Rejestracja
Rejestracja
FAQ
FAQ
Szukaj
Szukaj
Kup efekty
Efekty
My wszyscy
My wszyscy
Grupy
Grupy
Profil
Profil
Poczta
Poczta
Zaloguj
Zaloguj
ORG: "Kroniki Wielkiego Świata"
Idź do strony   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Mythai -> Sala Pamięci
 (« Zobacz poprzedni tematZobacz następny temat »)

Autor
Wiadomość
Iron Lycan
Wojownik


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 896
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 08 Lipiec, 2007 7:59 Odpowiedz z cytatem

spokojnie, co do innej rasy jako npc to już pisałem żebyś opisał mi jak ty sobie to wyobrażasz,

nieumarli mogą być ale wtedy inne rasy i pastwa dostawaliby jakąś broń lub bonus pozwalający im na nawiązanie skutecznej walki.

Część sytemu wojskowego jest gotowa

jednostki będą podzielone na:

piechurzy - 3 klasy, 3 klasa jest najsłabsza i najtańsza, 2 klasa jest pośrednia, a 1 jest najlepsza i zarazem najdroższa, każdy może nazwać te jednostki jak chce.

ich stosunek w walce jest taki

5:3:1 - czyli aby pokonać jednego piechura 1 klasy potrzeba 5 klasy 3 lub 3 klasy 2.

podobnie jest z jazdą konną/ jeźdźcami/ innymi wojownikami na stworzeniach biegających. Nie będzie jednak stworzeń latających które można dosiąść.

Łucznicy i kusznicy to już nieco inna bajka
Łucznicy są tańsi i lżej opancerzeni niż kusznicy oraz ich strzały mają mniejszą siłę ataku ale za to mają większy zasię oraz szybciej wypuszczają strzały.
Kusznicy są bardziej opancerzeni kosztują tyle o piechur 2 klasy oraz posiadają duże się ataku ale atakują powoli ze względu na dość długi czas naciągania cięciwy i nakładania bełtu.
____________


Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 08 Lipiec, 2007 10:58 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
spokojnie, co do innej rasy jako npc to już pisałem żebyś opisał mi jak ty sobie to wyobrażasz

Aha, sorry, musiałem przegapić  Embarassed  Chodzi mi o to, żeby było inne państwo/grupa elfów, których zjednoczenie byłoby celem "mojego" władcy. Ty (MG) kierowałbyś tym państwem, tyle, że tylko przy najważniejszych decyzjach, a nie tak jakbyś był graczem. Wyobrażam sobie to tak, żeby moje elfy były takie dość typowe, a tamte - żeby były w stylu "perskim".


System walki nawet dobry. Gracze będą mogli "spersonalizować" jednostki, tak? Czyli, że np. u kogoś z ludźmi 3 klasa piechoty to będą kmiotki z prostą bronią, a pierwsza to będzie ciężkie rycerstwo - u kogo innego będzie to wyglądać zupełnie inaczej? Tylko jednostki strzelające zrobiłbym inaczej: również trzy klasy, również do spersonalizowania, a przykładowe jednostki ludzi to procarz, łucznik, kusznik. No, ale to tylko mój pomysł.

A jak będą rozgrywane bitwy? Jaki system będzie stosowany?
Każdy gracz będzie miał temat swojego państwa na hasło? I jeden ogólny na bitwy? Jak to będzie zrobione?


PS. Tak, to mój trzytysięczny post! Very Happy
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Darkpotato
Mhroczny Imperator


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 4843
Postać   Chowaniec

4277 Miedziaków
15 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 08 Lipiec, 2007 11:13 Odpowiedz z cytatem

OK Lycan, wymyśl jakiś bonys dla "innych"- ja biorę nieumarłych (jeśli się na nich w końcu zdecydujesz  Smile  )
____________

Smile

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 08 Lipiec, 2007 11:26 Odpowiedz z cytatem

Bonus przeciw nieumarłym wg mnie: umarlaki są wrażliwe na ogień i można pobłogosławić/pogrzebać/inaczej zabezpieczyć zwłoki, aby nie mogły się zmienić w nieumarłych.

