|
|
|
|
|
|
Autor Wiadomość |
|
Wysłany: Piątek 10 Listopad, 2006 22:09 |
|
|
Postanowiłem, że założę temat, w którym będziemy mogli sobie nawzajem polecać płyty, piosenki, książki, filmy itd, itp.
Jeśli napiszecie cokolwiek, proszę o napisanie też (może być np. w nawiasie) co to za gatunek, typ. Choć jeśli chodzi o książki to pewnie wiadomo jakie będą wymieniane najczęściej... ____________
|
|
|
|
|
Wysłany: Sobota 11 Listopad, 2006 17:11 |
|
|
Ja polecam:
-Gothic 3 (gra PC, cRPG, więcej w temacie "Gothic 3" na forum "komputerowe RPG")
-Władca Pierścieni, Hobbit, Silmarillion (chyba nie jestem zbyt kreatywny )
Może jeszcze coś wymyślę ____________ Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius |
|
|
|
RaileDowódca Oddziału
Płeć: Posty: 1606 Chowaniec0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów
|
Wysłany: Sobota 11 Listopad, 2006 18:12 |
|
|
Ja polecam:
-Film Final Fantasy VII Advent children
-Ścieżkę dzwiękową do tego filmu
To chyba wszystko jak narazie... ____________
Postacie:
#wciąż Holly
#Juno |
|
|
|
|
Wysłany: Sobota 11 Listopad, 2006 19:01 |
|
|
-Władca Pierścieni (film)
-Soundtrack do Władcy Pierścieni (ale od ciebie ściągnąłem Raile ) ____________ Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Sobota 11 Listopad, 2006 19:21 |
|
|
A ja z filmów polecam m. in. Matrixa, chociaż dziewczyna Neo jest tak koszmarnie brzydka, że szkoda słów... |
|
|
|
|
Wysłany: Sobota 11 Listopad, 2006 19:34 |
|
|
W jedynce jeszcze jako-tako wyglądała, ale w dwójce to zupełnie jak Michael Jackson No to dodaję jeszcze:
-Earth 2160 (Gra PC, strategia S-F)
-Prince of Persia (Piaski Czasu, Dusza Wojownika, Dwa Trony; Gra PC, akcja - zręcznościowa) ____________ Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius |
|
|
|
RaileDowódca Oddziału
Płeć: Posty: 1606 Chowaniec0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów
|
Wysłany: Sobota 11 Listopad, 2006 20:58 |
|
|
Zgadzam się! Trinity jest ochydna!
Włądca pierścieni też jest godny polecenia, ale ja sie poprostu ZAKOCHAŁAM w FFVII Advent children (zawsze rycze na końcu) ____________
Postacie:
#wciąż Holly
#Juno |
|
|
|
|
Wysłany: Sobota 18 Listopad, 2006 10:04 |
|
|
Ja polecam jeszcze
-Jurassic Park (Jurassic Park, Zaginiony Świat - Jurassic Park; zarówno książki i filmy) ____________ Życie to ciągle umieranie - Karion
A jazda samochodem to ciągłe wysiadanie - Domius |
|
|
|
|
Wysłany: Sobota 18 Listopad, 2006 21:35 |
|
|
Z filmów polecam:
Appleseed, Ghost In The Shell (pierwszą część... drugą na razie mój wątły umysł musi przetrawić) i - tu przychyle się do przedmówczyni - Final Fantasy 7: Advent Children (który nawiasem mówiąc znam już chyba na pamięć ) ____________
Strefa gier
DeviantArt
TRPG
"Eala Earendel engla beorhtast
Ofer middangeard monnun sended." |
|
|
|
AvEDowódca Oddziału
|
Wysłany: Niedziela 19 Listopad, 2006 11:01 |
|
|
A ja polecam EQUILIBRIUM.
Jest świetne!
Nie dość, że piękna akcja, sztuki walki i te sprawy, to jeszcze [chodź ograna] to jednak chwytliwa fabuła.
Mnie rusza gra Biela, no i oczywiście Seana Beana |
|
|
|
|
Wysłany: Niedziela 19 Listopad, 2006 14:19 |
|
|
A ja ostatnio odkrylem rewela mmorpg- Legend of Ares
a z muzyczki pare tytulow (nie podaje LP bo oni cali sa swietni!)
