Użytkownik: Hasło: Rejestracja
Dodatek B - Zwierzęta i postacie

« Wstecz | |  4. Złe charaktery  | | Dalej »


złodziej | pijak | zbój, rabuś | opryszek (osiłek) | zabójca | elitarny asasyn | herszt zbójów



  Złodziej
ZDR: 16   Wtr: 3   Prot: 0
W (sztylet): 8  
Cios (sztylet): (k8) k4 + 5  
W (nóż): 8  
Cios (nóż): (k8) k4 + 3
A: 1   F: 2
O: 5   WW: 5   Strzelanie: 9   Rzucanie: 10   Sz: 11   R: 11   S: 7   Z: 13   Pływ: 8
I: 9   Boj: 4   SW: 3   Ogł: 7   Zwierz: 6
• Umie: Poruszać się cicho, skakać, skradać, otwierać zamki, odcinać sakiewki, kraść.
• Posiada: Sztylet (k8) k4 + 2, Nóż (k8) k4 + 0. Sakiewkę z 22M. Lekkie, wygodne ubranie z kapturem i licznymi kieszeniami, miękkie buty (0 pp), wytrychy.
PD: 21

  Pijak
ZDR: 16   Wtr: 3   Prot: 0
W (nóż): 4  
Cios (nóż): (k8) k4 + 4  
W (pałka - maczuga): 6  
Cios (pałka - maczuga): (k20) k4 + 7
A: 1   F: 1
O: 3   WW: 3   Strzelanie: 2   Rzucanie: 3   Sz: 5   R: 5   S: 10   Z: 7   Pływ: 3
I: 6   Boj: 11   SW: 2   Ogł: 4   Zwierz: 6
• Posiada: Nóż (k8) k4 + 0, Pałka - maczuga (k20) k4 + 3. Sakiewkę z 2M. Podarte ubranie.
PD: 14

  Zbój, rabuś
ZDR: 17   Wtr: 3   Prot: 1
W (topór 1-ręczny, 1str): 10  
Cios (topór 1-ręczny, 1str): (k12) k6 + 9  
W (pałka - maczuga): 10  
Cios (pałka - maczuga): (k20) k4 + 7
A: 1   F: 2
O: 5   WW: 5   Strzelanie: 7   Rzucanie: 7   Sz: 9   R: 8   S: 10   Z: 9   Pływ: 8
I: 6   Boj: 9   SW: 3   Ogł: 5   Zwierz: 8
• Umie:  
• Posiada: Topór jednoręczny z jednym ostrzem (k12) k6 + 5, Pałka - maczuga (k20) k4 + 3. Sakiewkę z 12M. Stare ubranie ze skór (+1pp), z kapturem; buty skórzane (+1pp).
PD: 26

  Opryszek - osiłek
ZDR: 19   Wtr: 4   Prot: 3
W (topór 1-ręczny, 1str): 12  
Cios (topór 1-ręczny, 1str): (k12) k6 + 11  
W (pałka - maczuga): 12  
Cios (pałka - maczuga): (k20) k4 + 9
A: 1   F: 2
O: 7   WW: 7   Strzelanie: 5   Rzucanie: 9   Sz: 9   R: 11   S: 13   Z: 10   Pływ: 8
I: 5   Boj: 13   SW: 3   Ogł: 5   Zwierz: 6
• Umie: Wymusić pieniądze, nastraszyć.
• Posiada: Topór jednoręczny z jednym ostrzem (k12) k6 + 5, Pałka - maczuga (k20) k4 + 3. Sakiewkę z 6M. Stare ubranie ze skór (+1pp), buty skórzane (+1pp), koszulka kolcza (+3pp), wzmacniane rękawice (+4pp).
PD: 32

