|
|
|
|
|
|
ORG: Dzieje Mythai - Zmierzch Dynastii |
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 |
Autor Wiadomość |
|
Wysłany: Środa 26 Kwiecień, 2006 18:45 |
|
|
Okay... To jest Rp(g) proponowany przeze mnie, ze mną jako Mistrzem Gry (inne nazwy - pan życia i śmierci, najwyższy, mastah, itp. ^__^).
Jak widać w tytule, przygoda ta będzie się dziać w świecie Mythai (gdyż chyba takie muszą być Rpgi na tym forum). Ale skoro jak na razie nie ma żadnego spójnego opisu całej tej krainy, a tylko mapka, to ja i tak stworzę świat gry według własnego uznania ^__^.
A więc... Po pierwsze - wszyscy bohaterzy mają być początkujący - żadnych napakowanych postaci potężniejszych od niejednego Bossa.
Po drugie - wybrałem ustrój państwa - cesarstwo. Ze stolicą w Arandorze (prawie równo naśrodku mapy, jesli by tam był^__^).
Cesarz - Adamant Bun-Hildara
Pod cesarzem jest 8 lordów:
Północy - Bleys IV Madry (Smokowiec)(siedziba - Bzeyr)
Północnego wschodu - Vorak Hum (Ork) (siedziba - Grareth)
Wschodu - Antari Fugen (Człowiek - dzisiaj nazwalibyśmy go Azjatą) (siedziba - Bokoshi)
Południowego wschodu - Larrent Delvine (krasnolud) (siedziba - Lamar)
Południa - Senhel Bazil (człowiek - typ arabski) (siedziba - Shamakar)
Południowego zachodu - Cynthia Gorade (człowiek - typ germański. Wdowa po lordzie Wilhelmie Gorade) (siedziba - Runal Dar)
Zachodu - Allaric Yvander (Elf) (Siedziba - Lunarus)
Północnego zachodu - Mokar VII (gnom) (siedziba - Werdena)
Pod każdym z Lordów jest 10 diuków zarządzających poszczególnymi obszarami ośmiu prowincji, co daje łącznie 80 diuków. Cesarz ma pod sobą do zarządzania regionem centralnym 20 diuków (najważniejsi - Doran Rosentan). Ma też Ministrów, z których najważniejszy to minister wojny - Hou Durun.
Historia:
Przez wieki dynastia Bun-Hiladrów rządziła dobrze rządziła cesarstwem. Byli sprawiedliwi i dbali o swych poddanych, a państwo pod ich rządami kwitło...
Tak było do niedawna... Teraz, kraj powoli popada w ruinę. Na razie ogranicza się to do regionu centralnego, ale tylko czekać aż sięgnie to prowincji... Cesarz już nie troszczy się o swoich ludzi - radykalnie podniósł podatki i nie ma litości dla nie płacących. Krążą plotki, że pieniądze te idą na zachcianki jego nowej towarzyszki... Damy dworu, Alexii Marunesti. Mówią, że owinęła sobie cesarza wokół palca i spełnia on wszystkie jej zachcianki... Podobno odsunęła też w cień cesarzową, Marien...
Ale plotki te rzadko dochądzą dalej niż do granic regionu centralnego... Mało kto w prowincjachwie o problemach cesarstwa, może poza najwyższymi urzędnikami.
Mroczne elfy zostały wygnane z cesarstwa ileśdziesiąt lat wcześniej, ale dalej w populacji cesarstwa wędruje ich linia krwii... I reszta populacji zanadto ich nie lubi.
Stosunki między lordami należą raczej do przyjaznych, chociaż czasami dochodzi między nimi do spięć.
A więc tak, zaczynając od regionu Północnego: Bleys stara się pozostać neutralny i uważany jest często za głos rozsądlu wśród lordów. Zanim Cesarstwo podbiło jego ziemie był królem smokowców. Zgodził się na zwierzchnictwo króla i włączenie swego kraju do Cesarstwa bez walki w zamian za duże swobody dla swego kraju i nieingerencję Cesarza w jego sprawy gospodarcze. Cesarz zgodził się, gdyż smokowcy byli rasa wojowników i gdyby stawili zbrojny opór armia cesarstwa poniosła by spore straty.
Region Północny jest najnowszą zdobyczą Cesarstwa, włączoną w jego tereny 15 lat wcześniej. Część smokowców uważa to zaplamę na honorze.