Nikt nie bierze hobbitów?  Razz
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Darkpotato
Mhroczny Imperator


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 4843
Postać   Chowaniec

4277 Miedziaków
15 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 08 Lipiec, 2007 11:34 Odpowiedz z cytatem

Na ogień? Chyba każda "rasa" jest na to wrażliwa?  Smile
____________

Smile

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 08 Lipiec, 2007 11:35 Odpowiedz z cytatem

Tak, ale umarlaki szczególnie  Very Happy  Płomyczek i płoną. A jak się spalą to nic już z nich nie zrobisz  Wink
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Darkpotato
Mhroczny Imperator


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 4843
Postać   Chowaniec

4277 Miedziaków
15 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 08 Lipiec, 2007 11:41 Odpowiedz z cytatem

"Płomyczek i płoną" Ciekawe... A jeśli ktoś ocieka różnymi dziwnymi substancjami powstałymi w trakcie rozkładu zwłok? Jeszcze w żadnej grze nie widziałem "suchego" np. zombie   Smile

Dodane po 1 minutach:

Moim zdaniem wystarczającym minusem jest ich szybkość- a właściwie jej brak...Przynajmniej u tych "podstawowych" nieumarłych.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 08 Lipiec, 2007 11:50 Odpowiedz z cytatem

Te dziwne substancje mogą być łatwopalne  Razz  Jakiś minus musi być: szybkość to trochę za mało, jak na niemal nieśmiertelne wojska... Chyba, że po śmierci dowódcy umarlaków całe pole bitwy zmienia się w zwykłe cmentarzysko...

Dodane po 4 minutach:

Mam jeszcze jeden pomysł: każdy rodzaj jednostki powinien mieć "słaby punkt", który może wykorzystać inna jednostka. Np. konnicę łatwo pokonają pikinierzy, pikinierów - łucznicy, łuczników - piechota, piechotę - konnica (przykładowo). Jeśli jakiś oddział trafi na swojego "naturalnego wroga" to "klasa" tego wroga liczy się jak o jeden w górę.
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Darkpotato
Mhroczny Imperator


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 4843
Postać   Chowaniec

4277 Miedziaków
15 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 08 Lipiec, 2007 11:55 Odpowiedz z cytatem

Hmmm... Kolejnym słabym punktem może być "cudowna" inteligencja nieumarłych. (kolejny raz chodzi mi o "zwykłą" piechotę  Smile  )
____________

Smile

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 08 Lipiec, 2007 11:57 Odpowiedz z cytatem

A o "niezwykłe" jednostki? Chyba nieumarli to nieumarli, nie?
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Darkpotato
Mhroczny Imperator


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 4843
Postać   Chowaniec

4277 Miedziaków
15 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 08 Lipiec, 2007 12:10 Odpowiedz z cytatem

No wiesz... Zaczyna sie od zombie, przez wompierze, aż do... (no właśnie na czym to się kończy?[dojdą jeszcze przecież "przerobione wojska przeciwników..."])  Smile   minus dla nieumarłych: prędkość, inteligencja, zapach, brak uroku osobistego, niektórzy nie lubią światła... coś się jeszcze wymyśli Smile
____________

Smile

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 08 Lipiec, 2007 12:17 Odpowiedz z cytatem

A szkielety? Nie może zabraknąć chodzących szkieletów!
No, i musisz wymyślić nieumarłe odpowiedniki jazdy itd.
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Darkpotato
Mhroczny Imperator


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 4843
Postać   Chowaniec

4277 Miedziaków
15 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 08 Lipiec, 2007 12:25 Odpowiedz z cytatem

Co tu wymyślać? To będzie to, co wszędzie, tylko z jakimiś minusami Smile
____________

Smile

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość   Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 08 Lipiec, 2007 12:33 Odpowiedz z cytatem

Ale sugeruję, aby wojska przeciwników zmieniały się po prostu w nieumarłe odpowiedniki ich rodzaju i klasy.
Nie możesz też zmieniać chyba wszystkich wojsk przeciwników...


