|
|
|
|
|
|
Autor Wiadomość |
|
Wysłany: Poniedziałek 05 Czerwiec, 2006 14:04 |
|
|
- TA SESJA JUŻ SIĘ ZAKOŃCZYŁA -
Temat "sesyjny" nosi oczywiście nazwę "Kamień Mocy".
Scenariusz tej przygody można pobrać. Wersja do Systemu RPG Mythai jest dostępna pod adresem:
http://www.mythai.info/download/scen03.zip
Natomiast pod adresem
http://www.mythai.info/download/scen04.zip
jest wersja do Systemu RPG Mythai Starter.
W grze udział biorą:
MG - Whitefire
Gracze:
Erthang Eltharion (21 lat) - Netrath
Damizjusz (18) - Damek
Adamant Blade (19) - Raziel-chan
[lista zamknięta]
[charakterystyki na końcu postu]
Czas trwania sesji:
Przygoda rozpocznie się 22 czerwca a skończy gdzieś w środku lipca. Potrwa łącznie trzy tygodnie, a na pewno nie dłużej niż cztery. Wszystkich chętnych proszę, żeby przed zgłoszeniem się zastanowili się, czy na pewno będą wtedy mieli regularny dostęp do internetu (chociaz jeden post dziennie) - wiadomo, wakacje...
Charakterystyka sesji:
Przygoda będzie osadzona w realiach typowej fantasy (Mythai, gdyby ktoś jeszcze miał jakieś wątpliwości ). Będzie można grać tylko ludzi. Co bardzo ważne, ilość bohaterów jest ograniczona do pięciu. Jeśli będzie więcej zgłoszeń, wybiorę tylko pięć. Głównym kryterium będzie częstotliwość postowania, ale nie obiecuję w tym względzie żadnej sprawiedliwości.
Sesja odbędzie się według reguł Klasycznej Sesji RPG
Zeby stworzyć postacie, należy określić imię, historię i wygląd, a także następujące cechy wg reguł systemu Mythai:
--------------------------------
ZDR
R
Z
Pływ.
Sz
Siła
Modyfikator W jakąś wybraną bronią
Strzelanie (jeśli postać będzie uzywała łuku)
Bojowość
Zdolności Magiczne
Inteligencja
Siła Woli
--------------------------------
Imię i cechy publikujemy tutaj, reszta do mnie na PW.
Cechy pochodne od tych możecie też sobie wyliczyć, ale mogę to też zrobić dla was ja. Ponieważ chciałbym, żeby postacie nie były takie całkiem początkujące, możecie sobie rozdzielić między nie dodatkowe 12 punktów - tylko proszę nie wszystko do jednego, z wyczuciem!
Pomoce:
Wyjaśnienia, co znaczą cechy, są na stronie:
http://www.mythai.info/rpg/gra02.htm
Wyjaśnienia, jak losować cechy, są na stronie:
http://www.mythai.info/rpg/boh02.htm
A jeśli komuś naprawdę nie chce się tego robić, można użyć programu:
http://www.mythai.info/download/add06_stats.zip
- tylko się nie przerazić (i nie śmiać ze mnie!!! ), program jest jeszcze nie skończony i dlatego na razie nie jest jeszcze oficjalnie opublikowany. Między innymi ze względu na komentarze, jakimi uraczył nas Bartek .
Dla osób, które nie mają kostek, jest strona:
http://www.mythai.info/rpg/kostki.htm
Przygoda zacznie się prawdopodobie w okolicy Ilaune - w każdym razie potrzebować będziecie jednak mapy Tahari, nie Sarii.
Mapa Tahari jest tutaj:
http://www.mythai.info/download/myth01_map_tahari.zip
A mapa Sarii tu:
http://www.mythai.info/download/myth01_map_saria.zip
Przyda się cennik przedmiotów ze strony:
http://www.mythai.info/rpg/przedm01.htm
Opis bohaterów:
(Szczegółami historii i wyglądu podzielicie się w trakcie przygody, ale po jej zakończeniu umieszczę te informacje również na końcu tego tematu.)
