|
|
|
|
|
|
ORG (2): Dzieje Mythai - Zmierzch dynastii. |
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
Autor Wiadomość |
|
Wysłany: Niedziela 17 Wrzesień, 2006 15:29 |
|
|
Zakładam ten temat, gdyż z grających w oryginalnym rpg'u pozostał tylko jeden gracz.
Niech ci, którzy chcieliby zagrać w tego rpg'a wpiszą się tu. Ja skasuję oryginalnego (przenosząc ważne dane o świecie tutaj) i zaczniemy go od nowa (oczywiście zmienione zostaną wydarzenia). Będzie to całkowicie nowy rpg, z poprzednim mający wspólne miejsce wydarzeń.
Czyli ci, którzy chcą grać niech się tu wpiszą. Niedługo przekleję tu niezbędne dane, a na razie możecie czytać początek oryginalnego tematu organizacyjnego.
Pomoce do gry!
Losowanie statystyk: http://www.mythai.info/download/add06_stats.zip
Wirtualne kości do gry:
http://www.mythai.info/rpg/kostki.htm
Gracze:
Netrarth jako Razros
Balthazar jako DarkHeart
Iron Lycan jako Mentorio
Temaciejso jako Driegon
Tefini jako Tefini
Raile jako Fae
Lizard jako Van der Krihmz
Damek jako Don-Angel
AvE jako Alltea
oraz...
Raziel-chan jako Alfe i Omega, Pan i Władca, etc.
Skład nie jest bynajminej zamknięty - jeśli ktoś zechce dołączyć, nic nie stoi na przeszkodzie. Procedura jest wtedy identyczna jak wczesniej.
===
Uwaga: Ten rpg to Fantasy w nie-konserwatywnym pojęciu - może pojawić się wiele nietypowych rozwiązań, jak i elementy SF.
===
Kilka słów apropos technologii: W tym świecie istnieją (choć są bardzo rzadkie) takie wynalazki jak wczesne sztucery i armaty, zegary i zegarki (głównie tradycyjne 'cebulki'), sztuczne ognie i inne niewielkie elementy technologii. Poza tym w regionach północnym i północno-wschodnim prowadzone są badania naukowe (niezależnie i na różne tematy, w państwie smokowców stanowczo bardziej do zastosowań wojennych). Badania te są tajne lub prywatne i gracze, przynajmniej an początku, nie będą mieć do nich dostępu
===
Oto dostępne rasy:
- Ludzie (dowolny kolor skóry)
- Elfy (dowolny rodzaj)
- Krasnoludy
- Gnomy
- Smokowcy
Rasy występujące, ale niegrywalne (ilośc będzie zwiększana wraz z rozwojem rozgrywki - nie chcę psuć niespodzianek ^__^):
- Chirikoi
(Rasa małych - zwykle koło 120 cm wzrostu - stwórków o inteligencji równej, o ile nie większej od ludzkiej i elfiej i wyglądzie niskiego człowieka połączonego z lisem (kolor futra - dowolny, ale ogólny schemat podziału kolorów zwykle ten sam). Zwykle żyją w klanach w górach lub innych trudnodostępnych miejscach, ale pojedyńcze osobniki czasami decydują się na stanie się obywatelami Cesarstwa. Po odpowiednim treningu mogą stać się bardzo potężnymi magami, a ponadto dosłownie czują magię nosem.
Przykładowy osobnik (chociaż ten jest akurat bardzo szczególny, ale nie miałem czasu na drugi rysunek ^__^'):
)
Okay... To jest Rp(g) proponowany przeze mnie, ze mną jako Mistrzem Gry (inne nazwy - pan życia i śmierci, najwyższy, mastah, itp. ^__^).
Jak widać w tytule, przygoda ta będzie się dziać w świecie Mythai, lecz w moim tematu ujęciu ^__^. Ale skoro jak na razie nie ma żadnego spójnego opisu całej tej krainy, a tylko mapka, to ja i tak stworzę świat gry według własnego uznania ^__^.
