Rejestracja
Rejestracja
FAQ
FAQ
Szukaj
Szukaj
Kup efekty
Efekty
My wszyscy
My wszyscy
Grupy
Grupy
Profil
Profil
Poczta
Poczta
Zaloguj
Zaloguj
Propozycje do nowych sesji
Idź do strony   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Mythai -> Sala Pamięci
 (« Zobacz poprzedni tematZobacz następny temat »)

Autor
Wiadomość
Netrath
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 2253
Postać   Chowaniec

10 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Czwartek 21 Grudzień, 2006 21:17 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Tak jakbyś nie wiedział - bohaterów proponowałem dokładnie 3 posty przed tobą

nie zauważyłem. zdarza się.
Cytat:
A świat Mythai ma chyba tylko ludzi oraz stwory elfo- i krasnoludopodobne, nie dostępne graczom (chodzi o oryginalny pomysł Whitefire'a). Więc raczej średnio pasuje. Chociaż z drugiej strony - w końcu jesteśmy na forum Mythai, nie? I mały dylemacik  

świat nie jest do końca opisany tak, by można go było dostosować do potrzeb.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Czwartek 21 Grudzień, 2006 21:20 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
nie zauważyłem. zdarza się.


Dobra, nie ważne. Ważniejsze, żeby nasz MG to zauważył  Very Happy  

Cytat:
świat nie jest do końca opisany tak, by można go było dostosować do potrzeb.


Ale trzebaby zrobić pewne modyfikacje. Podjąłbyś się tego, czy ktoś inny to zrobi? (ja i tak wymyśliłem system walki i innych parę pomysłów)
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Netrath
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 2253
Postać   Chowaniec

10 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Czwartek 21 Grudzień, 2006 21:27 Odpowiedz z cytatem

ja? mógłbym, ale najwcześnie przez ferię. chociaż i tak nie wiem czy dam radę. a następny termin to po maturze.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Czwartek 21 Grudzień, 2006 21:38 Odpowiedz z cytatem

Aha. Szkoda. No, to ktoś inny się podejmie, prawda?  Rolling Eyes
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
ugurth
Wojownik


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 650
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Czwartek 21 Grudzień, 2006 21:56 Odpowiedz z cytatem

Co do zbrojowni poprawiłem

Co do wieży  będzie podstawowa a potem będą rozwinięcia różne obmyślę jakie jeszcze

Co do hotelu zmienione na gospodę

Co do świątyni to jasne że będzie w danej religii

Co do metalu tak żelazo które w chucie będzie przetapiane w metal jak i inne metale też będą przetapiane a surowce będą zależne od miejsca np. jak ktoś założy swoją wioskę nad jeziorem to wiadomo że transport z innymi będzie prosty że będą ryby ale nie będzie miał złóż surowców naturalnych (rudy wszelakie)

Co do przystani rybackiej to mogę zmienić na chatę rybacką  ale port wojenny to jeśli chcesz utżymac flotę wojenną to musisz ją trzymać w porcie wojennym a do zwykłego statki kupieckie z innych miast wpływają do portu. Co do stoczni zostaje osobno od portów

Dalej posterunek policji zmieniam na posterunek straży miejskiej

Chata łowiecka tak z myśliwymi i zapewnia dziczyznę wszelaką

Co do huty napisałem wyżej

     

Drzewo technologiczne będzie na pewno ale tym potem się zajmę

Surowce podstawowe to cegła kamień drewno, żelazo jest dodatkowym do budynków


Surowce wydobywało by się tak, że w zależności od ilości, jakości i położenia kopalni, tartaków itd. możliwy byłby inny wynik na kości k100. Rzucało by się k100 co tydzień (w grze) i wynik razy punkty za budynki zbierające surowiec = ilości surowca
Np. rzucamy:
k100=40
40 x 2.5 = 100
Dostajemy 100 jednostek surowca
Ponadto każdy budynek zbierający wymagałby złota co tydzień. Im więcej pracowników i bardziej rozbudowany budynek, tym więcej kasy trzeba przeznaczyć.
W zależności od rozmiaru wojska trzeba by co tydzień wydawać na nie określoną ilość jedzenia i złota