Muse-Assasin
Muse-Exo-Politics (i caly album Black Holes and Revelations- taki sobie Rock i troche zabawy muzyka)
Guano Apes-You can't stop me
Guano Apes-Open your eyes http://www.youtube.com/watch?v=KWiIkVjXBcY czyli podkalad do tego- moj ulubiony film... ;p ____________
|
|
|
|
|
Wysłany: Niedziela 19 Listopad, 2006 18:40 |
|
|
Hmm... Ja popieram Netratha z Matrix'em, ale tylko pierwszą częśc. Władca pierścieni tez był niezły.
FF VII Advent Children powala, chociaż wymaga jako-takiej znajomości gry (Final Fantasy VII), aby wszystko zrozumieć.
Poprzedni film Final Fantasy: The Spirits Within też był niezły, ale to tylko dla lubiących SF.
Fullmetal Alchemist anime i film kinowy: Conqueror of Shamballa (lub Shangri-la - zawsze mylą nie wiem czemu te dwie nazwy) też niczego sobie, a sountracki z nich powalają.
Gry... Drakan: Order of the Flame i KONIECZNIE nieoficjalny do niej dodatek - Dragomech.
System Shock 2 + remake tekstur i modeli - świetny horror SF w kosmosie. Mimo, że tryb FPP, bardziej jest to RPG. Walczyło z Half-Life'em o tytuł gry roku.
Grandia 2 - jak ktoś ma jeszcze Dreamcat'a, to na nim, bo wersja na pieca i ps2 ma wiele bugów. Ale da się grać.
ONI - cyberpunk'owa chodzona nawalanka. CUDO! Bardzo zalatuje Ghos'tem.
Apropos Ghost'a - wszystkie mangi z serii (1, 1.5, 2), Oba filmy i serię TV. KONIECZNIE
Deus EX (TYLKO pierwsza cześć - sequel to PORAŻKA) - świetne cyberpunkowe RPG/FPP.
Kiss Psycho Circus - the Nightmare Child - fpp. Fajny klimat. Sama kapela (KISS) też niczego sobie.
Morrowind - świetne RPG, multum nieoficjalnych modeli - są nawet Moogle z FFVI. W Oblivion nie grałem, więc się nie wypowiadam.
Panzer Dragoon - latana strzelanka na smoku - nic dodac, nic ująć ^__^
Silent Hill 1, 2 i 3. 1 tylko przez emulator.
Wszystkie części Final Fantasy (VII lepiej przez emulator, gdyż w wersji na PC cała muza w midi >_<#)
Seria 'Tales' - np Tales of Phantasia, Tales of Eternia. Fajne RPG z ciekawym systemem walki.
Thief pierwsze dwie części - w trzecią nie grałem.
Ys Eternal I i II
Urban Chaos - coś jak GTA, ale wyszło przed trójką i ma wiele ciekawych rozwiązań i SUPER klimat.
Serie Megaman X / Zero / Legends - niezłe platformówki (To ostatnie to trochę RPG).
Wywiad z wampirem - fajne. NIE TYKAĆ NAWET królowej potępionych.
The Protomen - fajna muza, trochę rock'owa.
Zespół Failure
Władca pierścieni - książki i film, oraz muzyka z filmu.
Belgariada i Malloreon David'a Eddings'a.
Cykl Kroniki Wampirów Anne Rice.
Seria gier Legacy of Kain.
Muzyka z Initial D.
OST z Grandii 2.
Chrono Trigger.
Seria gier Front Mission.
Horror'y John'a Carpentera - szczególnie Mgła (ta z 1980, nie ta nowa) i Christine.
Piątek trzynastego.
Koszmar z ulicy wiązów.
Jak mi coś jeszcze do głowy wpadnie, to napiszę ^__^
cya
Raziel-chan ____________ |
|
|
|
|
Wysłany: Niedziela 03 Grudzień, 2006 22:19 |
|
|
POLECAM:
Gry:
- Diablo, Diablo 2 i Diablo 2: Lord of Destruction
- Baldur's Gate, Baldur's Gate: Opowieści z Wybrzeża Mieczy, Baldur's Gate: Cienie Amn, Baldur's Gate: Tron Bhaala
- Neverwinter Nights (na razie tylko podstawkę, gdyż dodatki i mody muszę jeszcze wypróbować )
- Planescape Torment
- Heroes of Might and Magic 2, 3 i 5 ( tej kolejności)
- Icewind Dale, Icewind Dale: Heart of Winter, Icewind Dale: Trials of Luremaster, Icewind Dale 2
- Age of Empires (część pierwszą... nie pamiętam czy i jaki miała podtytuł...)
