Rejestracja
Rejestracja
FAQ
FAQ
Szukaj
Szukaj
Kup efekty
Efekty
My wszyscy
My wszyscy
Grupy
Grupy
Profil
Profil
Poczta
Poczta
Zaloguj
Zaloguj
ORG: Serce Świata
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Mythai -> Sala Pamięci
 (« Zobacz poprzedni tematZobacz następny temat »)

Autor
Wiadomość
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Sobota 25 Listopad, 2006 20:05 Odpowiedz z cytatem

Serce Świata


Postanowiłem założyć własną sesję. Akcja będzie rozgrywać się w świecie wymyślonym przeze mnie. Tak dla ścisłości: świat nie ma nazwy. To jest po prostu Świat. Tutaj zamieszczę podstawowe informacje o nim, możecie też zadać parę pytań, ale ostrzegam - nie zdradzę wszystkiego. I ważna informacja - można być tylko człowiekiem.
Gramy w systemie Mythai RPG.


Świat:


  1. Mapa:

    Mapa "konturowa":


    Mapa z państwami i większymi krainami:


  2. Historia:
    Prawie każdy człowiek zna historię Wielkiego Imperium. Było to wspaniałe państwo, które obejmowało cały kontynent. Niestety, teraz już nie istnieje, a na terenach należących kiedyś do niego, powstało parę mniejszych państw. Niewiadomo dlaczego przestało istnieć.

  3. Ludy:
    Po Wielkim Imperium pozostały dwa mniejsze państwa: Nowe Imperium, który jest bezpośrednim spadkobiercą Wielkiego Imperium oraz Sarnor - państwo zamieszkałe przez lud podobny do naszych arabów. Najprawdopodobniej w ciągu kilkuset lat ludy Sarnoru zmieniły się i nie przypominają już ludności tych terenów za czasów Imperium. Nowe Imperium i Sarnor już parę razy rozpoczynały wojny.
    Z Nowego Imperium wyruszyła kiedyś wyprawa, której celem było skolonizowanie stepów Harran. Udało im się to, ale kolonie odłączyły się od Imperium tworząc samodzielne państewka. Zagrażają im prymitywne koczownicze plemiona, najprawdopodobniej wywodzące się również z mieszkańców Wielkigo Imperium.

  4. Geografia:
    Na północy kontynentu znajduje się Nowe Imperium. Na północnym-zachodzie jest las, którego nikt jeszcze nie przebył, a na północnym-wschodzie jest kraina, w której zawsze jest mróz i śnieg - Ksirr'fic, oddzielona od Imperium pasmem gór. Na południe od niej jest bagnisty półwysep - Sele Taraot. Na wschód od Sele Taraot znajduje się upiorny las Koilion. Dalej na południe od Nowego Imperium znajduje się Haggorath - kraina jezior. Mniej-więcej na środku kontynentu znajduje się wielkie pasmo gór - Soboth. Na południe od niego znajdują się Czarne Ziemie, na wschód od Czarnych Ziem - stepy Harran, jeszcze bardziej na wschód jest pustynia Shercan. Ogólnie na tamtej szerokości im bardziej na wschód tym mniej drzew. Kiedyś tereny Czarnych Ziem były pokryte pięknymi lasami. Na południowym-zachodzie znajduje się Sarnor, bardziej na zachód jest półwysep pokryty lasem deszczowym.

  5. Niebezpieczeństwa:
    Cały świat jest niebezpieczny - to oczywiste - jednak są miejsca, które należy omijać szczególnie szerokim łukiem. Jednym z takich miejsc są góry Soboth. Żyją tam dziwne stworzenia, o których jednak niewiele wiadomo. W lesie Koilion żyją potwory i straszne zwierzęta. Nie jest to jeden z tych lasów, po których się spaceruje. Półwysep Sele Taraot - już pomijając fakt, że cały jest pokryty zdradzieckimi bagnami to krążą plotki, że jest nawiedzony.