Erthang Eltharion, Mężczyzna, lat 21
------------------------------------------------
--> Cechy fizyczne::
------------------------------------------------
ZDR : 17
Wytrzymalosc: 3
Sila : 10
Sila ciosu : 4
Refleks : 8
Zręcznosc : 8
Plywanie : 7
Szybkosc : 10
------------------------------------------------
--> Cechy niefizyczne::
------------------------------------------------
Moc : 60
ZM : 2
SW : 6
Bojowosc : 10
Inteligencja: 7
Oglada : 6
Walka Magią : 2
Zwierzęta : 4
------------------------------------------------
--> WALKA::
------------------------------------------------
WW : 6
Obrona : 7
Miecz : (10+3) 13
Topór : 9
Nóż : 7
Strzelanie : 6
Rzucanie : 6
Ataki : 1
Fronty : 2
Damizjusz , Mężczyzna, lat 18
------------------------------------------------
--> Cechy fizyczne::
------------------------------------------------
ZDR : 18
Wytrzymalosc: 4
Sila : 9
Sila ciosu : 4
Refleks : 8
Zręcznosc : 9
Plywanie : 5
Szybkosc : 10
------------------------------------------------
--> Cechy niefizyczne::
------------------------------------------------
Moc : 30
ZM : 0
SW : 3
Bojowosc : 9
Inteligencja: 10
Oglada : 7
Walka Magią : 0
Zwierzęta : 4
------------------------------------------------
--> WALKA::
------------------------------------------------
WW : 5
Obrona : 6
Miecz : 9
Topór : (8+3) 11
Nóż : 6
Strzelanie : 6
Rzucanie : 6
Ataki : 1
Fronty : 2
Adamant Blade , Mężczyzna, lat 19
------------------------------------------------
--> Cechy fizyczne::
------------------------------------------------
ZDR : 18
Wytrzymalosc: 4
Sila : 10
Sila ciosu : 4
Refleks : 10
Zręcznosc : 10
Plywanie : 9
Szybkosc : 11
------------------------------------------------
--> Cechy niefizyczne::
------------------------------------------------
Moc : 50
ZM : 0
SW : 5
Bojowosc : 6
Inteligencja: 10
Oglada : 8
Walka Magią : 0
Zwierzęta : 6
------------------------------------------------
--> WALKA::
------------------------------------------------
WW : 6
Obrona : 6
Miecz dwuręczny : (9+3) 12
Topór : 8
Nóż : 6
Strzelanie : 7
Rzucanie : 7
Ataki : 2
Fronty : 2
UWAGA: to, że rozpoczyna się ta krótka przygoda nie oznacza, że kończą się inne, np. rozpoczęte przez Raziela! To po prostu dwie zupełnie niezależne sprawy; można być i tu, i tu. ____________
Ostatnio zmieniony przez Whitefire dnia Piątek 21 Lipiec, 2006 12:43, w całości zmieniany 23 razy |
|
|
|
|
Wysłany: Poniedziałek 05 Czerwiec, 2006 16:25 |
|
|
Ja oczywiście tylko jeszcze musze się dowiedzieć kiedy jade na obóz taneczny dam niedłogo dopowiedź ale trzymaj dla mie miejsce;)
Dopisek:
o tak moge grać na obóz jade 15 sierpnia |
|
|
|
|
Wysłany: Poniedziałek 05 Czerwiec, 2006 17:32 |
|
|
A cha mam take pytanie jak będziemy żucać kośćmi czy ty będziesz rzucał i podawał nam wyniki czy karzdy sobie ____________ Mythai rulez |
|
|
|
|
Wysłany: Poniedziałek 05 Czerwiec, 2006 17:36 |
|
|
jak już to White
a nie można by sobie wybrać jakiegoś mieszańca? (pls) |
|
|
|
|
Wysłany: Poniedziałek 05 Czerwiec, 2006 18:13 |
|
|
Testy rzucam ja i będzie to raczej sporadyczne, tylko w sytuacjach, które będą się tego wyraźnie domagały.
Ewentualne walki rzucamy i ja, i wy, przy czym ja pierwszy podaję swój rzut (kiedy informuję, że dochodzi do walki), potem wy rzucacie swoje i od razu opisujecie skutki walki. Wynika z tego, że przy testach wy musicie zaufać MG, czyli mi, a podczas walk ja muszę zaufać Wam. Wychodzę jednak z założenia, że Gracz może się dobrze bawić tylko wtedy, gdy nie kantuje.
