Rejestracja
Rejestracja
FAQ
FAQ
Szukaj
Szukaj
Kup efekty
Efekty
My wszyscy
My wszyscy
Grupy
Grupy
Profil
Profil
Poczta
Poczta
Zaloguj
Zaloguj
Dla otwartych na nowe doświadczenia :)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Mythai -> Karczma
 (« Zobacz poprzedni tematZobacz następny temat »)

Autor
Wiadomość
mag
Mieszkaniec Krain


   Posty: 1
Chowaniec

0 Miedziaków
0 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Piątek 13 Marzec, 2009 9:01 Odpowiedz z cytatem

Witajcie!
Mam nadzieję, że to jest właściwe miejsce na umieszczenie tego rodzaju ogłoszenia Smile.

Jestem studentką psychologii, piszę pracę magisterską o twórcach literatury fantasy i poszukuję osób piszących fantasy, które chciałyby się przyłączyć do projektu badawczego.
Jeśli są wśród Was chętni do pomocy, zapraszam do pisania: magdalena-staniek@wp.pl - wtedy wszystko szczegółowo wyjaśnię i odpowiem na wszystkie pytania.

Pozdrawiam,
Magda

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Robert Gierasimiuk
Wędrowiec
Tragiczny Romantyk


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 425
Postać   Chowaniec

201 Miedziaków
11 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Czwartek 07 Październik, 2010 21:13 Odpowiedz z cytatem

O jakiej kwocie mówimy?

 8)        Laughing
____________

Zapraszam do odwiedzania mojego bloga:

http://lacroix1112.bloog.pl/

Bezwstydnie wpisujcie się do księgi gości i komentujcie.
Smile

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość [ Ukryty ] Powrót do góry ⇑
Whitefire
Głos Potęg


Płeć: Płeć:Męska    Posty: 2980
Postać   Chowaniec

133331 Miedziaków
681 Denarów
0 Dukatów



PostWysłany: Czwartek 07 Październik, 2010 21:48 Odpowiedz z cytatem

Jako jeden z wniosków proponuję: "niektórzy twórcy wykazują niechęć do badań psychologicznych, przypominającą pierwotny strach myszy przed igłą w trakcie wiwisekcji".