  6. Państwa:
    -Sarnor - państwo o rozwiniętej kulturze, podobnej do arabskiej. Jest tam gorąco, a miejscami są pustynie, więc lud mieszkający tam musi być przystosowany do skrajnych warunków. Sarnorscy kupcy są zazwyczaj wyjątkowo bogaci i stanowią górną warstwę społeczeństwa. Zapewne już w czasach Wielkiego Imperium dzieliła ich od kupców z innych rejonów pewna ich cecha: kupcy sarnorscy za szacunek przyjmują wielkie ceny towarów; jeśli ktoś kupuje produkty drożej niż powinien, wkrótce stanie się ulubionym klientem (nie dlatego, że dobrze się na nim zarabia, ale dlatego, że jest wtedy uznawany za wpływowego bogacza), każdy kupiec chętnie kupi dobry towar za każdą cenę, nawet jeśli miałby przez to zbankrutować - w końcu będzie mógł potem powiedzieć: "nie mam pieniędzy, ale jakiż byłem bogaty", a każdy szanowałby go bardziej niż najbogatszego kupca prowadzącego interes. Ta cecha była przyczyną wielu konfliktów - kupcy sarnorscy uważali, że są obrażani, kupcy imperialnio uważali się za wspaniałych, bowiem się targowali. W Sarnorze nie posługuje się monetami Nowego Imperium, ale "ałmem". Ałm to waga, którą określa się złoto - jeden ałm złotego pyłu odpowiada mniej-więcej 30 złotym monetom imperialnym. Sarnorem rządzi Kishnak (to nie jest imię, ale rodzaj władcy), który posiada władzę nieograniczoną, jednak lud często tworzy zgrupowania, mające ewentualnie pokonać złego króla. Ugrupowania takie są legalne i często w ich skład wchodzą żołnierze Kishnaka. W Sarnorze istnieją ugrupowania łowców niewolników i należy to do tradycji (w Nowym Imperium szerzenie niewolnictwa jest karalne i ścigane tak skutecznie, że praktycznie nie istnieją takie grupy). Mimo to, niższa warstwa społeczeństwa patrzy na to z niechęcią, w czym są popieranie przez Imperium. Rządzi jednak Kishnak, a najbardziej wpływowi są bogaci kupcy, posiadający przynajmniej kilku niewolników, toteż działania takie są w pełni legalne. W Sarnorze jest całkiem dużo kopalni złota, które od wieków był największym bogactwem tamtego rejonu

    -Nowe Imperium - bezpośredni spadkobiercy kultury Wielkiego Imperium. Imperialni kupcy, w przeciwieństwie do kupców z Sarnoru, uwielbiają się targować. Monety w Imperium to: dukat - moneta ze złota, za jednego dukata (w skrócie 1 Z) można kupić krowę, 2 świnie, 5 owiec, lub miecz; denar - moneta srebrna, 10 denarów (srebrników, S) to dukat; as - moneta miedziana, 30 asów (miedziaków, M) to 1 denar, za asa można kupić bochenek chleba. Nazwy monet (dukat, denar, as) są jedną z niewielu pozostałości po Wielkim Imperium, obecnie chętniej używa się nazw: sztuka złota, srebrnik, miedziak. Nowe imperium posiada zaawansowaną armię, w skład której wchodzą balisty i trebusze, jednak bardzo rzadko. Są stosowane również formacje bojowe. Niestety, konnica Imperium pozostawia wiele do życzenia. Imperium rządzi król, który posiada radę złożoną z ministrów i książąt - władców prowincji, na które podzielony jest kraj. W Imperium jest sporo dużych miast, a stolica - Kil'menshan jest uznawana za cud, pamięta zresztą jeszcze czasy Wielkiego Imperium. Jak łatwo się domyślić nazwa Nowe Imperium pochodzi od Wielkiego Imperium. Ludzie z NI nie wiedząc nawet jak nazywało się stare państwo, starali się zaakcentować ich pochodzenie. Szkoła jest przywilejem tylko dla najbogatszych, zazwyczaj szlachty. Nowe Imperium kulturą przypomina naszą zachodnią Europę we wczesnym średniowieczu.