Mieszańców wolałbym nie mieć (tym razem), bo chcę zaprezentować system w jak najmniej skomplikowanej postaci. Na dodatek to jest krótka sesja i problemy z rasami wprowadzą niepotrzebny kłopot organizacyjny. Sorry Netrath. ____________
|
|
|
|
|
Wysłany: Poniedziałek 05 Czerwiec, 2006 21:30 |
|
|
Hm... Realia stricte fantastyczne... Jak bardzo stricte?
No cóż, ludzką postać też można zrobić interesującą. A, jak rozumiem, tworząc średnią postać można popuścić trochę wodze wyobraźni i przypisać jej różne ciekawe rzeczy. Można jakieś artefakty dawać (oczywiście średnio silne, aby nie zawyżac poziomu postaci)?
Jakie dostępne rasy (ludzi)? Kolor skóry, pochodzenie, budowa itp?
Z tymi kośćmi może być kłopot, bo ja grałem zwykle beż kości/kośćmi mg, więc nie mam. Ale jeśli mogą być też k6 (oh, pamiętam jak z braku kości musieliśmy przepisać systemy rzutu kośćmi w Warhammerze na same k6 ^__^) to mam.
Jeszcze co do realiów - wygląd postaci też musi być stricte fantasy?
cya
Raziel-chan |
|
|
|
|
Wysłany: Poniedziałek 05 Czerwiec, 2006 23:13 |
|
|
Cytat: | Jak bardzo stricte? |
Bardzo bardzo stricte
Cytat: | ludzką postać też można zrobić interesującą. |
Cieszę się jako jeden z przedstawicieli gatunku
Cytat: | przypisać jej różne ciekawe rzeczy |
Można ale poza forum, przez PW
Cytat: | Jakie dostępne rasy (ludzi)? Kolor skóry, pochodzenie, budowa itp? |
Kolory: milka biała, milka czarna, milka półsłodka, milka łaciata.
Pochodzenie: w każdym razie jakies tam wskazane. Patrz mapa.
Budowa: skrajnie dowolna, mile widziana szpotawość, chromość, urazy czaszki, garb i łysinka.
W braku kości dziesięciościennej można rzucać psią Zrób sobie karteczki, Raziel Albo wklej =LOS()*10 w komórce Excela Jakoś damy radę.
Sorry za durnawy humorek, ale właśnie taki film obejrzałem, że jakoś nie mogę inaczej. Może jutro mi przejdzie. Tak myślę. ____________
|
|
|
|
|
Wysłany: Poniedziałek 05 Czerwiec, 2006 23:29 |
|
|
=='... <_< >_> >_< O_>_<_O *Bang-bang-bang-bang-bang-swirl-swirl-swirl-ka-chun-pff* ^__^ *Ahh, much better...*
Cytat: | Bardzo bardzo stricte |
Ale tak bardziej stricte niż średnio-bardzo, ale o-troszeczkę-mniej-niż-super-a-i-więcej-niż-prawie-nic-stricte?
Cytat: | Cieszę się jako jeden z przedstawicieli gatunku |
Proszę bardzo. Zawsze miałem jakiś taki sentyment do waszej rasy - w końcu też kiedyś do niej należałem
Cytat: | Kolory: milka biała, milka czarna, milka półsłodka, milka łaciata. |
Eee, to ja wezmę tą z marychą.
Cytat: | Pochodzenie: w każdym razie jakies tam wskazane. Patrz mapa. |
Made in USSR.
A tak serio, to weź przypisz rasy ludzkie do regionów Mythai, bo wątpię, aby wszędzie było ich tyle samo...
Cytat: | Budowa: skrajnie dowolna, mile widziana szpotawość, chromość, urazy czaszki, garb i łysinka. |
Hm... Wystarczy, że popatrzę na sąsiadów *gets fragged*
W braku kości dziesięciościennej można rzucać psią Zrób sobie karteczki, Raziel Albo wklej =LOS()*10 w komórce Excela Smile Jakoś damy radę.
Nie, to za proste. Fajniej będzie zmontować specjalnei do tego celu zoptymalizowaną jednostkę obliczeniową z zepsutego tostera, gumy do żucia i 2 groszy (złamanych).
Sorry za durnawy humorek, ale właśnie taki film obejrzałem, że jakoś nie mogę inaczej. Może jutro mi przejdzie. Tak myślę.