A więc... Po pierwsze - wszyscy bohaterzy mają być początkujący - żadnych napakowanych postaci potężniejszych od niejednego Bossa.
Po drugie - wybrałem ustrój państwa - cesarstwo. Ze stolicą w Arandorze (prawie równo naśrodku mapy, jesli by tam był^__^).
Cesarz - Adamant Bun-Hildara
Pod cesarzem jest 8 lordów:
Północy - Bleys IV Madry (Smokowiec)(siedziba - Bzeyr)
Północnego wschodu - Vorak Hum (Ork) (siedziba - Grareth)
Wschodu - Antari Fugen (Człowiek - dzisiaj nazwalibyśmy go Azjatą) (siedziba - Bokoshi)
Południowego wschodu - Larrent Delvine (krasnolud) (siedziba - Lamar)
Południa - Senhel Bazil (człowiek - typ arabski) (siedziba - Shamakar)
Południowego zachodu - Cynthia Gorade (człowiek - typ germański. Wdowa po lordzie Wilhelmie Gorade) (siedziba - Runal Dar)
Zachodu - Allaric Yvander (Elf) (Siedziba - Lunarus)
Północnego zachodu - Mokar VII (gnom) (siedziba - Werdena)
Pod każdym z Lordów jest 10 diuków zarządzających poszczególnymi obszarami ośmiu prowincji, co daje łącznie 80 diuków. Cesarz ma pod sobą do zarządzania regionem centralnym 20 diuków (najważniejsi - Doran Rosentan). Ma też Ministrów, z których najważniejszy to minister wojny - Hou Durun.
Historia:
Przez wieki dynastia Bun-Hiladrów rządziła dobrze rządziła cesarstwem. Byli sprawiedliwi i dbali o swych poddanych, a państwo pod ich rządami kwitło...
Tak było do niedawna... Teraz, kraj powoli popada w ruinę. Na razie ogranicza się to do regionu centralnego, ale tylko czekać aż sięgnie to prowincji... Cesarz już nie troszczy się o swoich ludzi - radykalnie podniósł podatki i nie ma litości dla nie płacących. Krążą plotki, że pieniądze te idą na zachcianki jego nowej towarzyszki... Damy dworu, Alexii Marunesti. Mówią, że owinęła sobie cesarza wokół palca i spełnia on wszystkie jej zachcianki... Podobno odsunęła też w cień cesarzową, Marien...
Ale plotki te rzadko dochądzą dalej niż do granic regionu centralnego... Mało kto w prowincjachwie o problemach cesarstwa, może poza najwyższymi urzędnikami.
===
Przygoda zaczyna się regionie, który ja wybiorę.
1.Tak, region Zachodni jest zamieszkany głównie przez elfy (jakieś 60-70% populacji). Mieszkają one głównie na obszarze wielkich puszczy mieszczących się w granicach regionu, chociaż jeden z poprzednich władców wprowadził prawo, które gwarantuje elfom swobodę podróży po ich rodzinych lasach bez zwracania uwagi na granice - muszą tylko zgłaszać się do lokalnych urzędów (nota bene też elfickich) żeby ich włączono do spisu.
Mroczne elfy zostały wygnane z cesarstwa ileśdziesiąt lat wcześniej, ale dalej w populacji cesarstwa wędruje ich linia krwii... I reszta populacji zanadto ich nie lubi.No ale cóż - możesz wybrać, że za bardzo tej domieszki krwii drowów nie widać.
Stosunki między lordami należą raczej do przyjaznych, chociaż czasami dochodzi między nimi do spięć.