    -Kolonie Harranu - wywodzą się od osadników z Nowego Imperium, którzy kilkaset lat temu postanowili skolonizować stepy Harran. Potem wypowiedzieli posłuszeństwo Nowemu Imperium, co prowadziło do krótkich kłótni z Imperium. W końcu jednak sytuacja się uspokoiła. Kolonie nie są jednolitym państwem - są to tzw. okręgi, rządzone przez jednego władcę. Każdy okręg składa się z paru wsi i stolicy, czyli większego miasteczka. Są nazywane od imienia ich władcy. Władca każdego okręgu ma tam dużą władzę, jednak nie jest monarchą absolutnym. W Koloniach (warto zauważyć, że tak określa się ogólnie wszystkie okręgi, a robią to zwłaszcza ludzie z Nowego Imperium) system monetarny jest identyczny jak w Imperium, z tą różnicą, że w ogóle nie używa się nazw: dukat, denar, as, tylko: sztuka złota, srebrniak, miedziak. W Koloniach szczególnie dużo jest zbóż i koni, natomiast brak narzędzi (prawie nie ma drzew, nie mówiąc o górach), toteż rozwinął się handel z NI (Nowym Imperium), gdzie panuje gęstsza zabudowa i zboże oraz konie są pożądane.

    -Nomadzi - wprawdzie to nie państwo, ale wymaga opisania - te barbarzyńskie koczownicze ludy mieszkają po wschodniej stronie Harranu, a nawet zachodnim skraju pustyni. Najprawdopodobniej wywodzą się od mieszkańców tych ziem z czasów Wielkiego Imperium. Gdy osadnicy Nowego Imperium założyli Kolonie, nomadzi zostali zepchnięci na wschód, do bardziej nieprzyjaznych warunków. Tam gdzie żyją prawie nie ma drzew, woda pojawia się rzadko i jest gorąco. Są ludem wędrownym, kochającym konie, żyjącym z tego co upolują, ukradną Koloniom oraz stad, które hodują. Są to stada to bourgów, czyli zwierząt podobnych do naszych bizonów, ale udomowionych, mających ponad 3 metry wysokości. Są spokojne, ale tak groźne, że z ubojem ich wiąże się specjalny rytuał, mający być tradycją i powiązaniem z przodkami, a naprawdę służący dość bezpiecznemu zabiciu bourga. Jeśli bourg zostanie rozwścieczony może osiągnąć prędkość większą od szybkiego konia, więc, gdy podczas takiego biegu w ciebie uderzy, nie masz szans przeżyć, jedynym rozwiązaniem jest ucieczka na bok, gdyż bourgi są krótkowzroczne i tego nie zauważą. Nomadzi żyją w namiotach ze skór bourgów i o drewnianych szkieletach. Ponieważ drzewa prawie tam nie występują, wyzwaniem dla osiągającego pełnoletnośc chłopca jest znaleźć drewno. Zazwyczaj na taką wędrówkę idzie sam, lub z najbliższymi przyjaciółmi. Kobiety nie mają własnych domów, do czasu wydania ich mieszkają z rodzicami. Ciekawe jest to, że namiot kawalera jest inny niż namiot rodzinny - mniejszy i prostszy, o kształcie piramidy z jednym bokiem krótszym i ustawionym pionowo. Namioty rodzinne mają kształ sześcianu. Poza tym inny namiot ma wódz, jest on duży, podzielony na część reprezentacyjną i przeznaczoną do spotkań oraz rad, a także część mieszkalną, jest ona dalej od wejścia. Nomadzi łączą się w plemiona, właściwie będące jedną wielką rodziną, gdyż jeśli plemię rodzinne jest zbyt duże, niektóre rodziny odłączają się i po 2, 3 pary wyruszają założyć nowe plemię. Nomadzi znani są jako najlepsi jeźdzcy na świecie, co pomaga im w prześladowaniu Kolonii.


