Co o tym sądzisz? |
To może się udać |
|
73% |
[ 14 ] |
Pomysł niezły, ale nie da rady... |
|
21% |
[ 4 ] |
To nie jest nikomu potrzebne |
|
5% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 19 |
|
|
Autor Wiadomość |
|
Wysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 11:44 |
|
|
A nie oddzielnie? ____________ "Chyba że wraz z toczeniem się kostki spadnie na mnie deszcz czaszek moich wrogów (wszystkie ze złota); wtedy uznam to za cud spowodowany przez boga Sharumazagonahomalefantayuiskrimtnweqrana i powrócę na forum."- Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 11:47 |
|
|
Chodzi mi o to, że mają dość podobne zastosowanie: specjalne figurki dołączane do oddziału.
Trzeba wymyślić, jak duży ma być ten oddział. ____________ Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 11:51 |
|
|
Tak... To musi zależeć od dowódców/oficerów. Jakiś dodatkowy parametr? Ograniczony obszar dowodzenia? ____________ "Chyba że wraz z toczeniem się kostki spadnie na mnie deszcz czaszek moich wrogów (wszystkie ze złota); wtedy uznam to za cud spowodowany przez boga Sharumazagonahomalefantayuiskrimtnweqrana i powrócę na forum."- Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 11:53 |
|
|
imo, trzeba wprowadzić jakąś cechę dla zwykłych żołnierzy, która odpowiadałaby za to jak trudno jest nimi dowodzić. bo o wiele łatwiej jest zrobić oddział z wyszkolonych żołnierzy niż ze zwykłych chłopów z widłami =P
a tak btw:
Podział armii:
- Krainy Mroków
- Kesteri
- Nothvalien
- Tahari
- Nagad i Stare Góry
- Saria:
- Flaen
- Orvan
- Skaria
- Irvan
- Festari
- Istari
- Delan
- Lopar
- Torvan
- Kehar
- Ishaa
jeszcze jakieś? |
|
|
|
|
Wysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 12:02 |
|
|
Cytat: | imo, trzeba wprowadzić jakąś cechę dla zwykłych żołnierzy, która odpowiadałaby za to jak trudno jest nimi dowodzić. bo o wiele łatwiej jest zrobić oddział z wyszkolonych żołnierzy niż ze zwykłych chłopów z widłami =P |
Tak, zgadzam się. I będzie to dodatkowo uwypuklać różnice między armiami, przykładowo orkowie rwali by się tylko do walki, a w razie dużych strat uciekali.
Trzeba się zastanowić, czy istniały tak duże różnice między poszczególnymi miastami Sarii, żeby miały różne armie. ____________ Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 12:09 |
|
|
Cytat: | Trzeba się zastanowić, czy istniały tak duże różnice między poszczególnymi miastami Sarii, żeby miały różne armie. |
niektóre miasta mogą mieć takie same jednostki, tylko np. inne sztandary =P tak tylko dla klimatu =P
ale niektóre miasta na pewno się wyróżniają, np. festari albo kehar |
|
|
|
|
Wysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 12:14 |
|
|
A skąd wiesz? Jest gdzieś jakiś opis? ____________ Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 12:16 |
|
|
oczywiście, że jest =P
poszukaj w "download" |
|
|
|
|
Wysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 12:23 |
|
|
Ale tam są tylko mapy, czy ja ślepy jestem? Bo mapy to mam od dawna, dawna na kompie ____________ Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 12:50 |
|
|
możliwe, że są opisy razem z mapami. w każdym razie są, bo ja mam =P |
|
|
|
|
Wysłany: Piątek 03 Sierpień, 2007 13:21 |
|
|
Aha, przypomniałem sobie, są jakieś opisy. Dzięki ____________ Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Sobota 03 Listopad, 2007 15:02 |
|
|
Czy projekt umarł? ____________ Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Sobota 03 Listopad, 2007 16:59 |
|
|
Cytat: | Czy projekt umarł? |
Niezupełnie... Po prostu mam ostatnio niewiele czasu, co bynajmniej nie znaczy, że zupełnie o tym nie myślę. ____________ "Chyba że wraz z toczeniem się kostki spadnie na mnie deszcz czaszek moich wrogów (wszystkie ze złota); wtedy uznam to za cud spowodowany przez boga Sharumazagonahomalefantayuiskrimtnweqrana i powrócę na forum."- Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Sobota 08 Grudzień, 2007 10:23 |
|
|
Mam nadzieję, że pomysł uda sie zrealizować. Gra fabularna Mythai jest wspaniała, a co dopiero bitewniak. Jednym z bitewniaków , w które gram to Dungeons Dragons. ____________ Pogromca Geralt |
|
|
|
|
Wysłany: Sobota 08 Grudzień, 2007 13:32 |
|
|
Uważam że pomysł jest dobry, wolę fabularnę, ale czemuż by nie zrobić bitewniaka, z pewnością bym kupoił. |
|
|
|
|
Wysłany: Sobota 08 Grudzień, 2007 14:56 |
|
|
O, tu jeszcze nie byłem...
Bitewniak Mythai? Hmm... Całkiem dobry pomysł, Gilb, tylko jak ty chcesz to zrobić? |
|
|
|
|
Wysłany: Sobota 08 Grudzień, 2007 15:14 |
|
|
Nie ważne jak to zrobi, ważne że zrobi to dobrze, nie martw się Devil imp, powstanie i . ... a więc siadaj Gilbie i rób! |
|
|
|
|
Wysłany: Sobota 08 Grudzień, 2007 16:06 |
|
|
No cóż... Wymyślenie zasad to łatwizna... Gorzej z makietami, oraz figurkami. Z tego co czytałem mają być papierowe, cóż łatwiejsze to niż plastikowe, jednak to nie zmienia faktu, że przed tobą, Braciszku, ciężkie zadanie...
Spoko, wiem że to ci wcale nie pomaga... |
|
|
|
|
Wysłany: Sobota 08 Grudzień, 2007 18:42 |
|
|
Cytat: | Wymyślenie zasad to łatwizna... |
Czy ja wiem? Jeśli tak uważasz możesz je wymyślić i nam zaprezentować
Cytat: | Gorzej z makietami |
Makiety zazwyczaj tworzą grający, na potrzeby danej rozgrywki. ____________ "Chyba że wraz z toczeniem się kostki spadnie na mnie deszcz czaszek moich wrogów (wszystkie ze złota); wtedy uznam to za cud spowodowany przez boga Sharumazagonahomalefantayuiskrimtnweqrana i powrócę na forum."- Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Wtorek 25 Grudzień, 2007 0:55 |
|
|
A więc, Gilbie, do roboty, wszyscy w ciebie wierzymy! A propos, nie wiedziałem, że to pełny etat.
Cytat: | Makiety zazwyczaj tworzą grający, na potrzeby danej rozgrywki. |
No nie! A ja myślałem, że dostanę pocztą od Gilba ____________ Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius |
|
|
|
|