- Final Fantasy 5 (tak, tak... piąteczka na emulatorze sNES'a... wiele godzin mi ta gra z życia ukradła )
Książki:
- Seria "Legenda Drizzta" R. A. Salvatore
- "Władca Pierścieni" J. R. R. Tolkien
- "Trylogia Skrytobójcy" Robin Hobb
- "Wampir z mgieł" (autora nie pomnę...)
- "Strony bólu" (j.w.)
- "Rycerz czarnej róży" (j.w.)
- "Silmarillion" J. R. R. Tolkien
- "Hobbit" J. R. R. Tolkien
- "Niedokończone opowieści" J. R. R. Tolkien (nie dane mi było skończyć je czytać... )
Filmy:
- "Pies andaluzyjski" Salvador Dali
- "Władca Pierścieni" (wszystkie 3 części z naciskiem na pierwszą)
- "Appleseed"
- "Ghost In The Shell" (obie części jednak)
- "Final Fantasy 7: Advent Children"
- "Sen to Chihiro No Kamikakushi" (inaczej "Spirited Away") Hayao Miyazaki
- "Ruchomy zamek Hauru"
- "Czerwony Kapturek - historia prawdziwa"
- "Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły" (druga część - "Skrzynia Umarlaka" jest bardziej dla ciekawych i fanów niż dla wszystkich, bo już nie dorównuje "jedynce")
- anime "Hellsing"
- anime "Chobits"
- anime "Slayers"
Muzyka:
- ścieżka dźwiękowa do FF7:AC
- ścieżka dźwiękowa do WP
- ścieżka dźwiękowa do PzK:KCP
- ścieżka dźwiękowa z "Hellsing"
- Clannad
- Disturbed
- Blind Guardian
- Queen
- Demons & Wizards
- Moonspell
- Led Zeppelin
- Nickleback
- Apocaliptica
- Dragonforce
- EdGuy
- Hammerfall
No to chyba na dziś tyle ____________
Strefa gier
DeviantArt
TRPG
"Eala Earendel engla beorhtast
Ofer middangeard monnun sended." |
|
|
|
|
Wysłany: Poniedziałek 18 Grudzień, 2006 7:42 |
|
|
Polecam:
Muzyka:
Within Temptation
Sound track z filmu Requaiem for a dream
itp |
|
|
|
|
Wysłany: Poniedziałek 18 Grudzień, 2006 8:21 |
|
|
a ja polecam film "snajper" naprawdę zajefajny ____________
|
|
|
|
|
Wysłany: Poniedziałek 18 Grudzień, 2006 11:28 |
|
|
Ja bym polecił hmm
- Chronicles of Narnia - The Lion, The Witch And The Wardrobe i soundtrack z tejże
- Atlantis The Lost Empire plus soundtrack
- Lord of The Rings plus soundtrack
- Raising Helen plus soundtrack
- Chronicles of Riddick plus soundtrack
- X Men III The Last Stand plus soundtrack
- Star Wars cała saga i soundtrack
- The Island i soundtrack
- Stigmata i soundtrack
- Lady in The Water i soundtrack
- Stargate i soundtrack
- Dinosaur i soundtrack
- King Kong i soundtrack
- Waterworld i soundtrack
- The Treasure Planet i soundtrack
- The Mummy i soundtrack
- The Time Machine i soundtrack
- Mansfield Park i wyjątkowo bardzo soundtrack polecam bo jest niesamowity
- Mona Lisa Smile i soundtrack
Książek jest za dużo by polecić ____________
We are capable of doing miracles |
|
|
|
|
Wysłany: Poniedziałek 18 Grudzień, 2006 21:12 |
|
|
ja bym polecila:
-Gladiatora(fantastyczny fim Ridleya Scotta)
-Chicago(bardzo ciekawy film z Catherin Zetą-Jones i Richardem Gere'em)
-Miczenie owiec
-K-pax
-Pasję ____________ Wiatr nie raz sypał mi piaskiem w oczy, ale teraz mam to już za sobą
Przyjaciele, jesteśmy mistrzami
Będziemy walczyć aż do końca |
|
|
|
|
Wysłany: Poniedziałek 18 Grudzień, 2006 21:33 |
|
|
Gorący okres na "polecanie" - i bardzo dobrze, bo święta za pasem, trochę wolnego czasu ma prawo się przydarzyć, może skorzystamy nawzajem z tych rad...