Region ten specjalizuje się w wyrobie najbardziej zaawansowanych rodzajów broni i badań nad nimi (ostatnio pojawiły się plotki, że w laboratorium wojennym w mieście Trobanar prowadzi się badania nad całkowicie nowym rodzajem zbroi. Podobno wykorzystuje się wiedzę wydobytą ze starożytnych ruin w górach).
Region Północno-Wschodzni: Przodek Voraka Huma, Kranos Hum, był królem Orków i przegrał wojnę z nowo powstałym cesarstwem, co zaowocowało włączeniem jego ziem (Mikos Das) do niego. Cesarz okazał łaskę zostawiając linię krwii przywódcy u władzy.
Orkowie przyzwyczaili się już do zwierzchnictwa cesarstwa, chociaż istnieje wśród nich grupa "Dusza Mikos Das", która dąży do separacji z cesarstwem. Separatyści nie mają jednak większego poparcia, jako, że większości orków dobrze się żyje pod rządami cesarza.
Jest to region specjalizujący się w szkoleniu żołnierzy i dostarczający wyszkolonych i silnych wojowników do armii wielu regionów. Ściśle współpracuje z regionem Południowo-Wschodnim. Orkowie nia dażą szczególna przyjaźnią Smokowców i często dochodzi pomiędzy nimi do spięć.
Region Wschodzi: Rejon silnie uduchowiony, jeden z pierwszych tworzących cesarstwo. Istnieje w nim wysoce wyspecjalizowana kasta wojowników mieczowych. Poza tym rejon ten specjalizuje sie w sztuce, oraz w rolnictwie. Najspokojniejszy region - praktycznie zerowe tendencje separatystyczne. Członkowie wspomnianej wcześniej kasty samurai często służą jako prywatna gwardia władców, którym są bezwarunkowo posłuszni i lojalni. Przywódca, Antari Fugen, często występował jako doradca cesarza. Źródłem spięć w regionie jest położenie między wspólnikami interesów, ORkami i Krasnoludami.
Region Południowo-Wschodni: Krasnoludzki Król, przodek Larrenta, przystąpił do cesarstwa zaraz po jego powstaniu, przewidując, że będzie ono świetnym rynkiem zbytu. Region specjalizuje się w przemyśle kopalnianym (wow... ), oraz w wyrobie klasycznego uzbrojenia. Krasnoludy sa dumne i uważają, że wchodzą w skład cesarstwa na całkowicie wolnych warunkach. Dostarczają uzbrojenie do całego cesarstwa, a w szczególności do regionu Północno-Wschodniego.
Region Południowy: Ahmed Bazil, przodek Senhela Bazila był, tak jak pierwszy cesarz, Amerik Bun-Hildara i Gigaru Fugen, przodek Antari Fugena, jednym z założycieli cesarstwa Hildary. Region ten specjalizuje się w wyrobie ozdób i biżuterii, a także w szkoleniu skrytobójców. Niestety, w regionie rosna tendencje separatystyczne (grupa terrorystyczna "Wrota Pustyni").
Region Południowo-Zachodni: Podbity 20 lat temu. Podczas inwazji zginął król, Wilhelm Gorade. Władzę sprawuje wdowa po nim, Cynthia Gorade. Jej lojalność jest zapewniona tym, że cesarz ma jej dzieci - Adama i Marię Gorade - jako zakładnika. Przez to, nawet wbrew swemu ludowi, królowa pozostaje wierna Cesarzowi. Istnieje tam kilka grup terrorystycznych dążocych to oddzielenie od cesarstwa, nawet przez zabicie Królowej.
Region specjalizuje się w rolnictwie i wyrobach piśmienniczych.
Region Zachodni: region Elfów. Na mocy jednego z dekretów poprzednich władców mogą swobodnie podróżować po Wielkiej Puszczy bez zwracania uwagi na geanice, ale dopełniając pewnych biurokratycznych zasad. Region przystąpił do cesarstwa 100 lat temu bez walki, zachowując pewną autonomię. Przywódca, Allaric Yvander, trzyma się raczej na uboczu, niechcąc się angażować.
Region specjalizuje się w magii i wyrobach magicznych, a także w łukach.