Co do tego się zgodzę system wydobycia dobry

Każda armia składa się z jednostek. Każda jednostka (zależy od klasy i rasy) ma jakąś ilość punktów obrony i ataku. Punkty ataku i obrony żołnierzy sumuje się, otrzymując Atak i Obronę armii. Potem przeciwnicy rzucają k100 i dodają wynik do swojego ataku. Podobnie jak w systemie Mythai ten kto ma więcej zadaje obrażenia. Obrażenia to: liczba jego punktów Ataku i liczba z porównania. Punkty obrażeń są odejmowane wrogowi od punktów Obrony.
MG ma wpływ na bitwę dodając co turę różne modyfikatory. Jeśli gracz zaszedł wroga od tyłu, to MG daje mu modyfikator do testu Walki. Jeśli pada deszcz modyfikator ma armia lepiej przystosowana (i nie chodzi tylko o jednostkę - jaszczuroczłecy lepiej poradzą sobie w deszczu niż krasnoludy). Tak samo modyfikatory są za teren. MG losuje też co turę k100 na czynniki losowe (trzeba zrobić tabelkę - ważne, by 50 punktów nic nie robiło, tak, by nie zawsze coś się działo)

Co do tego też się zgodzę
____________


Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 22 Grudzień, 2006 11:37 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Co do metalu tak żelazo które w chucie będzie przetapiane w metal jak i inne metale też będą przetapiane a surowce będą zależne od miejsca np. jak ktoś założy swoją wioskę nad jeziorem to wiadomo że transport z innymi będzie prosty że będą ryby ale nie będzie miał złóż surowców naturalnych (rudy wszelakie)

Huta, hmmm... jak już pisałem w przykładzie: nie lepiej, żeby w kuźni i zbrojowni zmieniali żelazo na stal? Bo chyba na tym to polega? Trochę dziwne byłoby robić osobny budynek tylko do tego, nie przesadzajmy
Cytat:


Co do przystani rybackiej to mogę zmienić na chatę rybacką  ale port wojenny to jeśli chcesz utżymac flotę wojenną to musisz ją trzymać w porcie wojennym a do zwykłego statki kupieckie z innych miast wpływają do portu. Co do stoczni zostaje osobno od portów

Wg mnie najlepszym pomysłem są rozwinięcia, czyli: (gotowe rozwinięcie proponowane przeze mnie)
-Port 1 poziom - mogą tam cumować małe statki, najczęściej jest to mała wioskowa przystań
-Port 2 poziom - mogą tam cumować średnie statki, można tam budować też nowe okręty klasy średniej i małej (czyli połączenie ze stocznią)
-Port 3 poziom - mogą tam cumować statki-giganty i okręty bojowe. Można również budować okręty-giganty i bojowe

Mogę ja zrobić drzewko technologiczne. To bardzo wszystko ułatwi i będzie ciekawiej.

Teraz moje pomysły do drzewka technologii:
-Każdy budynek będzie miał 3 poziomy. Każdy poziom - prócz większej ilości surowców potrzebnych do wybudowania - będzie wymagał więcej pracowników, więcej pieniędzy na zapłatę i warunki specjalne (np. port 3 poziomu będzie wymagał dostępu do otwartego morza, inaczej nie da się tak rozbudować zwykłej przystani)
-Aby zbudować niektóre budynki trzeba wybudować - i rozwinąć odpowiednio - inne (przykład: zaby wybudować zbrojownię potrzebna jest kuźnia 3 poziomu)

Inne pomysły:
-Statki będą miały 5 klas: małe, średnie, giganty (takie średniowieczne Titaniki), bojowe podstawowe i bojowe zaawansowane. Bojowe pods. od bojowych zaaw. będą różnić się wielkością i wyposażeniem.
-Gnomy (rasa grywalna) będą słabe, ale będą świetnymi konstruktorami (m.in. ogień grecki itd.)