Sesja


Akcja sesji rozgrywa się w 800 r (czas liczony jest od upadku Wielkiego Imperium). Można być tylko ludźmi, raczej niedoświadczonymi postaciami. Świat jest na poziomie rozwoju mniej-więcej podonym do naszego wczesnego średniowiecza. Nie spotkacie tam rycerza w płytówce, ale pojawiają się już kolczugi, zbroje z elementami stalowymi, a nawet pół-płytowe, jednak nadal najpopularniejsze są pancerze skórzane. Są nawet nieliczne balisty i trebusze.


W zgłoszeniu powinny być:
-imię
-wiek
-historia
-statystyki

Statystyki najlepiej ustalać na podstawie informacji ze strony głównej Mythai (jest też program, ale daje nieco dziwne wyniki) i przy pomocy Wirtualnych Kości.

Historia powinna zawierać:
-gdzie się postać urodziła
-w jakiej rodzinie
-co robiła w młodości (np. szła do szkoły [zaznaczam, że to przywilej tylko dla bogatych], uczyła się u kogoś, mieszkała u kogoś, podróżowała, czy po prostu mieszkała z rodzicami)
-co robiła, gdzie żyła, jak pracowała, gdy dorosła
-czy była z kimś związana
-co umie i jak się tego nauczyła
-jak wygląda: kolor, długość, uczesanie włosów, kolor oczu, wygląd twarzy, sylwetka, wygląd ogólny, cechy szczególne
-co miała przy sobie w okresie życie, w którym rozpoczyna się historia
-i wszystkie inne szczegóły, jakie wam przyjdą na myśl. Chciałbym rozbudowane historie

Prosiłbym o postacie początkujące (po prostu bez mistrzów, tak, żeby historia odzwierciedlała statystyki i odwrotnie), najlepiej bez niczego, biedne, ale zawsze możecie stworzyć postacie bogate, tyle, że taki już nie będą zaczynając sesję.


    Gracze

  1. Karion
  2. Liego
  3. Ugurth
  4. Altar
  5. Iron Lycan
  6. Sheila
  7. Raile
  8. Raziel-Chan



Zachęcam do zadawania pytań odnośnie świata - może coś was interesuje, a ja o tym nie wspomniałem