Region Zachodni jest zamieszkany głównie przez elfy (jakieś 60-70% populacji). Mieszkają one głównie na obszarze wielkich puszczy mieszczących się w granicach regionu, chociaż jeden z poprzednich władców wprowadził prawo, które gwarantuje elfom swobodę podróży po ich rodzinych lasach bez zwracania uwagi na granice - muszą tylko zgłaszać się do lokalnych urzędów (nota bene też elfickich) żeby ich włączono do spisu.
Region Północno-Zachodni: Przystąpił do cesarstwa zaraz na początku jego istnienia. Skarbnica wiedzy i historii, a także nauki. To tutaj powstały pierwsze uczelnie. Zachował pewną autonomię, a przywódca, Mokar VII, występuje czesto jako doradca cesarza. Gnomy nie za bradzo tolerują swych sąsiadów, Smokowców.
Region Centralny: Centrum Cesarstwa. Specjalizuje się w rolnictwie (oczywiście oprócz stolicy). Stacjonują w nim wielkie armie w przygranicznych garnizonach. Dwór cesarza jest prawdopodobnie najwspanialszą budowlą na świecie, a na pewno w cesarstwie.
1. Religia:
W cesarstwie Hildary religią urzędową jest kult Lijaya - boga Słońca, światłości i dobra. Jego antagonistą jest jego brat - Mernas, bóg Księżyca, ciemności i zła. W tej religii panuje swoisty odpowiednik Yin i Yang, tyle, że w odniesieniu do dobra i zła - musi panowac między nimi równowaga, gdyż same dobro niesie za soba też stagnację, a element zła wprowadza zmiany. Braci zwykle przedstawia się obok siebie, z tym, że za pomocą skomplikowanych rozwiązań architektonicznych posąg Lijaya jest oświetlony, a Mernasa skryty w cieniu.
Do wysnania tego należą głównie ludzie oraz zasymilowane elfy, krasnoludy, gnomy, itp.
Drugą co do popularności religią jest kult Śpiewaków Świata, wyznawany przez elfy (luźno oparte na Silmarilionie). Symbole ich czci są wtopione w elfie miasta.
Na równi z nią - Krarke, bóg krasnoludów i jego 3 braci - Boran, Guran i Pokdes. Łączy się ich z różnymi etapami obróbki metalu: Boran - wydobycie, Guran - czyszczenie i przetapianie, Krarke - kucie (najbardziej ceniony etap) i Pokdes - szczegółowe wykańczanie. Symbolem Borana jest łopata, Gurana - kocioł, Krarke'a - skrzyżowane skrzypce i młot na kowadle, a Pokdesa - mały młot i dłuto.
Barak-Hum - wyznawany przez orków bóg wojny i jego wojenny orszak. Jego symbol to Topór.
Knesse - bóg wywodzący się ze starożytnego państwa Septimus, którego ruiny ciągle można znaleźc w regionie południowym. Kiedyś bóg zmarłych, teraz 'ogólnego użytku'. Wyznawany w (duh!) rejonie południowym.
Wielki Ojciec i Święta matka - bogowie gnomów. Niewiele o nich wiadomo.
Corheez, Jiray i Quazan - trzej bracia, ogowie smokowców. Wiadomo o nich jeszcze mniej - przybytki czci tej rasy są zwykle umieszczone w koszarach i zamknięte przed przedstawicielami innych ras. Co ciekawe, czasami słyszy się też o bogu o imieniu 'Leviathan', zwanym też 'smoczym bogiem'. Nie jest jasne czy jest to Bóg, czy Bestia, ale jego rola na pewno jest wyjątkowo negatywna. Ciekawa religia dla rasy wywodzącej się od smoków...
Jeżeli można tu mówić o jakiejś religii wampirów, to otaczają one czcią 'Srebrnowłosego', znanego też inaczej jako 'Karmazynowy Król'. Podobno był to najpotężniejszy z wampirów i dokonał kiedyś wielkich czynów.