Mam takie pomysły na rodzaje jednostek (Lycan, napisz, czy podoba ci się pomysł): piechota, jednostki walczące na odległość, kawaleria, jednostki specjalne, jednostki sojusznicze, jednostki cywilne, machiny naziemne, statki.  I teraz opis:
Piechota, jednostki walczące na odległość, kawaleria: mają 3 klasy, przy czym czasem nie opłaca się robić samych jednostek 1 klasy, bo "gorsze" mogą mieć inne właściwości (np. nie można robić tylko ciężkich rycerzy - piechoty 1 klasy - bo piechota 2 klasy, pikinierzy są lepsi przeciw jeździe.
Jednostki specjalne: mają tylko jedną klasę, każda taka jednostka ma specjalne właściwości, uniwersalne tylko dla jednej "rasy": np. krasnoludy mogłyby mieć berserkera, który lepiej walczy, i - choć ma gorszą obronę -  to więcej trafień przetrwa, a nieumarli muszą "tworzyć" nekromantów, którzy ożywiają zwłoki - im ich mniej tym wolniej tworzone są nowe oddziały nieumarłych.
Jednostki sojusznicze: specjalne jednostki, którymi choć kierujemy to ich nie wyposażamy, nie trenujemy itp. Są bardzo nieliczni, bardzo niebezpieczni i drodzy, tyle, że płaciłoby się za nich np. specjalnymi punktami. I tak: krasnoludy mogłyby mieć np. zjawy przodków i potwora run, a elfy: driady i entów. Są dwa rodzaje każdej jednostki sojuszniczej: słabszy i mocniejszy.
Jednostki cywilne: po prostu chłopi i mieszczanie. Są podstawą gospodarki, również ich trenuje się na jednostki wojenne.
Machiny naziemne: i ich odpowiedniki rasowe - czyli niekoniecznie machiny: od balist po wielkie zwierzęta, na którym mieści się cały oddział. Są trzy klasy machin.
Statki: dużo wyjaśniać nie trzeba, znowu trzy klasy.

Każdy gracz wymyśla własne odpowiedniki różnych rodzajów i grup. Może też uznać, że jego rasa nie specjalizuje się np. w pływaniu i odjąć możliwe dla swojej rasy klasy statków (od "góry", czyli jeśli chce dwie, a nie trzy klasy, to zostaje mu tylko 3 i 2), albo w ogóle je "wyłączyć".

Każdy gracz deklaruje, jakie 4 (lub pięć - do wyboru przez Lycana) podstawowe surowce są wykorzystywane w jego państwie. Np. ludzie: drewno, stal, kamień, pożywienie.

Każda rasa ma specjalne bonusy i wady. Np. elfy mogą mieć mocniejsze i tańsze jednostki strzelające, ale gorszą kawalerię i piechotę.

To były moje pomysły. Poza tym, Lycan, czy bohater gracza, władca, będzie miał cechy, tak jak proponowałem wcześniej? Aha, i czy będzie gospodarka, budynki (choć na masową skalę, a nie: "postawię chatkę tutaj... i jedną tutaj") itd. czy tylko bitwy? Confused
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Karion
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 2554
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 08 Lipiec, 2007 13:09 Odpowiedz z cytatem

Zważywszy na ilość rodzajów jednostek gra ilithidami byłaby dość cieawe. Chyba, że za kawalerię liczyłyby się wielkie zniewolone stwory, jak choćby "zniewolona hakowa poczwara" mająca 7 metrów długości oraz 3 wysokości.
Piechotą były by wtedy inne zniewolone potwory i stworzenia, typu ogry, krasnoludi itp.
Jeżeli nie, chętnie zagram rasą Orków.
____________

"Żyjąc być użytecznym dla innych, inaczej bowiem nie żyć" - Ignacy Domeyko

Życie to nic innego, jak ciągłe umieranie - Ja

Czy człowiek, który nie jest potrzebny już nikomu, nikomu na całym świecie, które nie ma żadnego celu w życiu nadal jest człowiekiem?