Nie, nie... Nie obrażam się... Rozumiem cię nawet... (huehuehue) Już dobrze, już dobrze... Wasza rasa i tak sczeźnie gdy utworzę swoje nowe imperium... *uspokajająco poklepuje po głowie* ... Oczywiście jak przeprowadzę wszystkie interesujące mnie eksperymenty...*mwahwahwahwahwahwa*
cya
Raziel-chan |
|
|
|
|
Wysłany: Poniedziałek 05 Czerwiec, 2006 23:40 |
|
|
No i wzięło mnie na tworzenie...
Raziel, specjalnie dla Ciebie:
http://www.mythai.info/rpg/kostki.htm
Później dodam inne kostki. A nuż się przydadzą kiedyś/komuś. ____________
|
|
|
|
|
Wysłany: Wtorek 06 Czerwiec, 2006 15:13 |
|
|
qrde a jak tak lubię mieszańców (może chociaż jakiegoś pradziadka zrobie czym innym od marnej ludzkiej rasy...)
no trudno... będziemy musieli Raziel się wczuć w rolę istot zwanych ludzmi |
|
|
|
|
Wysłany: Wtorek 06 Czerwiec, 2006 15:28 |
|
|
E fajne są te kości . Jake będą karty postaci dasz nam wzur albo coś takego, a i jak będziemy losować te cechy bohatera karzdy sobie czy mg graczom ____________ Mythai rulez |
|
|
|
|
Wysłany: Wtorek 06 Czerwiec, 2006 15:43 |
|
|
poczytaj sobie o systemie mythai tam sysko pisze |
|
|
|
|
Wysłany: Wtorek 06 Czerwiec, 2006 16:38 |
|
|
Czytałem ale nie pisze o sesjach forumowych ____________ Mythai rulez |
|
|
|
|
Wysłany: Wtorek 06 Czerwiec, 2006 17:17 |
|
|
Możecie sobie wylosować cechy sami według reguł systemu lub po prostu wybrać. Ponieważ napisałem, że postacie mają być nie takie całkiem początkujące, możecie dodatkowo rozdzielić między poniższe ceych 12 punktów.
Zeby stworzyć postacie, będziecie musieli określić następujące cechy:
--------------------------------
ZDR
R
Z
Pływ.
Sz
Siła
Modyfikator W jakąś wybraną bronią
Strzelanie (jeśli postać będzie uzywała łuku)
Bojowość
Zdolności Magiczne
Inteligencja
Siła Woli
-----------------------------
Cechy pochodne od tych możecie też sobie wyliczyć, ale mogę to też zrobić dla was ja.
Wyjaśnienia, co znaczą cechy, są na stronie:
http://www.mythai.info/rpg/gra02.htm
Wyjaśnienia, jak losować cechy, są na stronie:
http://www.mythai.info/rpg/boh02.htm
A jeśli komuś naprawdę nie chce się tego robić, można użyć programu:
http://www.mythai.info/download/add06_stats.zip
- tylko się nie przerazić (i nie śmiać ze mnie!!! ), program jest jeszcze nie skończony i dlatego na razie nie jest jeszcze oficjalnie opublikowany. Między innymi ze względu na komentarze, jakimi uraczył nas Bartek .
Przyda się też imię i jakaś historyjka, of course.
Nie wiem, gdzie dokładnie zacznie się przygoda, ale gdzies w Sarii. Możecie sobie o niej poczytać, ściągając ten plik (ale może już go macie!):
http://www.mythai.info/download/myth01_map_saria.zip
Te informacje są tylko tak dla orientacji, co się będzie działo. W związku z limitem graczy może nie twórzcie jeszcze na razie postaci.
Aha - uaktualniłem pierwszego posta o te informacje. Również w przyszłości wszystkie najważniejsze, obowiązujące informacje będą zawsze w tym pierwszym poście. ____________
|
|
|
|
|
Wysłany: Wtorek 06 Czerwiec, 2006 17:43 |
|
|
tylko się nie przerazić (i nie śmiać ze mnie!!! Evil or Very Mad ), program jest jeszcze nie skończony
a któż by się z Ciebie śmiał <zanosi się od śmiechu>
a tak na serio, to jeszcze tego nie obejrzałem, ale na pewno śmieć się nie będę |
|
|
|
|
Wysłany: Wtorek 06 Czerwiec, 2006 18:09 |
|
|
Cytat: | Strzelanie (jeśli postać będzie uzywała łuku) |
A czy kusze mogą być? Bo ja już naryzowałem sobie postać używającej czegoś pomiędzy balistą i kuszą (bardziej w stronę kuszy ^__^).