ZASADY PISANIA POSTÓW
Wszystkie posty powinny przypominać fragmenty książki. Kwestie mówione piszemy po myślnikach, a jeśli odpowiadamy komuś, to kopiujemy i pogrubiamy jego tekst. Opisy powinny być oddzielone od dialogu wierszem (linijką) odstępu, chyba, że piszecie coś krótkiego, i/lub opisującego co bohater robi w czasie dialogu. Wtedy pisze się to w tej samej linijce co kwestia mówiona, oddzielone myślnikiem.
Myśli mają być pisane kursywą (jeśli jest to coś, co pomyślał konkretnie, np.: „Muszę iść coś zjeść”, a nie opis - „pomyślał, że musi coś zjeść”). Jeśli chcecie napisać coś poza sesją to dajecie to w kwadratowe nawiasy („[„ i „]”). Jeśli nie macie do powiedzenia nic związanego z akcją, to zamiast dawać sam tekst w nawiasach, napiszcie to w ORG:, lub w „offtop”.
Starajcie się dobrze odgrywać postać. Jeśli ktoś ma 5 punktów Inteligencji i nigdy nie ruszał się spoza miasta, to niech nie mędrkuje o właściwościach terenu, jeśli chodzi o bitwy Razz
Starajcie się pisać stosunkowo często. Czasem jeden post dziennie jest minimum, ale naprawdę nie chciał bym, żeby ktoś z was pisał tylko tyle. Dużo rozmawiajcie między sobą, możecie zresztą dzięki temu zdobyć nowe informacje. W wypadku, gdy jakaś postać zna się np. na historii czy roślinności stepów, to wysyłacie do mnie na PW proponowaną historię, czy opis i jeśli go zatwierdzę, to możecie się nim pochwalić w czasie sesji Very Happy (co do historii, to nie będę nawet odpisywał na opowiadania z okresu Wielkiego Imperium).
Proszę, nie róbcie zbyt dużo błędów, bo to denerwuje jak się czyta. Postarajcie się trochę Confused
Co do walki, to piszecie co byście chcieli zrobić i rzucacie potrzebne testy (na Walkę, na obrażenia specjalne, na obrażenia). Wtedy ja piszę, czy wam się udało wygrać (czy zadajecie cios) i opisuję wynik.
Musicie też znać zasady rzucania testów, walki i parę innych podstawowych zasad. Nie będę uwzględniał usprawiedliwień w stylu: „bo to jest zagmatwane”, „bo ja nie znam tego systemu”, czy „bo ja nie mam czasu” Razz
Jeśli ktoś koniecznie nie będzie mógł pisać przez parę dni (2 dni, 2 tygodnie)  - np. wyjeżdża -  to musi napisać mi to na PW, wraz z tym napisać mi porady i wskazówki, a ja pokieruję jego postacią

Ostrzegam, że będą kary za nieprzestrzeganie „regulaminu” Twisted Evil

Na początku zrezygnowałem z doświadczenia, potem jednak pomyślałem, że warto byłoby zrobić możliwość podniesienia poziomu jakiejś umiejętności w czasie sesji. Po długim okresie tentegowania, wymyśliłem, że aby podnieść jakąś umiejętność potrzebujecie 100% nazwijmy to "nauki umiejętności". Jeżeli wasza postać wstanie rano i zacznie ćwiczyć, to może dostać +1% do Siły. Po walce mieczem też dam parę procent. Jeżeli będziecie ćwiczyć strzelanie z łuku, to dostaniecie procenty nauki Zręczności. Jeżeli użyjecie zaklęcia - Siły Woli, po trudnym teście również odpowiednią umiejętność. Tak więc jest mała szansa, że po tygodniu awansujecie umiejętność, ale awans jest możliwy. Zapamiętajcie to i wykorzystajcie w sesji.

Druga sprawa - Raile. W ogóle mało się odzywała na sesji, a teraz przepadła (nawrót choroby? Neutral), nie poinformowawszy mnie o tym. Tak to bym pokierował jej postacią, a teraz... Confused Nie zapomnijcie o powiadomieniu mnie, jak będziecie mieli ochotę gdzieś zniknąć. Chyba będę musiał przez nią znów komplikować fabułę, ach! mad3

Musicie dokładnie opisywać co robią wasze postacie. Bo dotychczas to było tak: "dobra to MG napisze co robiliśmy, a my tylko jak będzie trzeba koniecznie to jakiś dialog walniemy". A potem się dziwicie, że sesja stoi mad3 Musicie pisać co robi wasza postać. Nawet jeśli ja opiszę, że gdzieś idziecie to wy piszecie dokładniej: "...potyka się o korzeń", "...rozgląda się", "...podziwia widoki", "...ogląda przechodniów", "...ogląda postać X", "...myśli o [np.] dzieciństwie", "...myśli: Ten to ma fajnie", "...idzie spokojnie". Tak samo jak czekamy na Altara. Każdy powinien napisać, choćby: "...opiera się o ścianę", "...czeka w spokoju", "...obserwuje innych", "...nudzi się" itd. Już nie mówię o dialogach, których powinno być zdecydowanie więcej.
Ogólnie po KAŻDYM moim większym opisie (nie np. odpowiedź NPCa na pytanie gracza, ale coś bardziej rozbudowanego) powinny być posty WSZYSTKICH graczy!