Oddajcie cześć wielkiemu przedwiecznemu!!!

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Odwiedź stronę autora Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 08 Lipiec, 2007 13:14 Odpowiedz z cytatem

Och, "hakowe poczwary"... Nie lubię Zapomnianych Krain.

A tak się zastanawiałem, dlaczego nikt nie ma orków  Smile  Nie uważasz, że do orków jako "machina" albo "koń" pasowałaby Star-Warsowy Dewbacka?  Very Happy  

http://www.modellismo.fano.net/images/dewback.jpg
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Karion
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 2554
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 08 Lipiec, 2007 13:48 Odpowiedz z cytatem

Oj, pasowałby, pasował. Czyli orkowie-gobliny, tak?
Już mam pomysły na jednostki:
Piechota-
I Gobliny wojownicy
II Orkowie pikinierzy
III Może Półtroll-półork?

Dystansowi-
I Gobliny łucznicy
II Orkowie łucznicy
III Orkowie kusznicy

Kawaleria-
I Gobliny na dewbackach
II Orkowie jeźdzy wargów
III Troll

Jednostka specjalna-
Avatar Gruumsha (orczego boga. Poprzez rytułał stają się nadludzko szybcy i silni. Ponadto są wyposażeni w niemal niezniszczalną zbroję i płonący miecz)

Jednostka sojusznicza-
I Żmij
II Młody smok

Cywile-
Robotnicy

Machiny-
I Wóz
II Duży wóz
III Wielki wóz

Machiny oblężnicze(co może się przydać do burzenia murów)
I Olbrzym górski
II Olbrzym Lodowy
III Gigant

Statki
I Transporter
II Okręt korsarzy
III Nszczyciel, wyposażony w kalapultę

Surowce
Drewno
Metal
Kamień
Żywność
____________

"Żyjąc być użytecznym dla innych, inaczej bowiem nie żyć" - Ignacy Domeyko

Życie to nic innego, jak ciągłe umieranie - Ja

Czy człowiek, który nie jest potrzebny już nikomu, nikomu na całym świecie, które nie ma żadnego celu w życiu nadal jest człowiekiem?

Oddajcie cześć wielkiemu przedwiecznemu!!!

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Odwiedź stronę autora Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 08 Lipiec, 2007 14:00 Odpowiedz z cytatem

Po pierwsze to moje pomysły musi Lycan zaakceptować.
Poza tym: trolle i orkowie czują do siebie pociąg? Po trzecie: jednostka specjalna to nie jest niezniszczalny pół-bóg, tylko np. szaman, który wzmacnia jednostki. Po czwarte: Dewbacki są większe od wargów Smile Jeździli na nich Sand Trooperzy: http://www.clubdesmonstres.com/best/img/dewback.jpg
Po piąte: jednostki sojusznicze też nie mogą być chyba tak mocne jak smok. Zresztą, nie widzę powiązania między smokami a orkami. Po szóste: w moim zamyśle machiny lądowe to są: od wozów, przez potwory, po machiny oblężnicze, więc nie ma co rozgraniczać. Po siódme: Giganty i olbrzymy są chyba za mocne? Siłą "zielonych" jest ilość, raczej niemożliwe, by mieli olbrzymy na zawołanie. Po ósme: okręt jakich korsarzy? Coś mi się zdaje, że najwyżej 20% wymyśliłeś sam, reszta to z BfME 2  Confused  Po dziewiąte: orkowie budują z kamienia? Chyba nie...