A więc tak, zaczynając od regionu Północnego: Bleys stara się pozostać neutralny i uważany jest często za głos rozsądlu wśród lordów. Zanim Cesarstwo podbiło jego ziemie był królem smokowców. Zgodził się na zwierzchnictwo króla i włączenie swego kraju do Cesarstwa bez walki w zamian za duże swobody dla swego kraju i nieingerencję Cesarza w jego sprawy gospodarcze. Cesarz zgodził się, gdyż smokowcy byli rasa wojowników i gdyby stawili zbrojny opór armia cesarstwa poniosła by spore straty.
Regio Północny jest najnowszą zdobyczą Cesarstwa, włączoną w jego tereny 15 lat wcześniej. Część smokowców uważa to zaplamę na honorze.
Region ten specjalizuje się w wyrobie najbardziej zaawansowanych rodzajów broni i badań nad nimi (ostatnio pojawiły się plotki, że w laboratorium wojennym w mieście Trobanar prowadzi się badania nad całkowicie nowym rodzajem zbroi. Podobno wykorzystuje się wiedzę wydobytą ze starożytnych ruin w górach).
Region Północno-Wschodzni: Przodek Voraka Huma, Kranos Hum, był królem Orków i przegrał wojnę z nowo powstałym cesarstwem, co zaowocowało włączeniem jego ziem (Mikos Das) do niego. Cesarz okazał łaskę zostawiając linię krwii przywódcy u władzy.
Orkowie przyzwyczaili się już do zwierzchnictwa cesarstwa, chociaż istnieje wśród nich grupa "Dusza Mikos Das", która dąży do separacji z cesarstwem. Separatyści nie mają jednak większego poparcia, jako, że większości orków dobrze się żyje pod rządami cesarza.
Jest to region specjalizujący się w szkoleniu żołnierzy i dostarczający wyszkolonych i silnych wojowników do armii wielu regionów. Ściśle współpracuje z regionem Południowo-Wschodnim. Orkowie nia dażą szczególna przyjaźnią Smokowców i często dochodzi pomiędzy nimi do spięć.
Region Wschodzi: Rejon silnie uduchowiony, jeden z pierwszych tworzących cesarstwo. Istnieje w nim wysoce wyspecjalizowana kasta wojowników mieczowych. Poza tym rejon ten specjalizuje sie w sztuce, oraz w rolnictwie. Najspokojniejszy region - praktycznie zerowe tendencje separatystyczne. Członkowie wspomnianej wcześniej kasty samurai często służą jako prywatna gwardia władców, którym są bezwarunkowo posłuszni i lojalni. Przywódca, Antari Fugen, często występował jako doradca cesarza. Źródłem spięć w regionie jest położenie między wspólnikami interesów, ORkami i Krasnoludami.
Region Południowo-Wschodni: Krasnoludzki Król, przodek Larrenta, przystąpił do cesarstwa zaraz po jego powstaniu, przewidując, że będzie ono świetnym rynkiem zbytu. Region specjalizuje się w przemyśle kopalnianym (wow... ), oraz w wyrobie klasycznego uzbrojenia. Krasnoludy sa dumne i uważają, że wchodzą w skład cesarstwa na całkowicie wolnych warunkach. Dostarczają uzbrojenie do całego cesarstwa, a w szczególności do regionu Północno-Wschodniego.
Region Południowy: Ahmed Bazil, przodek Senhela Bazila był, tak jak pierwszy cesarz, Amerik Bun-Hildara i Gigaru Fugen, przodek Antari Fugena, jednym z założycieli cesarstwa Hildary. Region ten specjalizuje się w wyrobie ozdób i biżuterii, a także w szkoleniu skrytobójców. Niestety, w regionie rosna tendencje separatystyczne (grupa terrorystyczna "Wrota Pustyni").
Region Południowo-Zachodni: Podbity 20 lat temu. Podczas inwazji zginął król, Wilhelm Gorade. Władzę sprawuje wdowa po nim, Cynthia Gorade. Jej lojalność jest zapewniona tym, że cesarz ma jej dzieci - Adama i Marię Gorade - jako zakładnika. Przez to, nawet wbrew swemu ludowi, królowa pozostaje wierna Cesarzowi. Istnieje tam kilka grup terrorystycznych dążocych to oddzielenie od cesarstwa, nawet przez zabicie Królowej.