Przez PW będziemy rozgrywać wydarzenia dla jednego gracza. Najlepiej jeśli wszystkie rzeczy, o których nikt więcej nie powinien wiedzieć [szepty, tajemnice, wędrówki/spacery/wypady samotne] powinno się robić na PW. Jeśli chcesz komuś powiedzieć w tajemnicy [graczowi] to wysyłasz do mnie PW, że chcesz powiedzieć: co?, jak? i komu?, a ja przesyłam jemu.

I to macie zapamiętać, bo naprawdę stracę wkrótce sumienie mad3


____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius


Ostatnio zmieniony przez Domius dnia Niedziela 17 Grudzień, 2006 21:42, w całości zmieniany 40 razy

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Karion
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 2554
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Sobota 25 Listopad, 2006 20:07 Odpowiedz z cytatem

Zaskoczę cię... Zagram
____________

"Żyjąc być użytecznym dla innych, inaczej bowiem nie żyć" - Ignacy Domeyko

Życie to nic innego, jak ciągłe umieranie - Ja

Czy człowiek, który nie jest potrzebny już nikomu, nikomu na całym świecie, które nie ma żadnego celu w życiu nadal jest człowiekiem?

Oddajcie cześć wielkiemu przedwiecznemu!!!

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Odwiedź stronę autora Powrót do góry ⇑
lizard
Lord of the Closet


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 1873
Postać   Chowaniec

5 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Sobota 25 Listopad, 2006 20:10 Odpowiedz z cytatem

sie zobaczy, ale narazie relikt!  Very Happy
____________

Smile

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Sobota 25 Listopad, 2006 20:11 Odpowiedz z cytatem

Przecież sesja nie rozpocznie się jutro  Neutral  Poza tym możesz przecież grać w dwie sesje naraz
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Karion
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 2554
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Sobota 25 Listopad, 2006 20:30 Odpowiedz z cytatem

Rozbudowałeś to od, tego co mi opowiadałeś
____________

"Żyjąc być użytecznym dla innych, inaczej bowiem nie żyć" - Ignacy Domeyko

Życie to nic innego, jak ciągłe umieranie - Ja

Czy człowiek, który nie jest potrzebny już nikomu, nikomu na całym świecie, które nie ma żadnego celu w życiu nadal jest człowiekiem?

Oddajcie cześć wielkiemu przedwiecznemu!!!

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Odwiedź stronę autora Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Sobota 25 Listopad, 2006 20:31 Odpowiedz z cytatem

Wymyśliłem parę rzeczy w trakcie pisania  Laughing
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Karion
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 2554
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Sobota 25 Listopad, 2006 20:32 Odpowiedz z cytatem

jak ja.
____________

"Żyjąc być użytecznym dla innych, inaczej bowiem nie żyć" - Ignacy Domeyko

Życie to nic innego, jak ciągłe umieranie - Ja

Czy człowiek, który nie jest potrzebny już nikomu, nikomu na całym świecie, które nie ma żadnego celu w życiu nadal jest człowiekiem?

Oddajcie cześć wielkiemu przedwiecznemu!!!

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Odwiedź stronę autora Powrót do góry ⇑
lizard
Lord of the Closet


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 1873
Postać   Chowaniec

5 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Sobota 25 Listopad, 2006 20:34 Odpowiedz z cytatem

wiem, ale chodzi mi o to co teraz. Jazda na relikt! bo sie nudze powoli.
____________

Smile

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
Karion
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 2554
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Sobota 25 Listopad, 2006 20:37 Odpowiedz z cytatem

{Ja też, kolego. Ja też}
____________

"Żyjąc być użytecznym dla innych, inaczej bowiem nie żyć" - Ignacy Domeyko

Życie to nic innego, jak ciągłe umieranie - Ja

Czy człowiek, który nie jest potrzebny już nikomu, nikomu na całym świecie, które nie ma żadnego celu w życiu nadal jest człowiekiem?