Oki, a teraz coś o moich ukochanych smokach:
Aktualnie smoki są wielką rzadkością - wszystko z powodu teraz owianych tajemnicą wydarzeń, w które uwikłany był potężny artefakt - Signum Draconis. Według niektórych pozwalał on na zamianę w smoka, wg. innych na kontrolowanie tych majestatycznych stworzeń, ajeszcze inni uważali, że pozwala on je tworzyć. W każdym razie, po wydarzeniach z tamtego okresu datuje się ogromny wzrost polowań na smoki i bardzo znaczne uszczuplenie ich liczby. Ocalałe z tego pogromu gady zaszyły się w wyludnionych i trudno dostępnych obszarach Mythai, odlatując 'gdzieś'. Mimo, że nastroje znacznie się polepszyły, a nawet zaczęto darzyć je niejaką czcią, nie powróciły nigdy do tak swobodnego współżycia z ludźmi, jak kiedyś. Dalej widok smoka jest w cesarztwie ogromną rzadkością, a porozumienie się z takim praktycznie niemożliwe z uwagi na to, że taki szybko się oddala. Cóż...
Za to w kręgach magów i naukowców krąży ostatnio hipoteza, że smoki nie pochodzą z tego świata. Raczej są wynikiem zmieszania się genów osobników miejscowego gatunku gadów i przybyłego skądś nieznanego inego gatunku. Zdawały się tego dowodzić odnotowywane niegdyś wzmianki o pojedyńczych smokach obdarzonych parą dziwnych wyrostków, przypominających czułki z luminescencyjnymi końcówkami. Ale relacje te są bardzo stare i ich wiarygodność jest niska...
Gracze:
*Havok:
------------------------------------------------
Nilthas , Mężczyzna, lat 29
------------------------------------------------
--> Cechy fizyczne::
------------------------------------------------
Kondycja : 18
Wytrzymalosc: 4
Sila : 10
Sila ciosu : 5
Refleks : 9
Zręcznosc : 9
Plywanie : 6
Szybkosc : 9
------------------------------------------------
--> Cechy niefizyczne::
------------------------------------------------
Moc : 50
ZM : 0
SW : 5
Bojowosc : 9
Inteligencja: 9
Oglada : 5
Refleks Mag : 3
Zwierzęta : 9
------------------------------------------------
--> WALKA::
------------------------------------------------
WW : 4
Obrona : 1
Miecz : 8
Topór : 7
Nóż : 5
Strzelanie : 6
Rzucanie : 6
Ataki : 1
Fronty : 1
------------------------------------------------
*Netrath:
------------------------------------------------
Erthang
------------------------------------------------
--> Cechy fizyczne::
------------------------------------------------
Kondycja : 17
Wytrzymalosc: 3
Sila : 9
Sila ciosu : 4
Refleks : 9
Zręcznosc : 9
Plywanie : 8
Szybkosc : 9
------------------------------------------------
--> Cechy niefizyczne::
------------------------------------------------
Moc : 50
ZM : 0
SW : 5
Bojowosc : 4
Inteligencja: 8
Oglada : 8
Refleks Mag : 2
Zwierzęta : 9
------------------------------------------------
--> WALKA::
------------------------------------------------
WW : 3
Obrona : 1
Miecz : 7
Topór : 6
Nóż : 4
Strzelanie : 6
Rzucanie : 6
Ataki : 1
Fronty : 1
------------------------------------------------
*Asthaord:
*Damek:
------------------------------------------------
Damizjusz , Mężczyzna, lat 25
------------------------------------------------
--> Cechy fizyczne::
------------------------------------------------
Kondycja : 16
Wytrzymalosc: 3
Sila : 9
Sila ciosu : 4
Refleks : 7
Zręcznosc : 8
Plywanie : 5
Szybkosc : 9
------------------------------------------------
--> Cechy niefizyczne::
------------------------------------------------
Moc : 30
ZM : 0
SW : 3
Bojowosc : 5
Inteligencja: 9
Oglada : 5
Refleks Mag : 2
Zwierzęta : 5
------------------------------------------------
--> WALKA::
------------------------------------------------
WW : 2
Obrona : 1
Miecz : 6
Topór : 5
Nóż : 3
Strzelanie : 5
Rzucanie : 5
Ataki : 1
Fronty : 1
------------------------------------------------
Temat ten będzie uaktualniany w ciągu rozgrywki.
cya
Raziel-chan
Ostatnio zmieniony przez Raziel-chan dnia Czwartek 07 Wrzesień, 2006 22:26, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Wysłany: Środa 26 Kwiecień, 2006 19:43 |
|
|
ja najpierw się spytam czy będzie to tylko storytelling czy nie?? |
|
|
|
|
Wysłany: Środa 26 Kwiecień, 2006 20:20 |
|
|
Nie. To będzie bardziej jak normalny Rpg. Jak kilka ostatnich strong Czarnej Róży (odjąć zkończenie). Będziecie mogli wprowadzać bohaterów pobocznych, ale je będę kierował głównym wątkiem historii.