Region specjalizuje się w rolnictwie i wyrobach piśmienniczych.
Region Zachodni: region Elfów. Na mocy jednego z dekretów poprzednich władców mogą swobodnie podróżować po Wielkiej Puszczy bez zwracania uwagi na geanice, ale dopełniając pewnych biurokratycznych zasad. Region przystąpił do cesarstwa 100 lat temu bez walki, zachowując pewną autonomię. Przywódca, Allaric Yvander, trzyma się raczej na uboczu, niechcąc się angażować.
Region specjalizuje się w magii i wyrobach magicznych, a także w łukach.
Region Północno-Zachodni: Przystąpił do cesarstwa zaraz na początku jego istnienia. Skarbnica wiedzy i historii, a także nauki. To tutaj powstały pierwsze uczelnie. Zachował pewną autonomię, a przywódca, Mokar VII, występuje czesto jako doradca cesarza. Gnomy nie za bradzo tolerują swych sąsiadów, Smokowców.
Region Centralny: Centrum Cesarstwa. Specjalizuje się w rolnictwie (oczywiście oprócz stolicy). Stacjonują w nim wielkie armie w przygranicznych garnizonach. Dwór cesarza jest prawdopodobnie najwspanialszą budowlą na świecie, a na pewno w cesarstwie.
Za regionem północym rozciągają się nieprzebyte góry... Kto wie, co tam się kryje... A plotki są naprawdę niepokojące.
A teraz garśc dodatkowych informacji o świecie, w którym dzieje się akcja naszego rpg'a:
1. Religia:
W cesarstwie Hildary religią urzędową jest kult Lijaya - boga Słońca, światłości i dobra. Jego antagonistą jest jego brat - Mernas, bóg Księżyca, ciemności i zła. W tej religii panuje swoisty odpowiednik Yin i Yang, tyle, że w odniesieniu do dobra i zła - musi panowac między nimi równowaga, gdyż same dobro niesie za soba też stagnację, a element zła wprowadza zmiany. Braci zwykle przedstawia się obok siebie, z tym, że za pomocą skomplikowanych rozwiązań architektonicznych posąg Lijaya jest oświetlony, a Mernasa skryty w cieniu.
Do wysnania tego należą głównie ludzie oraz zasymilowane elfy, krasnoludy, gnomy, itp.
Drugą co do popularności religią jest kult Śpiewaków Świata, wyznawany przez elfy (luźno oparte na Silmarilionie). Symbole ich czci są wtopione w elfie miasta.
Na równi z nią - Krarke, bóg krasnoludów i jego 3 braci - Boran, Guran i Pokdes. Łączy się ich z różnymi etapami obróbki metalu: Boran - wydobycie, Guran - czyszczenie i przetapianie, Krarke - kucie (najbardziej ceniony etap) i Pokdes - szczegółowe wykańczanie. Symbolem Borana jest łopata, Gurana - kocioł, Krarke'a - skrzyżowane skrzypce i młot na kowadle, a Pokdesa - mały młot i dłuto.
Barak-Hum - wyznawany przez orków bóg wojny i jego wojenny orszak. Jego symbol to Topór.
Knesse - bóg wywodzący się ze starożytnego państwa Septimus, którego ruiny ciągle można znaleźc w regionie południowym. Kiedyś bóg zmarłych, teraz 'ogólnego użytku'. Wyznawany w (duh!) rejonie południowym.
Wielki Ojciec i Święta matka - bogowie gnomów. Niewiele o nich wiadomo.
Corheez, Jiray i Quazan - trzej bracia, bogowie smokowców. Wiadomo o nich jeszcze mniej - przybytki czci tej rasy są zwykle umieszczone w koszarach i zamknięte przed przedstawicielami innych ras. Co ciekawe, czasami słyszy się też o bogu o imieniu 'Leviathan', zwanym też 'smoczym bogiem'. Nie jest jasne czy jest to Bóg, czy Bestia, ale jego rola na pewno jest wyjątkowo negatywna. Ciekawa religia dla rasy wywodzącej się od smoków...