Oddajcie cześć wielkiemu przedwiecznemu!!!

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Odwiedź stronę autora Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Sobota 25 Listopad, 2006 20:47 Odpowiedz z cytatem

A ja nie...
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
liego
Wędrowiec


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 306
Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 26 Listopad, 2006 10:09 Odpowiedz z cytatem

Ja też chętnie bym zagrał
____________

takich dwóch jak nas trzech nie było ani jednego!! Smile

Moja postać w sesji "Historia pewnej drużyny" Liego:

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 26 Listopad, 2006 11:27 Odpowiedz z cytatem

To dobrze. Zapraszam innych, bo na razie tylko 3 osoby!  Razz  

Jakby co, to dodałeł parę informacji w pierwszym poście. Najlepiej wchodźcie od czasu do czasu i sprawdzajcie, czy nic nie dopisałem  Smile
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
ugurth
Wojownik


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 650
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 26 Listopad, 2006 11:28 Odpowiedz z cytatem

ale dlaczego tylko ludzie Sad a mieszańcy ??
____________


Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 26 Listopad, 2006 11:31 Odpowiedz z cytatem

Nie. W moim świecie z ras humanoidalnych, inteligentnych istnieją tylko ludzie. No, chyba, że chciałbyś być synem człowieka i zwierzęcia  Very Happy
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
ugurth
Wojownik


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 650
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 26 Listopad, 2006 11:38 Odpowiedz z cytatem

a likantropem można być (wampirem wilkołakiem tygrysołakiem niedźwiedziołakiem )
____________


Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 26 Listopad, 2006 11:43 Odpowiedz z cytatem

Nie. Za to można być CZŁOWIEKIEM  Razz  
Rozumiem, że się dołączasz

PS. Nie martw się: ludzie są tak różnorodni, że znajdziesz coś dla siebie  Heh
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
ugurth
Wojownik


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 650
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 26 Listopad, 2006 11:52 Odpowiedz z cytatem

nie wiem czy wyrobie 3 sesje
ale zobaczymy Sad chociaż niedźwiedziołakiem na zasadach podręcznika D&D)
proszęSad
____________


Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 26 Listopad, 2006 12:07 Odpowiedz z cytatem

3 sesje? A w jaką jeszcze grasz?
Nie martw się - wyrobisz  Wink  

Nie ma niedźwiedziołaków i nie chcę mieć nic wspólnego z podręcznikiem D&D  Heh
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
ugurth
Wojownik


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 650
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 26 Listopad, 2006 12:15 Odpowiedz z cytatem

gram a w sumie będę niedługo grał z kumplami na innym forum ale dobra
spróbuje ale wyślij mi swoje gg na pw. tam się dopytam o wszystko jeśli możesz oczywiście wysłać
____________


Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 26 Listopad, 2006 12:17 Odpowiedz z cytatem

Mi się coś w GG zwaliło, a nie chce mi się instalować znowu  Very Happy  Dopytaj się na PW, albo tutaj - w końcu nic nie stoi na przeszkodzie, a może wtedy ktoś inny nie będzie się musiał pytać  Razz
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Wyświetl posty z ostatnich:   

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Mythai -> Sala Pamięci Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 11 Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 
  
Strona glówna | Mapa serwisu | O stronie | Podziekowania | Kontakt
Sponsoruj mythai.info | Informacje o prawach autorskich


© 2004 -2016 Mariusz Moryl
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - modified by Mythai Team

Ten serwis wykorzystuje pliki cookie w celu ulatwienia identyfikacji uzytkownika.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawien Twojej przegladarki oznacza, ze beda one umieszczane w Twoim urzadzeniu koncowym. Pamietaj, ze zawsze mozesz zmienic te ustawienia.