  Zabójca
ZDR: 18   Wtr: 4   Prot: 2
W (sztylet): 12  
Cios (sztylet): (k8) k4 + 6  
W (garota): 11  
Cios (garota): (k6) k6 + 24  
A: 2   F: 3
O: 7   WW: 7   Strzelanie: 12   Rzucanie: 11   Sz: 12   R: 14   S: 10   Z: 13   Pływ: 11
I: 12   Boj: 7   SW: 4   Ogł: 8   Zwierz: 8
• Umie: Skradać się, zacierać ślady. Ponieważ styl walki zabójcy zakłada podejście jak najbliżej, dlatego począwszy od drugiej tury walki zabójca ma +1 do W z przeciwnikami uzbrojonymi w dłuższą broń (miecze, topory, dzidy, halabardy, morgensterny itp). Modyfikator ten może zostać zniesiony przez MG.
• Posiada: Kołczan i 10 strzał krótkich (k6) k6. Sztylet (k8) k4 + 2. Czasem posiada garotę (k6) k6 + 20. Sakiewkę z 12M, 7S, 3Z. Ubranie z dobrych skór (+2pp), miękkie buty skórzane (+1pp).
PD: 43

  Elitarny asasyn
ZDR: 20   Wtr: 4   Prot: 2
W (garota): 14  
Cios (garota): (k6) k6 + 25  
W (sztylet): 14 
Cios (sztylet): (k8) k4 + 6  
A: 2   F: 3
O: 9   WW: 9   Strzelanie: 14   Rzucanie: 16   Sz: 14   R: 16   S: 12   Z: 16   Pływ: 12
I: 14   Boj: 8   SW: 5   Ogł: 12   Zwierz: 9
• Umie: Skradać się, zacierać ślady. Ponieważ styl walki asasyna zakłada podejście jak najbliżej, dlatego począwszy od drugiej tury walki asasyn ma +1 do W z przeciwnikami uzbrojonymi w dłuższą broń (miecze, topory, dzidy, halabardy, morgensterny itp). Modyfikator ten może zostać zniesiony przez MG.
• Posiada: Kołczan i 10 strzał krótkich (k6) k6. Garota (k6) k6 + 20. Sakiewkę z 11M, 9S, 5Z. Ubranie z dobrych skór (+2pp) z kapturem i szalem dla osłony twarzy, rękawice (+1pp), miękkie buty skórzane (+1pp).
PD: 63

  Herszt zbójów
ZDR: 21   Wtr: 5   Prot: 6
W (topór 2-ręczny, 1str): 13  
Cios (topór 2-ręczny, 1str): (k12) k6 + 15  
W (topór 2-ręczny, 2str): 13  
Cios (topór 2-ręczny, 2str): (k12) k6 + 18
A: 2   F: 2
O: 6   WW: 6   Strzelanie: 10   Rzucanie: 10   Sz: 11   R: 10   S: 13   Z: 11   Pływ: 8
I: 10   Boj: 9   SW: 4   Ogł: 8   Zwierz: 10
• Umie: Dowodzić grupą, zaplanować zasadzkę.
• Posiada: Topór dwuręczny z jednym ostrzem (k12) k6 + 9, Topór dwuręczny z dwustronnym ostrzem (k12) k6 + 12. Sakiewkę z 68M, 3S, 2Z. Kaftan z metalowych łusek (+6pp), rękawice (+3pp), buty skórzane (+2pp), hełm (+8pp), spodnie z mocnej skóry (+2pp), pierścień srebrny (2S). Czasem może dosiadać konia; wówczas jest odpowiednio bardziej groźny.
PD: 57



« Wstecz | |  4. Złe charaktery  | | Dalej »
 


       Dział RPG:

   •   System RPG Mythai Starter
   •   System RPG Mythai:
        •  Rozdziały:
               •   1 - Wprowadzenie
               •   2 - Dla niecierpliwych
               •   3 - Gra
               •   4 - Bohater
               •   5 - Walka
               •   6 - Magia
               •   7 - Księga Wiedzy
        •  Dodatki:
               •   A - Przedmioty
               •   B - Postacie i potwory
               •   C - Prowadzenie sesji
               •   D - Słowniczek
   •   Świat Mythai
   •   Pomoce
   •   Przygody
   •   Download podręczników RPG
   •   Humor
   •   Publikuj »
  
Strona główna | Mapa serwisu | Wersja tekstowa | O stronie | Podziękowania
Sponsoruj mythai.info | Informacje o prawach autorskich | Kontakt

© 2004 - 2016 Mariusz Moryl

Ten serwis wykorzystuje pliki cookie w celu ułatwienia identyfikacji użytkownika.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.