Cytat:

Surowce podstawowe to cegła kamień drewno, żelazo jest dodatkowym do budynków

I jeszcze jedzenie dla ludu oraz złoto - nie tylko dla ludu. Żelazo jest też do armii. Wprawdzie zwykła lekka piechota będzie wymagała żelaza, to już jazda - stali.
Poza tym co lepsze jednostki wymagać będą surowca specjalnego (rasowego).
Pożywienie zdobywać będzie można oczywiście z pól, hodowli, chat myśliwego. Nie będzie jednak różnicy między jedzeniem od myśliwego a z pola.
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
ugurth
Wojownik


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 650
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 22 Grudzień, 2006 19:31 Odpowiedz z cytatem

co do poziomów się zgodzę ale stocznia osobno poziomy będzie miała i koniec !! porty mogą by połączone tak jak piszesz że dopiero od 2 poziomu będą mogły cumować statki małe i średnie w tym małe to będą tylko statki rybackie średnie to już transportowe a od dużych zaczną się dopiero wojenne

co do pożywienia to tak nie będzie różnicy

podaj kto chce maila wyśle to co na razie mam mój to lukiluk27@wp.pl
____________



Ostatnio zmieniony przez ugurth dnia Piątek 22 Grudzień, 2006 19:34, w całości zmieniany 1 raz

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
Netrath
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 2253
Postać   Chowaniec

10 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 22 Grudzień, 2006 19:33 Odpowiedz z cytatem

za bardzo to rozbudowujecie. nie będzie grywalne. nikomu nie będize się chciało czytać długich list budynków, poziomów, technologii itd. itp.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 22 Grudzień, 2006 20:27 Odpowiedz z cytatem

Mi chodzi o to, żeby nie było wielu budynków, tylko pare, które można rozbudować i mieć wieksze możliwości.

PS. Ugurth - mojego maila masz pod postem jako przycisk  Wink
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Balthazar
Wojownik


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 582
Chowaniec

25 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 31 Grudzień, 2006 16:38 Odpowiedz z cytatem

Nie lepiej będzie zaczynać grę z już średnio rozbudowanym miastem a nie zaczynac od wiochy troche to będzię głupio wyglądało że w ciągu kilku miesięcy wieś zmienia się w miasto, i nie sądze żeby wszystkim chciało się czekać kilka tygodni aby stać się z sołtysa lordem lub kim innym i prowadzić  politykę i wojny.  Gdyby każdy rozpoczynał z srednio rozbudowanym miastem wybierałby/wymyślał jakie cechy ma jego miasto i w czym się specjalizuje...

====
Mam nadzieje że będom Niewolnicy i inne siły robocze, np rozwinięte gnomy maszyny leśne elfy drzewce/ zwierzęta itd
____________


(Obrazek to link)

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
lizard
Lord of the Closet


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 1873
Postać   Chowaniec

5 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 31 Grudzień, 2006 16:45 Odpowiedz z cytatem

A ty Balth sie lepiej zajmij swoim story  Hihi  
A mi sie tam wydaje ze zaczynanie od zera w niczym by nie przeszkadzalo.
____________

Smile

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 31 Grudzień, 2006 16:47 Odpowiedz z cytatem

Dokładnie. To nie wiocha zależna od kogoś; zaczynałoby się z małym państwem-miaste.
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Balthazar
Wojownik


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 582
Chowaniec

25 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 31 Grudzień, 2006 17:09 Odpowiedz z cytatem