No dobra, ja w każdym razie już skorzystałem, Dzięki Wam O Wielcy
Z tego co polecić mogę, to:
- z książek najnowsze Martina, jeśli kroś jeszcze nie czytał, ewentualnie cały cykl Pieśń Lodu i Ognia;
- Rozstaje zmierzchu i Wichry cienia, czyli X część cyklu Jordana;
- Fantoma Goodkinda
- A jeśli ktoś to jakimś cudem przeoczył, ale lubi klasyczną i zarazem niezbyt ciężką fantasy, to polecam Człowieka ze Słowem Dave Duncana - stare, ale naprawdę fajne.
A z filmów - tu mi trochę ciężej, zwłaszcza wobec powyższych propozycji (no bo kto by zwrócił uwagę, gdybym dodał Waleczna Serce, to chyba wszyscy znają). Więc może tak: miłośników smoków zachęcam do obejrzenia Rządów Ognia (Reign of Fire), a jeśli ktoś lubi seriale, i do tego SF, to jednym z lepszych moim zdaniem (co prawda, nie mam jakiegoś szalonego rozeznania, ale piszę co myślę) to jak dla mnie Battlestar Galactica - na poziomie i nie klapie po paru odcinkach.
Acha, możecie też sięgnąć po Władcę Pierścieni... Aj... znacie to już? naprawdę? ____________
|
|
|
|
RaileDowódca Oddziału
Płeć: Posty: 1606 Chowaniec0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów
|
Wysłany: Piątek 22 Grudzień, 2006 20:16 |
|
|
To tak:
-Shi mian mai fu- Dom Latających Sztyletów
-Hero
-Przyczajony tygrys, ukryty smok
(Uwielbiam waxiu!)
-Jak wyżej podpisana: Sen to Chihiro No Kamikakushi (ten pociąg był najlepszy ^ ^)
-Znowu jak wyżej podpisana : Ruchomy Zamek Hauru- Film i książka. Zupełnie inne, ale każda ma swój urok, więc nie wiem co lepsze
-Star Wars - czemu jeszcze nikt tego tu nie wpisał?!
-Władca pierścieni, Matrix - nie będę się powtarzać
-Pulp Fiction
-Muzyka: Celdweller, My Chemical Romance ( The Black Parade jest mi szczególnie bliska), Cradle of Filth, LaCrimosa, Gorillaz, Closterkeller, Hunter, Opeth, Coldplay, Panic! at the disco itp itp itp
- Książki...Tolkien, U. K. Le Guin, Pratchett, Gaiman, autor Diuny (zaczęłam czytać w szpitalu- taaaaka cegła, ale fajna xD) i...Diana Wynne Jones bo mam słabość do jej książek
- A tak na zbliżające się dni polecam- Księgę Martwych Dni, naprawdę fajnie sie czyta, szczególnie od 27 do 31 grudnia ) ____________
Postacie:
#wciąż Holly
#Juno
Ostatnio zmieniony przez Raile dnia Sobota 10 Marzec, 2007 0:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Wysłany: Sobota 23 Grudzień, 2006 19:28 |
|
|
Hmmm... tyle rzeczy mógłbym polecić Ale ok, pierwsze skojarzenia.
Z fimów polcam:
- Forest Gump
- Skazani na Shawshank
- Click
- I Robot
- Cast away
- Truman show
- Ace Ventura 1,2
- Obcy 1,2,3,4
- Predator 1,2
- Zoolander
- Hero
- Blade II
- Mroczne miasto
- 12 małp
- Unbreakable
- MP & Holy Graail
- Life of Brian
- Latający cyrk Monty Pythona
Książki:
trylogia "Autostopem przez galaktykę" Douglasa Adamsa - mistrzostwo absurdu
oraz książki ze Świata dysku Pratchetta
Z gier:
- Warcraft 3 + TFT - nieśmiertelna gra!
- Alien versus Predator 2 - buahahaha, nie ma to jak szarżować na włócznie predziem
- Gothic
- Civilization 2 - kolejna nieśmiertelna gra
potem pewnie coś jeszcze dopiszę ____________ Why say Black Metal when you can say Norsk Arsk Black Metal?
"Nikt już nie pamięta pieśniarza. Pieśń wciąż żyje."
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Środa 18 Lipiec, 2007 23:14, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|