Użytkownik: Hasło: Rejestracja
Rozdział 6 - Magia

|  1. Droga Mocy  | | Dalej »

Traktowanie magii w Systemie RPG Mythai® jest dosyć niezwykłe, zwłaszcza jeśli porównać je z innymi systemami. Nie ogranicza jej żadna lista czarów, klasa postaci czy szkoła magii. Jest to sztuka elitarna i potężna. Nawet najsilniejszy wojownik jest wobec niej prochem i pyłem. Aby jednak bohater mógł osiągnąć mistrzostwo w rzucaniu zaklęć, czeka go długa i pełna niepowodzeń droga, a na efekty starań trzeba czekać długo. Lecz opłaca się.

  Magię opisują trzy cechy. Moc, czyli odporność na zmęczenie wynikające ze stosowania siły magicznej. ZM - Zdolności Magiczne, czyli umiejętność posługiwania się tą siłą. I wreszcie WM, czyli Walka Magią - wskaźnik umiejętności jak najszybszego posłużenia się Mocą w sytuacji bojowej. Moc powyżej 50 i ZM powyżej 0 oznaczają, że bohater jest już Magiem i może czarować.

  I w tym miejscu propozycja dla początkujących grup: nie czytajcie dalej! Naprawdę wspaniale gra się, gdy jedynie MG od początku zna zasady rządzące magią, a Gracze odkrywają je, powoli, dopiero w trakcie Gry. Tym sposobem magia może stać się czymś naprawdę tajemniczym dla bohaterów, a może nawet nieznanym lub zapomnianym dla całego świata, w którym przyjdzie im żyć.

  Wszystko to jest możliwe, jeśli ominiecie ten rozdział i pozwolicie, by tylko Mistrz Gry się z nim zapoznał. Opracowanie magii dla Systemu RPG Mythai® składa się z następujących podrozdziałów:

    1. Droga Mocy
    2. A więc, już tylko dla MG - wiadomości ogólne
    3. Testy Zdolności Magicznych
    4. Testy Walki Magią
    5. Walka magią
    6. Zdolności Magiczne (ZM)
    7. Garść szczegółów
    8. Magiczne przedmioty: trwałe, nietrwałe...
    9. Przykłady
    10. Zasada opcjonalna

do góry

|  1. Droga Mocy  | | Dalej »



Nasi użytkownicy napisali 77204 wiadomości na forum oraz dodali 443 publikacji.
Zapisało się nas już 2008

Ostatnio do paczki dołączył IdioticFishe

 
Po stronie kręci się 480 osób: 0 zarejestrowany, 0 ukrytych, 480 gości.
 


       Dział RPG:

   •   System RPG Mythai Starter
   •   System RPG Mythai:
        •  Rozdziały:
               •   1 - Wprowadzenie
               •   2 - Dla niecierpliwych
               •   3 - Gra
               •   4 - Bohater
               •   5 - Walka
               •   6 - Magia
               •   7 - Księga Wiedzy
        •  Dodatki:
               •   A - Przedmioty
               •   B - Postacie i potwory
               •   C - Prowadzenie sesji
               •   D - Słowniczek
   •   Świat Mythai
   •   Pomoce
   •   Przygody
   •   Download podręczników RPG
   •   Humor
   •   Publikuj »
  
Strona główna | Mapa serwisu | Wersja tekstowa | O stronie | Podziękowania
Sponsoruj mythai.info | Informacje o prawach autorskich | Kontakt

© 2004 - 2016 Mariusz Moryl

Ten serwis wykorzystuje pliki cookie w celu ułatwienia identyfikacji użytkownika.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.
 
zamknij
Masz nowych listów.