Hm, a może dać tak, jak np. jest w falloucie? Czyli jakaś odgórnie przydzielona liczba punktów i każdy sobie sam przydziela? Nie lubię zawierzać mojemu szczęściu... (PH=193 )
Cytat: | - tylko się nie przerazić |
AAAAHHH! *zawał serca* _-_
Cytat: | (i nie śmiać ze mnie!!! Evil or Very Mad ) |
... ... ... ... ... ... ... ... ... 'przepraszam, muszę na chwilę wyjść!' *echo szaleńczego śmiecjhu zza drzwi*
Cytat: | program jest jeszcze nie skończony i dlatego na razie nie jest jeszcze oficjalnie opublikowany. Między innymi ze względu na komentarze, jakimi uraczył nas Bartek mad3 |
Er...? A o co chodziło?
A tak serio to całkiem fajny program, tyle, że ja wolę wybór.
cya
Raziel-chan |
|
|
|
|
Wysłany: Wtorek 06 Czerwiec, 2006 18:24 |
|
|
Cytat: | na pewno śmieć się nie będę |
Dzięki...
Cytat: | Er...? A o co chodziło? |
Uf, jakie szczęście, że ludzie nie patrzą na to, co jest wypisane na ekranikach podczas instalacji... bo właśnie o to chodziło Taką właśnie miałem nadzieję, że klikniecie sobie "dalej"... "dalej"... "ok..." i już...
Cytat: | fajny program, tyle, że ja wolę wybór. |
Możesz sobie wybrać, ale jest też coś takiego jak wybór manualny (równiez w programiku), który ja osobiście uważam za najlepszą możliwość. Polega to z grubsza na tym, że sam rozdzielasz, który rzut pójdzie do której cechy. Jest to o tyle lepsze od rozwiązania falloutowego, że eliminuje pewne skrajności (30 do Walki a reszta po 2). Niemniej, zrób jak uważasz; tylko jeśli twoja postać będzie utworzona całkiem "z głowy", daj mi znać. Może coś poprawię ... ____________
|
|
|
|
|
Wysłany: Wtorek 06 Czerwiec, 2006 19:04 |
|
|
Acha...
A co z kuszami?
I postacie dajemy tutaj, czy tobie na pw?
cya
Raziel-chan |
|
|
|
|
Wysłany: Wtorek 06 Czerwiec, 2006 19:18 |
|
|
Bez kusz. Jak po mojemu, to po mojemu .
Ale można balisty ...
Tak poważniej - w systemie Mythai nie ma nawet tabel do kusz. Co prawda ich istnienie lub brak jest sprawą drugorzędną i da się to łatwo obejść, ale naprawdę mam ochotę poprowadzić sesję na tym, co ja rozumiem przez Mythai... Mam nadzieję, że nie odbierze wam to radości.
Imię i statystyki, dawać tutaj.
Na PW ustalamy historię, wygląd i ciekawostki, o których nie powinni wiedzieć inni. Będziecie je mogli potem sobie przekazać (albo i nie) podczas samej gry. ____________
|
|
|
|
|
Wysłany: Wtorek 06 Czerwiec, 2006 19:44 |
|
|
Erthang Eltharion lat 21
zdrowie: 17
wytrzymałość: 3
siła: 8 (+3)
refleks: 8
zręczność: 5
pływanie: 7
inteligencja: 6 (+1)
bojowość: 9 (+1)
ogłada: 6
szybkość: 8 (+3)
siła ciosu: 4
ZM: 1
Siła woli: 3
walka wręcz: 4
obrona: 5 (+1)
modyfikator walki bronią(miecz): 3 (+3)
potem pomyślę nad rozdzieleniem tych 12 pkt i zedytuje
a modyfikator walki bronią to chyba od Ciebie zależy (?)
potem resztę prześlę na PM
p.s.
a te kostki to naprawdę fajna sprawa
Ostatnio zmieniony przez Netrath dnia Środa 07 Czerwiec, 2006 14:21, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|