cya
Raziel-chan |
|
|
|
|
Wysłany: Środa 26 Kwiecień, 2006 20:33 |
|
|
a chcesz żeby były karty postaci itd.?
p.s.
taka mała rada ode mnie, która ułatwi zabawę
zrób na mapie podział prowincje itd. i umieść gdzieś w necie |
|
|
|
|
Wysłany: Środa 26 Kwiecień, 2006 21:18 |
|
|
Nie. Opisy jak w ORG do Signum Draconis.
Oto mapa:
Jakby co, to kliknąć na nią aby powiększyć.
cya
Raziel-chan |
|
|
|
|
Wysłany: Czwartek 27 Kwiecień, 2006 9:02 |
|
|
no to ja chce takego ludka jak wybrałem sobie wcześniej i wyieram region
południowy poniewarz jest i morze i góry;d ____________ Mythai rulez |
|
|
|
|
Wysłany: Czwartek 27 Kwiecień, 2006 10:13 |
|
|
-Ja biorę region Ełfów,i sam jestem elfem.Oczywiście ten kraj leży w tej-Wielkiej Puszczy??A i jak mam Ci przesłać opis mojej postaci to powiedz. |
|
|
|
|
Wysłany: Czwartek 27 Kwiecień, 2006 13:19 |
|
|
dobra to ja biorę Południowy Zachód, a oto bohater:
imię: Erthang
rasa: pół człowiek pół drow (jak ja lubię mieszańców )
wzrost: 180 cm
waga: 87 kg
profesja: żyje z polowania na niebezpieczne zwierzęta oraz drobnych kradzieży
wiek: 23 lata
wygląd: dobrze zbudowany, smukły, czarne włosy do ramion, zielone oczy
uzbrojenie: długi miecz zwany przez niego Saracenem, dwa ozdobne sztylety |
|
|
|
|
Wysłany: Czwartek 27 Kwiecień, 2006 13:21 |
|
|
prześle ci jeszcze krótką historię Erthanga na pw |
|
|
|
|
Wysłany: Czwartek 27 Kwiecień, 2006 13:41 |
|
|
Dobra, więc tak:
1. Tak, region Zachodni jest zamieszkany głównie przez elfy (jakieś 60-70% populacji). Mieszkają one głównie na obszarze wielkich puszczy mieszczących się w granicach regionu, chociaż jeden z poprzednich władców wprowadził prawo, które gwarantuje elfom swobodę podróży po ich rodzinych lasach bez zwracania uwagi na granice - muszą tylko zgłaszać się do lokalnych urzędów (nota bene też elfickich) żeby ich włączono do spisu.
2. Damek, jakbyś mógł to przekopiuj do tego tematu opius swojego bohatera i przeslij mi pm (personal message - wiadomośc prywatna) z jego historią.
3. Tefini - w tymtemacie napisz opis bohatera (jak w poprzednich), a historię daj na pm.
4. Netrath - ale będziesz miał przerąbane... Mroczne elfy zostały wygnane z cesarstwa ileśdziesiąt lat wcześniej, ale dalej w populacji cesarstwa wędruje ich linia krwii... I reszta populacji zanadto ich nie lubi.No ale cóż - możesz wybrać, że za bardzo tej domieszki krwii drowów nie widać.
5. Cosik mi się zdaje, że to ja w końcu wybiorę region startowy... Można powiedzieć, że te, które podajecie, to regiony ojczyste.
cya
Raziel-chan |
|
|
|
|
Wysłany: Czwartek 27 Kwiecień, 2006 14:58 |
|
|
Też byłbym za tym, żebyś wybrał rejon startowy... ale wasze posty podsunęły mi myśl, że może warto by było (w przyszlości) zorganizować też innego rodzaju przygodę, taką bardziej strategiczną, gdzie każdy, albo niektórzy, rzeczywiście władaliby swoim królestwem. To by mogło być ciekawe... ale to temat na przyszłość.
