Autor Wiadomość |
KaKaWędrowiec
Płeć: Posty: 68 Chowaniec5 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów
|
Wysłany: Środa 30 Listopad, 2005 17:02 |
|
|
Z tym problemem zmagam sie już od dobrych dwóch lat. Nie jak nie umiem wymyślic mechaniki do wyścigów pojazdów. Już nie raz na sesjach były spory o to czemu przegralismy podzas wyścigu. Jaką wy macie mechanike na wyścigi.
Chodzi oczywiście o pojazdy na ziemnie współczesne (samochody, motory...) |
|
|
|
FayoWędrowiec
Płeć: Posty: 55 Chowaniec834 Miedziaków
19 Denarów
0 Dukatów
|
Wysłany: Czwartek 01 Grudzień, 2005 18:40 |
|
|
Może tak:
max prędkość pojazdu A + k100
porównać wynik z
max. prędkość pojazdu B + k100
itd.itd.
--najwyższy wynik wygrywa?
No ale to by wymagało wprowadzania subiektywnych modyfikatorów od MG za cechy samochodu inne niż prędkość (no nie wiem, przyczepność może, albo przyspieszenie). |
|
|
|
KaKaWędrowiec
Płeć: Posty: 68 Chowaniec5 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów
|
Wysłany: Czwartek 01 Grudzień, 2005 18:58 |
|
|
Na innym forum dałem taki pomysł, wymaga opracowania ale o wy na to?
Każdy pojazda naziemny ma dwie cechy (jak narazie):
Sterowoność - nie wiem jak to opisa ale każdy wie o to
Szybkość - też nie bardzo wiem ale ktoś napewno wie
Są one w skali 1 - 10.
Aby zwiększyc szybkość czy sterownośc wystarczy ulepszyc auto
Testy na szybkoś - czyli jak auto szybko jedzie
Umiejętność prowadzenia tego pojazdu + szybkośc + 1k10
Wygrywa ten kto ma wiecej. Gdy poczas wyśigu będzie remis to auta poruszają sie z tą samą prdękością (mniej wiecej).
Test na zwrotnoś - wykonywany na zakrętach, wybojach, zwrotach itp
Umiejętnoś prowadzenia tego pojazdu + zwrotność + 1k10 |
|
|
|
FayoWędrowiec
Płeć: Posty: 55 Chowaniec834 Miedziaków
19 Denarów
0 Dukatów
|
Wysłany: Wtorek 20 Grudzień, 2005 21:49 |
|
|
Sterowność czyli zakręcalność
Pomysły fajne. Czy li jeśli jest wyścig po 8-mce to dwa testy na szybkość i dwa na sterowność? Co jeśli się 2 razy wygra i 2 razy przegra? |
|
|
|
KaKaWędrowiec
Płeć: Posty: 68 Chowaniec5 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów
|
Wysłany: Sobota 28 Styczeń, 2006 11:53 |
|
|
Przepraszam ze tak długo nie odpisywałem ale całkiem zapomniałem ;P
Sterowność bardziej pasuje
Odcinki drogi przecież są zazwyczaj różne. Jeżeli jakiś test na Sterowność się nie uda czyli auto traci na prędkości i może zejść na ostatnią pozycje. Np.:
Pewien kierowca wchodzi w zakręt. Wcześniej wykonał test na szybkość i porusza się z 130 km/h (5 umiejętności prowadzenia samochodu + 5 szybkość auta + k10). No teraz czas wykona test na sterowność (5 skilla + 7 Sterowności + 4), trudność tego zakrętu wynosi 16. Z całego tego testu wyszło 16/16, czyli auto przejechało ten zakręt ale bez żadnych „fajerwerków”. Jeżeli by było mniej niż trudność to prędkość spada o tyle ile było mnie a jeżeli było więcej niż trudność to auto o tyle przyśpiesza.
Chyba zrozumiale to opisałem Jeżeli są jakieś trudności ze zrozumieniem to krzyczeć i wołać. |
|
|
|
|