wraz z toczeniem się kostki spadnie na mnie deszcz czaszek moich wrogów (wszystkie ze złota); wtedy uznam to za cud spowodowany przez boga Sharumazagonahomalefantayuiskrimtnweqrana i powrócę na forum."- Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 7:26 |
|
|
Cytat: | 1.Wybór wojownika o najlepszej walce/ Obliczenie średniej wojowników w walce (Byłbym raczej za pierwszym); |
mówisz o sytuacji, gdzie np. walczy dwóch na jednego czy o walce dwóch formacji? |
|
|
|
|