Jeżeli można tu mówić o jakiejś religii wampirów, to otaczają one czcią 'Srebrnowłosego', znanego też inaczej jako 'Karmazynowy Król'. Podobno był to najpotężniejszy z wampirów i dokonał kiedyś wielkich czynów.
Można też wspomnieć o tajemniczej religii regionu wschodniego. Przypomina ona religię shintoistyczną, a poczesne miejsce w niej zajmują stworzenia zwane 'Kitsune', kojarzone z lisami. Co ciekawe, wzmianki o nich przewijają się przez ludowe wierzenia regionów północnych.
Jeszcze jedną ważną wiadomością dotyczącą techniki jest istnienie, co prawda drogich, lecz skutecznych mechaniczno-magicznych protez z metalu, przypominających wyglądem fragmenty zbroi. Zastępują utracone kończyny i są silniejsze i wytrzymalsze, lecz niestety nie przenoszą dotyku.
cya
Raziel-chan ____________
Ostatnio zmieniony przez Raziel-chan dnia Poniedziałek 26 Luty, 2007 19:18, w całości zmieniany 13 razy |
|
|
|
|
Wysłany: Niedziela 17 Wrzesień, 2006 16:39 |
|
|
A można wymyślać zupełnie nowe postacie? (skoro to całkowicie nowy rpg...)
EDIT:
I jeszcze jedna sprawa - w czasie ostatniej gry wyszło, że w Twojej sesji są takie rzeczy jak np. armaty (mięso armatnie^^). A są np. muszkiety/strzelby czy jakieś inne 'wynalazki'? Byłoby dobrze gdybyś o tym napisał... |
|
|
|
|
Wysłany: Niedziela 17 Wrzesień, 2006 19:07 |
|
|
Tak, można (a nawet powinno się) wymyślać nowe postacie.
A co do zmian... Opiszę wszystko dokładnie w pierwszym poście (niedługo).
cya
Raziel-chan ____________ |
|
|
|
|
Wysłany: Sobota 23 Wrzesień, 2006 21:31 |
|
|
Ja też bym sie chciał dołączyć jeśli można (w końcu nie tylko ja przestałem pisać w tamtym Zmusili mnie powiedzilei że jak będe bisał to.... och wole nie pisać ) |
|
|
|
|
Wysłany: Sobota 07 Październik, 2006 18:24 |
|
|
Ja tez chcę ____________ Mythai rulez |
|
|
|
|
Wysłany: Sobota 07 Październik, 2006 19:27 |
|
|
ja też chętny jestem ____________
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Poniedziałek 09 Październik, 2006 16:00 |
|
|
Wszyscy zapostujcie tu statystyki wylosowane w programie Mythai,po czym historię dajcie mi na maila.
cya
Raziel-chan
Ps. Poczekam jeszcze chwilę. Fajnie by było, jakby Ave jeszcze doszła. ____________ |
|
|
|
|
Wysłany: Poniedziałek 09 Październik, 2006 16:15 |
|
|
**************************************
*** >> Mythai RPG Systems << ***
**************************************
------------------------------------------------
Mentorio , Mężczyzna, lat 35
------------------------------------------------
--> Cechy fizyczne::
------------------------------------------------
Zdrowie : 18
Wytrzymalosc: 4
Sila : 10
Sila ciosu : 4
Refleks : 7
Zręcznosc : 9
Plywanie : 5
Szybkosc : 9
------------------------------------------------
--> Cechy niefizyczne::
------------------------------------------------
Moc : 10
ZM : 0
SW : 1
Bojowosc : 4
Inteligencja: 6
Oglada : 6
Walka magią : 0
Zwierzęta : 7
------------------------------------------------
--> WALKA::
------------------------------------------------
WW : 4
Obrona : 2
Miecz : 5
Topór : 4
Nóż : 2
Strzelanie : 6
Rzucanie : 6
Ataki : 1
Fronty : 1
------------------------------------------------
**************************************
*** >> Mythai RPG Systems << ***
**************************************
o to ci chodziło?