Jeśli chodzi o moją postać, pozwolę sobie nic na jej temat nie pisać (bo sam jeszcze nie mam pojęcia, kim będzie ), ale obiecuję wziąć udział. Tak jak pisałem wcześniej, to nie będzie nikt ważny, z żadną wielką historią, która mogłaby wpłynąć na przebieg historii albo coś "poplątać" MG. Dostosuję się. ____________
|
|
|
|
|
Wysłany: Czwartek 27 Kwiecień, 2006 15:07 |
|
|
ok, to moja postać:
imię: Nillthas
rasa: człowiek
profesja: łowca
wzrost: 193 cm
waga: 89 kg
wiek: 29
wygląd: wysoki, szerokie ramiona, ciemne krótkie włosy...
eq: miecz jednoręczny, łuk + 20 strzał, sztylet
historię wyślę niebawem na pm ____________ Why say Black Metal when you can say Norsk Arsk Black Metal?
"Nikt już nie pamięta pieśniarza. Pieśń wciąż żyje." |
|
|
|
|
Wysłany: Czwartek 27 Kwiecień, 2006 17:32 |
|
|
Raziel-chan napisał: |
4. Netrath - ale będziesz miał przerąbane... Mroczne elfy zostały wygnane z cesarstwa ileśdziesiąt lat wcześniej, ale dalej w populacji cesarstwa wędruje ich linia krwii... I reszta populacji zanadto ich nie lubi.No ale cóż - możesz wybrać, że za bardzo tej domieszki krwii drowów nie widać.
|
no cóż Erthang jest jeszcze bardzo młody, więc nikt nie może wiedzieć o tym, że długość jego życia wynosi sporo więcej niż normalnego śmiertelnika
cerę odziedziczył po matce, więc nie wzbudza niczyich podejrzeń
jedyna cecha wskazująca na to, że jest pół drowem to to, że jest szybszy i zwinniejszy niż zwykli ludzie |
|
|
|
|
Wysłany: Czwartek 27 Kwiecień, 2006 18:27 |
|
|
Hm... Żadnych widocznych cech Drowa? To trochę naciągane, jeśli jest synem ludzkiej kobiety i mężczyzny Drowa... Tak może być, jeśli byłoby to któreś pokolenie po tym małżeństwie.
Mógłbyś dać jakąs widoczną cechę drowa, którą by on ukrywał.
cya
Raziel-chan |
|
|
|
|
Wysłany: Czwartek 27 Kwiecień, 2006 18:34 |
|
|
hm...może masz racje, ale nie przychodzi mi nic do głowy
może podrzucisz jakiś pomysł albo chociaż sugestię? |
|
|
|
|
Wysłany: Czwartek 27 Kwiecień, 2006 18:38 |
|
|
Imię: Damiziusz
Rasa: Krasnolud
Wiek: 25
Wzrost: 120 cm
Waga: 80 kg
Wygląd: Rude włosy i broda do piersi jest troche napakowany ale i tak troche brzucha ma.
Ekwipunek:Topór, dwa sztylety, Skórzana bluza i spodnie i peleryna z kapturem sorry Havok ale tez mi sie spodobała taka peleryna ____________ Mythai rulez |
|
|
|
|
Wysłany: Czwartek 27 Kwiecień, 2006 18:48 |
|
|
Nie no, może po prostu dłuższe uszy, które ukrywa pod czapką/hełmem. A karnacja skóry ciemniejsza, ale uchodzi za opaleniznę. I drobne, ostre zęby albo coś.
cya
Raziel-chan |
|
|
|
|
Wysłany: Czwartek 27 Kwiecień, 2006 18:51 |
|
|
Raziel i jak ta moja historia może być ____________ Mythai rulez |
|
|
|
|
Wysłany: Czwartek 27 Kwiecień, 2006 19:16 |
|
|
ok
ciemniejsza karnacja uchodząca za opalenizną + lekko spiczaste uszy skrywane pod włosami + trochę nienaturalnie białe (nie było wtedy pasty) zęby z lekko wydłużonymi kłami (może to trochę "wampirze", ale ja tak sobie wyobrażam drowa) |
|
|
|
|
Wysłany: Czwartek 27 Kwiecień, 2006 20:47 |
|
|
Oki.
To jeszcze poczekam trochę, czy może ktoś jeszcze dojdzie...
cya
Raziel-chan |
|
|
|
|
|
Forum Mythai
-> Sala Pamięci |
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa) |
Strona 1 z 19 |
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 |
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|