Oj, coś tak widzę, że jestem tu najaktywniejszy... Dobra, Lycan, jakby co to mogę pomagać przy zasadach itd. Ale musisz sobie znaleźć trochę czasu co dzień, bo inaczej to nie będzie dobra gra. Musisz mieć czas, żeby rozstrzygać bitwy, pilnować "tła i NPCów" itd. Ja mogę co najwyżej pomóc przy zasadach i omawianiu jednostek/armii/budynków graczy.
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Karion
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 2554
Postać   Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 08 Lipiec, 2007 14:10 Odpowiedz z cytatem

Hej, nie każdy ma wenę! Jak chcesz, to zrób takie cuś od jednostek dla orków i mi pokaż!
____________

"Żyjąc być użytecznym dla innych, inaczej bowiem nie żyć" - Ignacy Domeyko

Życie to nic innego, jak ciągłe umieranie - Ja

Czy człowiek, który nie jest potrzebny już nikomu, nikomu na całym świecie, które nie ma żadnego celu w życiu nadal jest człowiekiem?

Oddajcie cześć wielkiemu przedwiecznemu!!!

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Odwiedź stronę autora Powrót do góry ⇑
Domius
Dowódca Oddziału


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 7388
Postać   Chowaniec

85 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Niedziela 08 Lipiec, 2007 14:32 Odpowiedz z cytatem

Tu nie chodzi o wenę. Tylko o lenistwo. Ok, jak zostaniesz jeszcze to zrobię!

Dodane po 18 minutach:

Piechota-
I Goblinowi bandyci
II Orkowie z pałkami
III Orkowie z mieczami

Dystansowi-
I Goblinowi zwiadowcy
II Goblinowi łucznicy

Kawaleria-
I Orkowie na "Dewbackach"
II Potwór #1 (straszny, ale nie inteligentny - na grzbiecie ma 2 goblińskich poganiaczy)
III Potwór #2 (kolejne czworonożne potworzysko)

Jednostka specjalna-
Szaman (wzmacnia morale swoich jednostek, może przygotowywać leczące wywary i proste trucizny)

Jednostka sojusznicza-
I Matka Wielkich Szczurów (a wraz z nią jej potomstwo - w porównaniu do innych jednostek sojuszniczych jest ich dużo, ale są słabe)
II Olbrzymi Włochaty Potwór (nazwij jak chcesz - wariacja na temat "Wielkiej Stopy" - śmierdzi, ma mnóstwo długich, prostych, pozlepianych włosów na całym ciele, często chodzi na czterech łapach)

Cywile-
Orkowi "plugawcy" Smile

Machiny lądowe-
I Orkowy Taran (zwykłe drzewo i paru orków)
II Wóz ciągnięty przez Dewbacki
III Olbrzymi Potwór w Stylu "Dewbacki" stosowany do zadeptywania oddziałów wroga, mieści na grzbiecie tuzin goblinów (nazwij jak chcesz)

Statki-
I Tratwa
II Większa tratwa

Surowce-
Drewno
Brąz
Kości
Żywność

Bonusy i wady: Orkowie nie lubią za bardzo wody: mają tylko 2 słabe jednostki pływające; są też kiepskimi łucznikami: tylko dwie goblinowe jednostki; w zamian mają zwiększoną skuteczność kawalerii (w końcu ich kawaleria ma zęby i pazury) i całkiem mocną ostatnią klasę Machin
Kości są im potrzebne zarówno do budowania schronień (namioty ze szkieletem z kości Smile) jak i miejsc kultu (czczą duchy). Są bardzo nastawione na atak.

Można jakoś inaczej? Można. To teraz sam coś wymyśl.
____________

Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Wyświetl posty z ostatnich:   

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Mythai -> Sala Pamięci Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 3 z 12 Idź do strony   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 
  
Strona glówna | Mapa serwisu | O stronie | Podziekowania | Kontakt
Sponsoruj mythai.info | Informacje o prawach autorskich


© 2004 -2016 Mariusz Moryl
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - modified by Mythai Team

Ten serwis wykorzystuje pliki cookie w celu ulatwienia identyfikacji uzytkownika.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawien Twojej przegladarki oznacza, ze beda one umieszczane w Twoim urzadzeniu koncowym. Pamietaj, ze zawsze mozesz zmienic te ustawienia.