Ostatnio zmieniony przez Iron Lycan dnia Poniedziałek 09 Październik, 2006 17:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Poniedziałek 09 Październik, 2006 17:26 |
|
|
teraz lepiej? ____________
|
|
|
|
|
Wysłany: Poniedziałek 09 Październik, 2006 17:49 |
|
|
Tak.
Historia na i proponowany ekwipunek na pw.
cya
Raziel-chan ____________ |
|
|
|
|
|
|
|
Maciek1Dowódca Oddziału
Płeć: Posty: 1794 Chowaniec35 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów
|
Wysłany: Sobota 14 Październik, 2006 10:07 |
|
|
Ja też bym z chęcią zagrał. |
|
|
|
Maciek1Dowódca Oddziału
Płeć: Posty: 1794 Chowaniec35 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów
|
Wysłany: Sobota 14 Październik, 2006 10:30 |
|
|
**************************************
*** >> Mythai RPG Systems << ***
**************************************
------------------------------------------------
Driegon , Mężczyzna, lat 28
------------------------------------------------
--> Cechy fizyczne::
------------------------------------------------
Zdrowie : 18
Wytrzymalosc: 4
Sila : 7
Sila ciosu : 2
Refleks : 5
Zręcznosc : 7
Plywanie : 5
Szybkosc : 7
------------------------------------------------
--> Cechy niefizyczne::
------------------------------------------------
Moc : 30
ZM : 0
SW : 3
Bojowosc : 7
Inteligencja: 8
Oglada : 8
Walka magią : 0
Zwierzęta : 9
------------------------------------------------
--> WALKA::
------------------------------------------------
WW : 4
Obrona : 1
Miecz : 4
Topór : 3
Nóż : 1
Strzelanie : 4
Rzucanie : 4
Ataki : 1
Fronty : 1
------------------------------------------------
**************************************
*** >> Mythai RPG Systems << ***
************************************** |
|
|
|
|
|
|
|
Maciek1Dowódca Oddziału
Płeć: Posty: 1794 Chowaniec35 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów
|
Wysłany: Poniedziałek 16 Październik, 2006 17:03 |
|
|
tak chyba na pewno nie będzie
Ostatnio zmieniony przez Maciek1 dnia Poniedziałek 30 Październik, 2006 17:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Wysłany: Środa 18 Październik, 2006 14:08 |
|
|
Jeżeli znajdzie się miejsce to chętnie wezme udział
**************************************
*** >> Mythai RPG Systems << ***
**************************************
------------------------------------------------
Tefini , Mężczyzna, lat 20
------------------------------------------------
--> Cechy fizyczne::
------------------------------------------------
Zdrowie : 9
Wytrzymalosc: 1
Sila : 4
Sila ciosu : 1
Refleks : 7
Zręcznosc : 8
Plywanie : 7
Szybkosc : 7
------------------------------------------------
--> Cechy niefizyczne::
------------------------------------------------
Moc : 30
ZM : 0
SW : 3
Bojowosc : 9
Inteligencja: 4
Oglada : 4
Walka magią : 0
Zwierzęta : 7
------------------------------------------------
--> WALKA::
------------------------------------------------
WW : 1
Obrona : 3
Miecz : 6
Topór : 5
Nóż : 3
Strzelanie : 5
Rzucanie : 5
Ataki : 1
Fronty : 1
------------------------------------------------
**************************************
*** >> Mythai RPG Systems << ***
************************************** |
|
|
|
|
|
Forum Mythai
-> Sala Pamięci |
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa) |
Strona 1 z 11 |
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|