A podczas walki będą walczyć odrazu całe armie? jak tak to troche głupio. Fajnie by było jak by można atakować pojedynczymi odziałami, wykorzystywać ukształtowanie terenu, umiejętności jednostek nie służących do walki machiny oblężnicze i umiejętności bohatera .......
____________


(Obrazek to link)

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 31 Grudzień, 2006 17:12 Odpowiedz z cytatem

Oczywiście można będzie podzielić armię, chyba o to ci chodziło. To wszystko o czym mówisz jest bardzo możliwe, a nawet wspominaliśmy o paru rzeczach.
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Balthazar
Wojownik


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 582
Chowaniec

25 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 31 Grudzień, 2006 17:20 Odpowiedz z cytatem

Takie tekstowe bitwy mogą później robić się monotonne....
Ja mam plan jak to urozmaicić tylko nie wiem czy to nie będzie za bardzo czasochłonne...
Możnaby zrobić takie coś jak jest w kurniku na kalamburach (cośpodobnego do painta dla wielu osób)  Mg by rysował ogólnie ukształtowanie terenu itd potem gracze rozmieszczali by po kolei swoje wojska, następnie każdy dostawał by określoną ilość punktów akcji (zależne od dowódcy) po czym wykonywali by ruchy itd

====
One more new Idea :
Wszystkie gałęzie rozgrywki mogą stanowić zbyt dużo roboty dla jednego mg, dlatego można by było podzielić te stanowiska np na Mg od Walki
Mg od gospodarki Mg Od polityki i plotek według mnie to podniosłoby jakość rozgrywki
____________


(Obrazek to link)

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 31 Grudzień, 2006 17:25 Odpowiedz z cytatem

Pierwszy pomysł nie ma szans wypalić, chyba o tym wiesz? Poza tym to forum o RPG, tu chodzi o walki tekstowe.
Drugi pomysł: dobry
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Balthazar
Wojownik


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 582
Chowaniec

25 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 31 Grudzień, 2006 17:34 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Poza tym to forum o RPG, tu chodzi o walki tekstowe.

Ale mape całego świata/kontynentu ktoś zrobi ?
jeśli tak to ten kto tego się podejmi będzie musiał zrobić mape geograficzną potem gracze wybraliby miejsca na państwa i kartograf dopiero wtedy by zrobił mapę polityczną.
____________


(Obrazek to link)

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
lizard
Lord of the Closet


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 1873
Postać   Chowaniec

5 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 31 Grudzień, 2006 17:36 Odpowiedz z cytatem

Zabawnie to brzmi, ale pomysly sa calkiem calkiem. Taka sesja to trudne wyzwanie... Ciekawe kto bylby tam MG. Chetnych pewnie bedzie wielu, wiec moze jak juz bedzie takowa sesja miala powstac zrobimy jakies glosowanko?
____________

Smile

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 31 Grudzień, 2006 17:37 Odpowiedz z cytatem

No, to jest trudne. Ja sam robiłem mapę (ręcznie) do mojego świata, zajęło mi to sporo czasu, a wciąż nie jest taka jak bym chciał  Sad
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Balthazar
Wojownik


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 582
Chowaniec

25 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 31 Grudzień, 2006 17:53 Odpowiedz z cytatem

Powiem że ładnie ci wyszła a czym ją robiłeś ?
____________


(Obrazek to link)

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Wyświetl posty z ostatnich:   

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Mythai -> Sala Pamięci Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 5 z 7 Idź do strony   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 
  
Strona glówna | Mapa serwisu | O stronie | Podziekowania | Kontakt
Sponsoruj mythai.info | Informacje o prawach autorskich


© 2004 -2016 Mariusz Moryl
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - modified by Mythai Team

Ten serwis wykorzystuje pliki cookie w celu ulatwienia identyfikacji uzytkownika.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawien Twojej przegladarki oznacza, ze beda one umieszczane w Twoim urzadzeniu koncowym. Pamietaj, ze zawsze mozesz zmienic te ustawienia.